Olisin kysynyt viisaammilta noista äitiyspakkauksen kestovaipoista. Meille on pikkukakkonen kohta tulossa ja ajattelin, että kokeilisin kestoja, alkuun varovaisesti vaikka nyt noilla äitiyspakkauksen vaipoilla, mutta kun minun pää häni ei millään mene miten niitä käytetään.. tai siis siihen asti toki osaan käyttää, kunnes tulee se kiinnitys. Vaikuttaa siltä kuin niistä puuttuisi tarrat tai jotain.. jos joku niitä käyttänyt, niin kertokaahan miten ne kiinnitetään?
äitiyspakkauksen kestot..
8
714
Vastaukset
- kestoilija
Ovat kyllä mielestäni surkeimmat mahdolliset pakkaukseen valinneet, niissä kun ei tosiaan ole mitään kiinnitystä. Pysyvät kyllä kuoren alla, mutta muuten saa ehkä parhaiten kiinni maalarinteipillä :D
Jäivät siis käyttämättä, ja tein itse pehmoiset, tarralliset vaipat. Kuori ja harsot toki toimivat ja niitä tuli käytettyä.- tarkoitin..
Pitänee kait ostella jotain helpompikäyttöisempiä.. luulisi, että olisivat laittaneet mahd. helppokäyttöiset pakkaukseen.
- +++++
Olen kuullut, että jotkut olisivat ommelleet niihin itse tarrat.
On äitiyspakkauksissa nähty surkeampiakin kestovaippoja kuin nuo Imset. - Aurinkolapsi
Fuzzi Bunz vaipat ovat lokäyttöisiä ja kaiken lisäksi kauniita. Löydät edullisia Fuzzi Bunz vaippoja hakusanoilla Fuzzi Bunz tarjous
- Iirislotta
Oon kuullut että noihin äitiyspakkauksen vaippoihin on jotkut ommelleeet ihan nauhat siivekkeisiin, pysyy kuulemma niilläkin kiinni. Helpompaa ja nopeampaa kuin tarrojen ompelu. Meillä se Imsen vaippa ei tosin oikein toiminut muutenkaan (pakkauksessa oli 2007 vain yksi), oli ihan likomärkä heti. Mutta niin oli harsotkin, ehkä poika vaan pissi mahdottoman paljon. Käy kurkkaamassa kestovaippainfon keskusteluista, sieltä saa vienkkejä vaikka mihin :-)
- sasakin
mä oon taas tykännyt kovasti niistä sisäimuista. On helppo laittaa mieskin vaipanvaihtoon kun se ei varmaankaan jaksais niitä harsoja taitella. Eli kietaiset sen sisävaipan vauvan ympärillä ja kuori päälle niin pysyy. voihan siihen tietysti jotain tarraakin ommella mutta mitä turhia kun tulee noinkin jämpti paketti. ite käytän enemmän noita harsoja ja säästän noi imut suosiolla isännälle kun niitä ei kovin montaa ole. meillä on nyt vajaan kahen viikon ikäinen lapsi ja nuo äitiyspakkauksen vaipat on melkein yksistään riittänyt. Vain villavaipan virkkasin yöksi kun nuo tavalliset vaipat tykkää yön aikana falskata.
- sdfsdfsdfsd
minä olen tykännyt niistä imsevimseistä, sekä sisä- että ulkoosasta. nyt vaan on se sisäosa vissiin jäämässä vähän pieneksi, alkaa falskata reunoilta. en koskaan kiinnittänyt sitä mitenkään ja hyvin pysyi paikallaan kun eihän noin pieni vauva liiku juurikaan. se on totta, että kastuu nopeasti mutta mä käytin aina lisäimua sen kanssa.
- ^^^
Tarrallisia sisävaippoja on halvalla ainakin tuolla http://www.vauvavaruste.fi/sisavaipat-c-46_16.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005