youtubeen videoita

maketheoriginal

chinacenterin parhaat palat. kait sielä saa kuvata?

25

1094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nauhuri pyörii jo

      Kyllä julkisella paikalla saa kuvata mitä lystää.

      • ghfdghjkhg

        Oikeestaan se ei ole julkinen paikka vaan yksityisomistuksessa oleva kauppakeskus. Mitenkähän on?


      • Pervokuvaaja
        ghfdghjkhg kirjoitti:

        Oikeestaan se ei ole julkinen paikka vaan yksityisomistuksessa oleva kauppakeskus. Mitenkähän on?

        niin silloin se on julkinen paikka. Kamerat vaan pyörimään jos siltä tuntuu.


      • maketheoriginal
        ghfdghjkhg kirjoitti:

        Oikeestaan se ei ole julkinen paikka vaan yksityisomistuksessa oleva kauppakeskus. Mitenkähän on?

        pösilöt ei erota julkista tilaa yksityisestä.


      • Kauppiaana
        Pervokuvaaja kirjoitti:

        niin silloin se on julkinen paikka. Kamerat vaan pyörimään jos siltä tuntuu.

        Meille ei ole ainakaan mitään asiaa tulla kuvaamaan. Johan se on jo törkeää tulla kuvatuksi vastoin tahtoaan, me ei olla julkkiksia, mutta emme halua kauppaamme kuvattavan. Liukkaasti lähdette jos tulette kuvausaikeissa ILMAN LUPAA!


      • Pervokuvaaja
        Kauppiaana kirjoitti:

        Meille ei ole ainakaan mitään asiaa tulla kuvaamaan. Johan se on jo törkeää tulla kuvatuksi vastoin tahtoaan, me ei olla julkkiksia, mutta emme halua kauppaamme kuvattavan. Liukkaasti lähdette jos tulette kuvausaikeissa ILMAN LUPAA!

        http://oikeusjakohtuus.blogspot.com/2006/11/oikeus-valokuvata-julkisella-paikalla.html

        "Valokuvaaminen julkisella paikalla on sallittu. Kuvaamisen ei tarvitse pyytää keneltäkään lupaa. Kuvauskohteelta ei tarvitse pyytää lupaa. Julkiseksi paikoiksi katsotaan kaikki sellaiset alueet joihin jokaisella on mahdollisuus vapaasti päästä. Julkisia paikkoja ovat rautatieasemat, kauppakeskukset, lentoasemat, metroasemat, torit, kaupat, rannat ja puistot jne"


    • -kyllästynyt-
      • ;))))

        EI TOTA VOI PAREMMIN SANOA; SIIS KOUVOLA ON SUOMEN PERs......
        EEEHHHEEEHHHEE;))))


    • Lohitieläinen

      Tullaan kuvaamaan Kouvolan käräjäoikeuteen, kun saat linnatuomion (?) , viimeinkin. Käykääpä katsomassa haastelistalta, milloin Sihvosen , Z:n ja yhden naisen juttu käsitellään. Tulkaa paikalle, niin näette Make-marakatin elävänä, ihan ilmaiseksi! Huom! Apinoiden ruokkiminen oikeustalossa on kielletty.

      • Zoologi

        Täytyyhän tämä elikko joskus nähdä elävänä.


      • Affentieltää!

        Koskas tämmönen oikeudenkäynti on tulossa?


      • Asukkia vastassa

        Porukkaa on paljon.


      • Sammyn ihailija
        Affentieltää! kirjoitti:

        Koskas tämmönen oikeudenkäynti on tulossa?

        Tervetuloa!


      • Selli, kalterit ....

      • 2+3

        ... kuvata kännykkäkameralla, ettei kuvaamista katsota häiritseväksi ja kielletä.


      • siffolandis
        2+3 kirjoitti:

        ... kuvata kännykkäkameralla, ettei kuvaamista katsota häiritseväksi ja kielletä.

        ei pilata hyviä filmausmahkuja! ja sit youtubeen koko nikottelu, nii saa makekin mitä haluaa.


      • Hiiihaaaaa
        Sammyn ihailija kirjoitti:

        Tervetuloa!

        Minipaviaani itse pääsee YouTubeen, kun tuomari lukee....
        Toivottavasti lähtee lusimaan morsiameksi kiven sisään.


      • siffolandis kirjoitti:

        ei pilata hyviä filmausmahkuja! ja sit youtubeen koko nikottelu, nii saa makekin mitä haluaa.

        Ei kukaan yrityksen pitäjä voi kieltää kuvaamista! Saa kuvata kunhan ei kuvaa yhtä henkilöä ja julkaise sitä.(Kokonais kuvan saa julkaista paikasta, missä ei henkilö ole itse pääkohde.) Yritystä ei saa tuoda millään tavalla halventavasti esille. Toki on kohteliasta pyytää ensin lupa ja kertoa kuvien käyttötarkoitus ja missä julkaistaa.
        Esim. Jos kuvaan kaupassa tuotetta enkä mitään muuta on minulla siihen täysi oikeus ilman lupaakin.
        Myyjät saisivat opetella lakia. Kaupan ovessa kyltti missä kameran päällä rasti? Noh sehän on merkki mitä ei laillisesti ole edes hyväksytty se on vain kaupan toive. Ei siis varsinaisesti laillinen.

        Kuvaajan ei tarvitse luovuttaa kuvausmateriaalia vaikka pyydettäisiin!

        Kauppa on aina julkinen tila ihan sama onko se missä. Millainen kauppa on yksityisalueella toimiva kauppa?:D Noh julkinen jos sieltä kerran voi kuka tahansa ostaa ja käydä.


      • kxbz
        sfinski80 kirjoitti:

        Ei kukaan yrityksen pitäjä voi kieltää kuvaamista! Saa kuvata kunhan ei kuvaa yhtä henkilöä ja julkaise sitä.(Kokonais kuvan saa julkaista paikasta, missä ei henkilö ole itse pääkohde.) Yritystä ei saa tuoda millään tavalla halventavasti esille. Toki on kohteliasta pyytää ensin lupa ja kertoa kuvien käyttötarkoitus ja missä julkaistaa.
        Esim. Jos kuvaan kaupassa tuotetta enkä mitään muuta on minulla siihen täysi oikeus ilman lupaakin.
        Myyjät saisivat opetella lakia. Kaupan ovessa kyltti missä kameran päällä rasti? Noh sehän on merkki mitä ei laillisesti ole edes hyväksytty se on vain kaupan toive. Ei siis varsinaisesti laillinen.

        Kuvaajan ei tarvitse luovuttaa kuvausmateriaalia vaikka pyydettäisiin!

        Kauppa on aina julkinen tila ihan sama onko se missä. Millainen kauppa on yksityisalueella toimiva kauppa?:D Noh julkinen jos sieltä kerran voi kuka tahansa ostaa ja käydä.

        Tässä oli puhe siirtynyt jo oikeudenkäynnin kuvaamiseen.


      • joko_tai
        sfinski80 kirjoitti:

        Ei kukaan yrityksen pitäjä voi kieltää kuvaamista! Saa kuvata kunhan ei kuvaa yhtä henkilöä ja julkaise sitä.(Kokonais kuvan saa julkaista paikasta, missä ei henkilö ole itse pääkohde.) Yritystä ei saa tuoda millään tavalla halventavasti esille. Toki on kohteliasta pyytää ensin lupa ja kertoa kuvien käyttötarkoitus ja missä julkaistaa.
        Esim. Jos kuvaan kaupassa tuotetta enkä mitään muuta on minulla siihen täysi oikeus ilman lupaakin.
        Myyjät saisivat opetella lakia. Kaupan ovessa kyltti missä kameran päällä rasti? Noh sehän on merkki mitä ei laillisesti ole edes hyväksytty se on vain kaupan toive. Ei siis varsinaisesti laillinen.

        Kuvaajan ei tarvitse luovuttaa kuvausmateriaalia vaikka pyydettäisiin!

        Kauppa on aina julkinen tila ihan sama onko se missä. Millainen kauppa on yksityisalueella toimiva kauppa?:D Noh julkinen jos sieltä kerran voi kuka tahansa ostaa ja käydä.

        Menepäs Lidliin kuvaamaan, varmista että työntekijät näkevät mitä teet kerro miten kävi


      • hallooo
        joko_tai kirjoitti:

        Menepäs Lidliin kuvaamaan, varmista että työntekijät näkevät mitä teet kerro miten kävi

        sinä pistä Viherahon ja Markorepaisr youtubeen hakuun, eivät voi kieltää.


      • vastasi
        hallooo kirjoitti:

        sinä pistä Viherahon ja Markorepaisr youtubeen hakuun, eivät voi kieltää.

        No videos found for “Markorepaisr”


      • hallooo
        vastasi kirjoitti:

        No videos found for “Markorepaisr”

        markorepairs lidl kuvaus, siinä sulle hakusanoja, kyllä mä sen arvasin et joku banjonaama Kouvolasta haluaa pilkkua nussia.


      • ei tietooo
        hallooo kirjoitti:

        markorepairs lidl kuvaus, siinä sulle hakusanoja, kyllä mä sen arvasin et joku banjonaama Kouvolasta haluaa pilkkua nussia.

        Onko kouvolaan saatu ensimmäinen käräjäistunto? Missähän ne kaikki muut on kouvolan, kuusankosken ympäristön rikolliset on tuomittu. Jos noin on niin kanntattaa kyllä mennä kuvaamaan ja mistä muka tiedätte mikä on youtube?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe