Johan tarvittiin voimavaroja

meillä vain 1 partio

12

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fwfrasr

      todellakin vain sinun mielipiteesi, ja koska et tiedä tapauksesta yhtään enempäää kuin mitä tuo Vartin uutinen kertoo, ei mielipiteesi ole minkään arvoinen, vaan turhaa poskensoittoa vailla mitään perustaa.
      Pitipähän taas päästä arvostelemaan muiden työntekoa vaikka ei ole yhtään mitään millä oikeasti arvostella.

      Tiedätkö muuten kuka ensivaiheessa päättää mitä yksiköitä tilannepaikalle lähetetään?

      • ...........

        Juuri näin asia on. Avaaja inisee vain ilkeyttään tai on se palstan vakiohäirikkö, joka ei osaa käyttää omia aivojaan. Hän uskoo kaikkea paskaa, mitä toimittajat vain lehtiinsä kirjoittelevat. Eihän tässäkään tapauksessa kirjoituksen tehnyt toimittaja ole istunut poliisin päivystyksessä tai edes kuullut poliisiradioista, miten keikka hoidettiin ja kuka päätti. Mitkä olivat alkutiedot, uhkakuvat ja tulivatko kaksi muuta partiota paikalle, vain kun sattuivat olemaan nurkan takana, vai määrättiinkö ne sinne.


      • toinen poskensoittaj

        " Tiedätkö muuten kuka ensivaiheessa päättää mitä yksiköitä tilannepaikalle lähetetään? " >>>>>>>>>>>>>>

        Oi kerro ystävä kerro,tunnut olevan helvetin viisas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..tuliko luppoaikaa???

        Täällä saa kuka tahansa sääntöjen puitteissa kertoa mielipiteensä uutisiin liittyen,SINUN mielipiteesi lienee sitten jonkin arvoinen.


      • kaveri suuttui!
        toinen poskensoittaj kirjoitti:

        " Tiedätkö muuten kuka ensivaiheessa päättää mitä yksiköitä tilannepaikalle lähetetään? " >>>>>>>>>>>>>>

        Oi kerro ystävä kerro,tunnut olevan helvetin viisas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..tuliko luppoaikaa???

        Täällä saa kuka tahansa sääntöjen puitteissa kertoa mielipiteensä uutisiin liittyen,SINUN mielipiteesi lienee sitten jonkin arvoinen.

        Saahan täällä kirjoittaa vaikka mitä paskaa (niinkuin enimmäkseen kirjoitetaankin) ilman mitään tietoa mistään - on tää sen verran "tasokas" palsta.


      • ......
        kaveri suuttui! kirjoitti:

        Saahan täällä kirjoittaa vaikka mitä paskaa (niinkuin enimmäkseen kirjoitetaankin) ilman mitään tietoa mistään - on tää sen verran "tasokas" palsta.

        Joo, on se vaan mielenkiintoinen ammatti, tuo poliisin ammatti, kun jokainen LUULEE osaavansa sen paremmin, kuin siitä ammatista leipänsä tienaavat.


      • parempi poliisi.
        ...... kirjoitti:

        Joo, on se vaan mielenkiintoinen ammatti, tuo poliisin ammatti, kun jokainen LUULEE osaavansa sen paremmin, kuin siitä ammatista leipänsä tienaavat.

        Ja aivan 100% varmuudella.

        En ole lahjottavaissa - en kaverisuhteilla junaile etuja kenellekkään, enkä antaisi niiden vaikuttaa työhöni.
        En nykyisessäkään ammatissani junaile etuja kavereille.

        Uskon että kuoleman jälkeen on viimeinen tuomio, jossa minun on vastattava sanomisistani ja tekemisistäni - tämä pistää nöyräksi - en voisi valehdella ihmisille, enkä pettää.


      • .........
        parempi poliisi. kirjoitti:

        Ja aivan 100% varmuudella.

        En ole lahjottavaissa - en kaverisuhteilla junaile etuja kenellekkään, enkä antaisi niiden vaikuttaa työhöni.
        En nykyisessäkään ammatissani junaile etuja kavereille.

        Uskon että kuoleman jälkeen on viimeinen tuomio, jossa minun on vastattava sanomisistani ja tekemisistäni - tämä pistää nöyräksi - en voisi valehdella ihmisille, enkä pettää.

        hei, olet väärällä palstalla. Taikauskoa harrastavat palstalle uskonnot & uskomukset.


      • ilmeisesti häirikkö
        toinen poskensoittaj kirjoitti:

        " Tiedätkö muuten kuka ensivaiheessa päättää mitä yksiköitä tilannepaikalle lähetetään? " >>>>>>>>>>>>>>

        Oi kerro ystävä kerro,tunnut olevan helvetin viisas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..tuliko luppoaikaa???

        Täällä saa kuka tahansa sääntöjen puitteissa kertoa mielipiteensä uutisiin liittyen,SINUN mielipiteesi lienee sitten jonkin arvoinen.

        Että, (koulussa sanottin että-sanaa ei saa käyttää avauksessa) se asiantuntija veti koko donitsin väärään kurkkuun,älä välitä koska puhut viisaita.


      • Jouko Kestilä
        ilmeisesti häirikkö kirjoitti:

        Että, (koulussa sanottin että-sanaa ei saa käyttää avauksessa) se asiantuntija veti koko donitsin väärään kurkkuun,älä välitä koska puhut viisaita.

        Teille kaikille,että ette tiedä tapahtumasta yhtikäs mitään MUTTA minäpä tiedän seurasin tilanetta parhaimillaan (pahimmillaan)muutaman metrin päästä.


      • kuin hiekkalaatikoll
        Jouko Kestilä kirjoitti:

        Teille kaikille,että ette tiedä tapahtumasta yhtikäs mitään MUTTA minäpä tiedän seurasin tilanetta parhaimillaan (pahimmillaan)muutaman metrin päästä.

        Mitäs turhia panttaat,koska joudut vierestä seuranneena todistajaksi ei se estä sua kertomasta asiasta pääpiirteittäin täälläkään.


      • Jouko Kestilä
        kuin hiekkalaatikoll kirjoitti:

        Mitäs turhia panttaat,koska joudut vierestä seuranneena todistajaksi ei se estä sua kertomasta asiasta pääpiirteittäin täälläkään.

        Kun en poliisi nulkkien kysyessä ole nähnyt yhtään mitään sen vain todistan,että poliisi liioitteli taas.Ketään ei pystytä pakottamaan todistajaksi aina voi sanoa tarvittaessa en nähnyt tai voi muistaa hyvinkin valitusti.Ja onhan tapahtumasta jo niin "pitkäaika",ettei piru muista kaikkea.


      • Haastemieskin
        Jouko Kestilä kirjoitti:

        Kun en poliisi nulkkien kysyessä ole nähnyt yhtään mitään sen vain todistan,että poliisi liioitteli taas.Ketään ei pystytä pakottamaan todistajaksi aina voi sanoa tarvittaessa en nähnyt tai voi muistaa hyvinkin valitusti.Ja onhan tapahtumasta jo niin "pitkäaika",ettei piru muista kaikkea.

        Kun sinut haastetaan oikeuteen todistajaksi, niin silloin sinä sinne myös menet. Parhaassa tapauksessa oikeuden puheenjohtaja, jota joskus tuomariksikin kutsutaan, määrää sinut haettavaksi.
        Näin se vain on, halusit tai et.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe