Väljä emätin

Näin huono---

15 v synnytin ensimmäisen lapseni. Silloin tuntui olevan "trendi" että alatiesynnytys, oli lantio mikä oli. Ennen raskautta painoin n.45kg, pieniluinen.. mutta sektiota en pyynnöistäni huolimatta saanut ja loppuviimein ei sitä voitu enään tehdä siinä vaiheessa kun lapsen pää oli jo synnytystiessä, Synnytin 4959kg tytön. . imukupilla ja repesin todella pahasti.Toinen lapsi syntyi reilut parin vuoden päästä. Helposti..

Nykyään alle 40v kärsin virtsanpidätysongelmista. Vaiva häiritsee seksuaalielämää niin , etten tohdi orgasmia saada, koska jos laukean niin kaikki on alla. Ihan sama olenko käynyt Wc:ssa ennen ja jälkeen. NOLOA!

En siis ole enään naimissa lasteni isän kanssa ja kaikesta lantionpohjalihasharjotusten jälkeen, en uskalla nauttia rakastelusta. Haaveissa olis tehdä vielä se iltatähtönen, mut olenko enään edes nainen?? Eräs mies haukkui rakastelun jälkeen ja sen jälkeen empä enään uskalla, muuta kuin itsekseen.. Kuitenkin virtsarakon korjausleikkaus tehdään heti kun olen lapseni tehnyt. Teempä tai en niin miten tämän vaivan kanssa elää ja nauttia vielä jokunen vuosi? Onko muita samassa jamassa?

5

1767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokijuy

mulla on samaa ongelmaa. Mun mies oli isokaluinen ja se sano että sitä ei haittaa ja että tunnun hyvälle jne, mutta itseäni on synnytyksen jälkeen häirinny suunnattomasti kun huomaan eron. En edes tiedä enää itse olenko sieltä ihan kauheen löysä. Isomunasten miesten kanssa tuntuu hyvälle ja he saavat orgasminkin kanssani mutta pieni munaset ei edes laukee ja syytän siitä just tätä- mua kiinnostais se leikkaus mut maksaa varmaan ihan kauheesti. Mulla on vielä toinenkin ongelma olen liian märkä usein oliskohan jollain vinkkiä millä sais kuivatettua sen alapään?? Mutta tsemppiä sulle ja koita tehdä niitä lantionpohjalihasliikkeitä mulle oli apua vähän niistä... Mäkin synnytin 4 kiloisen tytön..

• täällänäitäriittää

nyt ihan oikea palsta vai provoileeko joku hullu taas???

• Pleejer

Taas joku viiskymppinen mies kirjottelee tänne aikansa kuluks. Yrittää samastua naisten sisäiseen maailmaan sepittämällä omia tarinoita naisten nimissä.

• lirilori
        Pleejer kirjoitti:

Taas joku viiskymppinen mies kirjottelee tänne aikansa kuluks. Yrittää samastua naisten sisäiseen maailmaan sepittämällä omia tarinoita naisten nimissä.

te kaksi viimestä, sisäistäkää omat ongelmat. Jos häpeän alle kirjoittaa niin tuskin provo! Menkää naimaan rauhassa paikat paskaksi. 20v rulettaa taas kunnes sekin paksuna..
        Yritetään kuitenkin joku taso säilyttää. Ekalle: kiitos asiallisesta vastauksesta.

• jeps..

Ymmärrän kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5831
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4565
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4332
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4111
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      87
      3710
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      59
      3229
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2413
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      34
      2305
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2059
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      8
      1134
    Aihe