chinacenterin parhaat palat. kait sielä saa kuvata?
youtubeen videoita
25
1094
Vastaukset
- Nauhuri pyörii jo
Kyllä julkisella paikalla saa kuvata mitä lystää.
- ghfdghjkhg
Oikeestaan se ei ole julkinen paikka vaan yksityisomistuksessa oleva kauppakeskus. Mitenkähän on?
- Pervokuvaaja
ghfdghjkhg kirjoitti:
Oikeestaan se ei ole julkinen paikka vaan yksityisomistuksessa oleva kauppakeskus. Mitenkähän on?
niin silloin se on julkinen paikka. Kamerat vaan pyörimään jos siltä tuntuu.
- maketheoriginal
ghfdghjkhg kirjoitti:
Oikeestaan se ei ole julkinen paikka vaan yksityisomistuksessa oleva kauppakeskus. Mitenkähän on?
pösilöt ei erota julkista tilaa yksityisestä.
- Kauppiaana
Pervokuvaaja kirjoitti:
niin silloin se on julkinen paikka. Kamerat vaan pyörimään jos siltä tuntuu.
Meille ei ole ainakaan mitään asiaa tulla kuvaamaan. Johan se on jo törkeää tulla kuvatuksi vastoin tahtoaan, me ei olla julkkiksia, mutta emme halua kauppaamme kuvattavan. Liukkaasti lähdette jos tulette kuvausaikeissa ILMAN LUPAA!
- Pervokuvaaja
Kauppiaana kirjoitti:
Meille ei ole ainakaan mitään asiaa tulla kuvaamaan. Johan se on jo törkeää tulla kuvatuksi vastoin tahtoaan, me ei olla julkkiksia, mutta emme halua kauppaamme kuvattavan. Liukkaasti lähdette jos tulette kuvausaikeissa ILMAN LUPAA!
http://oikeusjakohtuus.blogspot.com/2006/11/oikeus-valokuvata-julkisella-paikalla.html
"Valokuvaaminen julkisella paikalla on sallittu. Kuvaamisen ei tarvitse pyytää keneltäkään lupaa. Kuvauskohteelta ei tarvitse pyytää lupaa. Julkiseksi paikoiksi katsotaan kaikki sellaiset alueet joihin jokaisella on mahdollisuus vapaasti päästä. Julkisia paikkoja ovat rautatieasemat, kauppakeskukset, lentoasemat, metroasemat, torit, kaupat, rannat ja puistot jne"
- -kyllästynyt-
http://www.youtube.com/watch?v=rpWqbPaxWSA
Katso siellä.- ;))))
EI TOTA VOI PAREMMIN SANOA; SIIS KOUVOLA ON SUOMEN PERs......
EEEHHHEEEHHHEE;))))
- Lohitieläinen
Tullaan kuvaamaan Kouvolan käräjäoikeuteen, kun saat linnatuomion (?) , viimeinkin. Käykääpä katsomassa haastelistalta, milloin Sihvosen , Z:n ja yhden naisen juttu käsitellään. Tulkaa paikalle, niin näette Make-marakatin elävänä, ihan ilmaiseksi! Huom! Apinoiden ruokkiminen oikeustalossa on kielletty.
- Zoologi
Täytyyhän tämä elikko joskus nähdä elävänä.
- Affentieltää!
Koskas tämmönen oikeudenkäynti on tulossa?
- Asukkia vastassa
Porukkaa on paljon.
- Sammyn ihailija
Affentieltää! kirjoitti:
Koskas tämmönen oikeudenkäynti on tulossa?
Tervetuloa!
- Selli, kalterit ....
Asukkia vastassa kirjoitti:
Porukkaa on paljon.
- 2+3
... kuvata kännykkäkameralla, ettei kuvaamista katsota häiritseväksi ja kielletä.
- siffolandis
2+3 kirjoitti:
... kuvata kännykkäkameralla, ettei kuvaamista katsota häiritseväksi ja kielletä.
ei pilata hyviä filmausmahkuja! ja sit youtubeen koko nikottelu, nii saa makekin mitä haluaa.
- Hiiihaaaaa
Sammyn ihailija kirjoitti:
Tervetuloa!
Minipaviaani itse pääsee YouTubeen, kun tuomari lukee....
Toivottavasti lähtee lusimaan morsiameksi kiven sisään. siffolandis kirjoitti:
ei pilata hyviä filmausmahkuja! ja sit youtubeen koko nikottelu, nii saa makekin mitä haluaa.
Ei kukaan yrityksen pitäjä voi kieltää kuvaamista! Saa kuvata kunhan ei kuvaa yhtä henkilöä ja julkaise sitä.(Kokonais kuvan saa julkaista paikasta, missä ei henkilö ole itse pääkohde.) Yritystä ei saa tuoda millään tavalla halventavasti esille. Toki on kohteliasta pyytää ensin lupa ja kertoa kuvien käyttötarkoitus ja missä julkaistaa.
Esim. Jos kuvaan kaupassa tuotetta enkä mitään muuta on minulla siihen täysi oikeus ilman lupaakin.
Myyjät saisivat opetella lakia. Kaupan ovessa kyltti missä kameran päällä rasti? Noh sehän on merkki mitä ei laillisesti ole edes hyväksytty se on vain kaupan toive. Ei siis varsinaisesti laillinen.
Kuvaajan ei tarvitse luovuttaa kuvausmateriaalia vaikka pyydettäisiin!
Kauppa on aina julkinen tila ihan sama onko se missä. Millainen kauppa on yksityisalueella toimiva kauppa?:D Noh julkinen jos sieltä kerran voi kuka tahansa ostaa ja käydä.- kxbz
sfinski80 kirjoitti:
Ei kukaan yrityksen pitäjä voi kieltää kuvaamista! Saa kuvata kunhan ei kuvaa yhtä henkilöä ja julkaise sitä.(Kokonais kuvan saa julkaista paikasta, missä ei henkilö ole itse pääkohde.) Yritystä ei saa tuoda millään tavalla halventavasti esille. Toki on kohteliasta pyytää ensin lupa ja kertoa kuvien käyttötarkoitus ja missä julkaistaa.
Esim. Jos kuvaan kaupassa tuotetta enkä mitään muuta on minulla siihen täysi oikeus ilman lupaakin.
Myyjät saisivat opetella lakia. Kaupan ovessa kyltti missä kameran päällä rasti? Noh sehän on merkki mitä ei laillisesti ole edes hyväksytty se on vain kaupan toive. Ei siis varsinaisesti laillinen.
Kuvaajan ei tarvitse luovuttaa kuvausmateriaalia vaikka pyydettäisiin!
Kauppa on aina julkinen tila ihan sama onko se missä. Millainen kauppa on yksityisalueella toimiva kauppa?:D Noh julkinen jos sieltä kerran voi kuka tahansa ostaa ja käydä.Tässä oli puhe siirtynyt jo oikeudenkäynnin kuvaamiseen.
- joko_tai
sfinski80 kirjoitti:
Ei kukaan yrityksen pitäjä voi kieltää kuvaamista! Saa kuvata kunhan ei kuvaa yhtä henkilöä ja julkaise sitä.(Kokonais kuvan saa julkaista paikasta, missä ei henkilö ole itse pääkohde.) Yritystä ei saa tuoda millään tavalla halventavasti esille. Toki on kohteliasta pyytää ensin lupa ja kertoa kuvien käyttötarkoitus ja missä julkaistaa.
Esim. Jos kuvaan kaupassa tuotetta enkä mitään muuta on minulla siihen täysi oikeus ilman lupaakin.
Myyjät saisivat opetella lakia. Kaupan ovessa kyltti missä kameran päällä rasti? Noh sehän on merkki mitä ei laillisesti ole edes hyväksytty se on vain kaupan toive. Ei siis varsinaisesti laillinen.
Kuvaajan ei tarvitse luovuttaa kuvausmateriaalia vaikka pyydettäisiin!
Kauppa on aina julkinen tila ihan sama onko se missä. Millainen kauppa on yksityisalueella toimiva kauppa?:D Noh julkinen jos sieltä kerran voi kuka tahansa ostaa ja käydä.Menepäs Lidliin kuvaamaan, varmista että työntekijät näkevät mitä teet kerro miten kävi
- hallooo
joko_tai kirjoitti:
Menepäs Lidliin kuvaamaan, varmista että työntekijät näkevät mitä teet kerro miten kävi
sinä pistä Viherahon ja Markorepaisr youtubeen hakuun, eivät voi kieltää.
- vastasi
hallooo kirjoitti:
sinä pistä Viherahon ja Markorepaisr youtubeen hakuun, eivät voi kieltää.
No videos found for “Markorepaisr”
- hallooo
vastasi kirjoitti:
No videos found for “Markorepaisr”
markorepairs lidl kuvaus, siinä sulle hakusanoja, kyllä mä sen arvasin et joku banjonaama Kouvolasta haluaa pilkkua nussia.
- ei tietooo
hallooo kirjoitti:
markorepairs lidl kuvaus, siinä sulle hakusanoja, kyllä mä sen arvasin et joku banjonaama Kouvolasta haluaa pilkkua nussia.
Onko kouvolaan saatu ensimmäinen käräjäistunto? Missähän ne kaikki muut on kouvolan, kuusankosken ympäristön rikolliset on tuomittu. Jos noin on niin kanntattaa kyllä mennä kuvaamaan ja mistä muka tiedätte mikä on youtube?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483