Paljonko tunteja kestää jos ihmisiksi kuokkii ja kumpi on varmempi valinta, japanilainen vai kiinalainen?
Tulisi enempi melkein leluksi ainakin alkuun mutta varmasti töitäkin löytyy jos osoittautuu kunnon kamppeeksi. Aina se kuitenkin lapiomiehen päihittää..
Mitä tulisi ottaa hankinnassa huomioon ja millä olette kuljetelleet konettanne? Muutakin tietoa ja kokemuksia saa kirjoitella, kaikki on tervetullutta.
Takeuchia ja Kubotaa olen jo käynyt urkkimassa, muita en vielä ole löytänyt. Volvolla kävin mutta oli tosi hintavia ja varmasti hyviäkin koneita mutta parillakympillä pitäisi päästä käsiksi..
Uskaltaako vuokrakäytössä olleen koneen ostaa? Niitä kauppasivat ihan ekaksi joten niitä kai kiertää liikkeissä enempikin.
Vastailkaa ja kertoilkaa..
Alle 2t Pikkukaivuri
10
3091
Vastaukset
- fedu44
Itse olen hieman alle vuoden kaivanut Kubotan KX36-3 koneella.
http://www.konekesko.com/Default.aspx?tabid=735
on 1,6 tonnin kone ja toiminut erinomaisesti, ei mitään vikoja. noihin kiinalaisiin en oikeen luottaisi.- Aloittaja.
Mitä koneessa tuli mukana ja mitä laitatit lisäksi? Onko sinulla kallistuva liitin koneessa ja montako kauhaa ostit? Tuliko itse koneen mukana kauhaa ollenkaan? Paljonko takuuta myönsivät koneelle?
"Miljoona" kysymystä pyörii päässä mutta osa jo unohtuikin. Kysyn varmasti vielä lisää jos tällä saitilla käyt.
Onko tullut mitään erikoista mieleen nyt vuoden aikana koneesta, mitä on plussia ja onko mitään mitä kritisoisit tai pitäisit puutteena? Vielä jos kerrot millaisia kaivuja koneella suoritat, teetkö ihan töitä ansiomielessä vai onko kone enempi harrastuslaite omissa töissäsi?
Tosi mukava kun vastasit ja jos vielä viitsisit kertoilla lisääkin..
Ps. Mitähän tuollainen kone tuli maksamaan sinulle kaikkine lisukkeineen mitä siihen otit, jos otit? - kubota for never
Aloittaja. kirjoitti:
Mitä koneessa tuli mukana ja mitä laitatit lisäksi? Onko sinulla kallistuva liitin koneessa ja montako kauhaa ostit? Tuliko itse koneen mukana kauhaa ollenkaan? Paljonko takuuta myönsivät koneelle?
"Miljoona" kysymystä pyörii päässä mutta osa jo unohtuikin. Kysyn varmasti vielä lisää jos tällä saitilla käyt.
Onko tullut mitään erikoista mieleen nyt vuoden aikana koneesta, mitä on plussia ja onko mitään mitä kritisoisit tai pitäisit puutteena? Vielä jos kerrot millaisia kaivuja koneella suoritat, teetkö ihan töitä ansiomielessä vai onko kone enempi harrastuslaite omissa töissäsi?
Tosi mukava kun vastasit ja jos vielä viitsisit kertoilla lisääkin..
Ps. Mitähän tuollainen kone tuli maksamaan sinulle kaikkine lisukkeineen mitä siihen otit, jos otit?hitachin tekniikan vain kubotan tarrat jäi. olen ollut tyytyväinen koneeseeni eikä mitään vikoja ole lisävarusteissa ollut.kone on urakointi käytössä ja tämän hetkinen työmaa on talvivaarassa dumpperin lastauksessa josta velotan 80 alv.
- kubotalla
kyllä parillakympillä saat jo hyvän koneen kauhoineen nyt tämän ajan hinnoilla.
maltat vaan etsiä ja kokeilla koneita elä osta heti ensimmäistä vastaantulijaa.
koeaja mahdollisemman monta ehdokasta ,saat näin tuntumaa eri merkkeihin
tarkista erityisesti käännön välykset ettei oo rattaat kuluneet hölskää ikävästi sivuttain muuten kaivettaessa,kallista korjata samoin telaston vetomoottorit testaa huolella
puomiston väljyyvet on kohtuuhinoilla korjattavissa
itellä on levitettävällä alustalla suosittelen ,vakaampi kaivaa kaltevilla paikoilla
kiinalaisiin en suosittele sotkeutummaan ,volvossa on mustia laatikoita kaivuhallinnassa japsit ja yanmar
hydraulisesti esiohjattuja oletettavasti ei tartte monen tonnin bokseja ostaa kuten volvossa voi käyvä
kallistuva kauha ehottamasti ja kuokkakauha kynsillä niillä pärjää harrastelija.- Aloittaja.
Juuri jotain tuollaisia viestejä on mukava lukea, asiaa mukana. Pitääpä lähteä tutustuilemaan koneisiin..
Muutamalle myyjälle olen mailannut ja esitteitä ollut vailla mutta taitaa olla kuvio sellainen että mennään paikanpäälle ja siellä pohditaan asioita ja "väännetään" kauppaa.. Mitään yhteydenottoja ei ole kuulunut ainakaan vielä parin viikon päästä. - Nante
Aloittaja. kirjoitti:
Juuri jotain tuollaisia viestejä on mukava lukea, asiaa mukana. Pitääpä lähteä tutustuilemaan koneisiin..
Muutamalle myyjälle olen mailannut ja esitteitä ollut vailla mutta taitaa olla kuvio sellainen että mennään paikanpäälle ja siellä pohditaan asioita ja "väännetään" kauppaa.. Mitään yhteydenottoja ei ole kuulunut ainakaan vielä parin viikon päästä.Kiinalaisella nyt vähän yli tuhat tuntia kaiveltu, kaksi letkua vaihdettu, ei muita ongelmia. Vähän yli kahdenkympin oli hinta veroineen reilu vuosi sitten varusteineen.( Kallistuva liitin hydraulisella pikakiinnityksellä, pari kauhaa, lokilämmitin, valoja ym. pientä.)
- jvnjhv
Nante kirjoitti:
Kiinalaisella nyt vähän yli tuhat tuntia kaiveltu, kaksi letkua vaihdettu, ei muita ongelmia. Vähän yli kahdenkympin oli hinta veroineen reilu vuosi sitten varusteineen.( Kallistuva liitin hydraulisella pikakiinnityksellä, pari kauhaa, lokilämmitin, valoja ym. pientä.)
Mulla on tollanen Jcb 8018 minikaivuri,painoa 1600kg,eli minikone,hyvin on pelannut,loistava kone käyttää,liikkeet rauhalliset,helppo huolloltaan,ostin käytettynä (200)) ja ei toistaiseksi ole ollut vikoja,ehdottomasti hyvä vaihtoehto..Voisi olla myös kaupan,nyt tunteja 530 ja vm-07 ja hintaa 16000e
uusi vastaava 24000e - Skata.
jvnjhv kirjoitti:
Mulla on tollanen Jcb 8018 minikaivuri,painoa 1600kg,eli minikone,hyvin on pelannut,loistava kone käyttää,liikkeet rauhalliset,helppo huolloltaan,ostin käytettynä (200)) ja ei toistaiseksi ole ollut vikoja,ehdottomasti hyvä vaihtoehto..Voisi olla myös kaupan,nyt tunteja 530 ja vm-07 ja hintaa 16000e
uusi vastaava 24000eMä olen sorakuski.Mun poika on kaivinkoneen kuski.Joka saatanan kerta kun kaivuri tukkii mun tien, mä soitan sille ja haukun sen saatanan jätkän.Se vaan nauraa.Te olette sadisteja kaikki konekuskit.
- ollakin
Skata. kirjoitti:
Mä olen sorakuski.Mun poika on kaivinkoneen kuski.Joka saatanan kerta kun kaivuri tukkii mun tien, mä soitan sille ja haukun sen saatanan jätkän.Se vaan nauraa.Te olette sadisteja kaikki konekuskit.
sadisti mutta sinä olet statisti.
- ostasin jos pystysin
ollakin kirjoitti:
sadisti mutta sinä olet statisti.
on kiinalainen mutta hyvä oli tonkia kun meillä viikon oli tossa pihalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584