Väljä emätin

Näin huono---

15 v synnytin ensimmäisen lapseni. Silloin tuntui olevan "trendi" että alatiesynnytys, oli lantio mikä oli. Ennen raskautta painoin n.45kg, pieniluinen.. mutta sektiota en pyynnöistäni huolimatta saanut ja loppuviimein ei sitä voitu enään tehdä siinä vaiheessa kun lapsen pää oli jo synnytystiessä, Synnytin 4959kg tytön. . imukupilla ja repesin todella pahasti.Toinen lapsi syntyi reilut parin vuoden päästä. Helposti..

Nykyään alle 40v kärsin virtsanpidätysongelmista. Vaiva häiritsee seksuaalielämää niin , etten tohdi orgasmia saada, koska jos laukean niin kaikki on alla. Ihan sama olenko käynyt Wc:ssa ennen ja jälkeen. NOLOA!

En siis ole enään naimissa lasteni isän kanssa ja kaikesta lantionpohjalihasharjotusten jälkeen, en uskalla nauttia rakastelusta. Haaveissa olis tehdä vielä se iltatähtönen, mut olenko enään edes nainen?? Eräs mies haukkui rakastelun jälkeen ja sen jälkeen empä enään uskalla, muuta kuin itsekseen.. Kuitenkin virtsarakon korjausleikkaus tehdään heti kun olen lapseni tehnyt. Teempä tai en niin miten tämän vaivan kanssa elää ja nauttia vielä jokunen vuosi? Onko muita samassa jamassa?

5

1649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokijuy

      mulla on samaa ongelmaa. Mun mies oli isokaluinen ja se sano että sitä ei haittaa ja että tunnun hyvälle jne, mutta itseäni on synnytyksen jälkeen häirinny suunnattomasti kun huomaan eron. En edes tiedä enää itse olenko sieltä ihan kauheen löysä. Isomunasten miesten kanssa tuntuu hyvälle ja he saavat orgasminkin kanssani mutta pieni munaset ei edes laukee ja syytän siitä just tätä- mua kiinnostais se leikkaus mut maksaa varmaan ihan kauheesti. Mulla on vielä toinenkin ongelma olen liian märkä usein oliskohan jollain vinkkiä millä sais kuivatettua sen alapään?? Mutta tsemppiä sulle ja koita tehdä niitä lantionpohjalihasliikkeitä mulle oli apua vähän niistä... Mäkin synnytin 4 kiloisen tytön..

      • täällänäitäriittää

        nyt ihan oikea palsta vai provoileeko joku hullu taas???


      • Pleejer

        Taas joku viiskymppinen mies kirjottelee tänne aikansa kuluks. Yrittää samastua naisten sisäiseen maailmaan sepittämällä omia tarinoita naisten nimissä.


      • lirilori
        Pleejer kirjoitti:

        Taas joku viiskymppinen mies kirjottelee tänne aikansa kuluks. Yrittää samastua naisten sisäiseen maailmaan sepittämällä omia tarinoita naisten nimissä.

        te kaksi viimestä, sisäistäkää omat ongelmat. Jos häpeän alle kirjoittaa niin tuskin provo! Menkää naimaan rauhassa paikat paskaksi. 20v rulettaa taas kunnes sekin paksuna..
        Yritetään kuitenkin joku taso säilyttää. Ekalle: kiitos asiallisesta vastauksesta.


    • jeps..

      Ymmärrän kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe