No niin herrat urakoitsijat. olis tarkoitus ostaa metsäojakauha urajointikäyttöön.
Mitä merkkiä kannattais harkita??
'
kaikki kokemukset,plussat ja miinukset ja vaikka hintojakin otan kiitollisena vastaan
Metsäojakauha
14
3860
Vastaukset
- nääs...
Esimerkiksi Terästyö Salmisen kauhat ihan kunnollisia hintaansa nähden. On sitten sen molemmin puoli sekä halvempia että kalliimpia. Vanhat kunnon Niskakankaan kauhat ollu kans hyviä josko on sitte hintaakin, mutta oja kauhasta en osaa nyt steelpan aikakaudella sanoa. Halvimmasta päästä on Eurosteel, mutta on sitten mainituista heikointa tekoakin. Kunhan katsot että kiinnike levyn alla on oikea kotelo rakenne, silloin kauha ei heti väänny ja anna periksi. Viimeksi mainitussa kotelo korvattu ohuella rhs putkella ja kokemuksesta osaan sanoa että eip kauan kestäny. Toki jos olis kaivettavana vain oikeaa suota, eikä kivisiäkin maita voisi heppoisempikin kauha mennä.
- suosittelija
Alapitkällä Toimii Telatalo T.Rönkä. Heiltä saa minkä kokoisen kauhan haluaa.
Jatkettu kärki helpottaa kantojen ja muiden törkyjen ammennusta ja suolla saat hieman syvempää ojaa pitämällä kauhaa hieman pystymmässä.- nähnyt
tekeeko PoMe vielä ollut ainakin 23 tien varressa myytävänä.
- Kari W.
nähnyt kirjoitti:
tekeeko PoMe vielä ollut ainakin 23 tien varressa myytävänä.
Pome eli Pomarkun Urakoitsijatarvike Oy vielä kauhoja...
www.pome.fi - 14 tn
Kari W. kirjoitti:
Pome eli Pomarkun Urakoitsijatarvike Oy vielä kauhoja...
www.pome.fiPome on hyvä mutta kaikki niiden kauhat ja tuotteet tosi suola hintaiset. Suosittelen soittamaan terästyö salmiselle. Sieltä 4 kauhaa ostanut ja ei ongelmia
- kauha
Mistä halpa metsäojakauha? Mitä ootte mieltä rinteen 800l mehtäojakauhasta?
- Ojaa
Mulla ainakin on pelittänyt ihan hyvin, ei moittimista ja hintakaan ei paha.
- Nähty on
Pome on surkein paja minkä tiedän. Esim. Luiskakauhat on tehty vailla järkeä.
3 kauhaa on sieltä sattuneesta syystä ollut ja kaikissa sama ala-arvoinen laatu.
Toki olen tyhmä ollut itse, mutta nyt olen jo viisastunut... - Kokemusta on
jos meinaat todella töitä tehdä etkä leikkiä niin ainoa oikea kauha löytyy
http://www.tarkoret.fi/index.php- kauha
Mielipiteitä kaivattas tästäkauhasta http://latenkone.fi/fin/tuotteet?view=tuote&id=504&Metsäojakauha_800L_Miller_-_Geith=&Rinne_Ditch_Bucket_800L_Miller_-_Geith_2_500,00_EUR_-_Laten_Kone_Oy_-_Tuuri=
tapani rinne ky valmistaa näitä. - ojakauha
kauha kirjoitti:
Mielipiteitä kaivattas tästäkauhasta http://latenkone.fi/fin/tuotteet?view=tuote&id=504&Metsäojakauha_800L_Miller_-_Geith=&Rinne_Ditch_Bucket_800L_Miller_-_Geith_2_500,00_EUR_-_Laten_Kone_Oy_-_Tuuri=
tapani rinne ky valmistaa näitä.oon ostanut keväällä rinteen tekemän ojakauhan ntp10 kiinnikkeellä ja ei voi ainakaan moittia, tekivät mulle juuri sellasen kauhan ku halusin
- JCB
kauha kirjoitti:
tapani rinne ky valmistaa näitä.Hinta-laatusuhde on kohdallaan. Mulla kolme Rinne kauhaa. Kannattaa ostaa suoraan valmistajalta.
- jjkone
no itsellä kävi toissavuonna että sekottu kauhat joten kaivoin metsäojat pelto-ojakauhalla ja metsäojakauhalla pelto-ojat.
kävi että metsästä alkoi puut hävitä ja muuttua pelloks ja taas pellolla alkanu pajut ja puut kasvaa.
ei tohi enää niittää ku alkanu kivetkin tulla pellolla ja metsä senkun kasvaa vaan.
kannattaa olla tarkkana kauhasta millä kaivaa. - juu6
maakunnan konneen kauha melko hyvä ja kaivettu paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä772727Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2811559Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871351
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991321Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3941260Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381007Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2929Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun321832Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254822