olen seurustellut 2 kk naapurissa asuvan miehen kanssa,mies oli ennen seurustelumme alkua 15v on/off suhteessa erään naisen kanssa,heidän erostaan on vasta 3kk. Me sovittiin alussa,et kumpikaan ei oo tekemisissä exien kanssa,sillä tiedän,et miehen exä on taitava manipuloimaan ja voi yrittää pilata meidän välit.
Eräänä viikoloppuna kun mies oli viihteellä ja mulla oli muita menoja,olikin tää ex nainen soittanu miehelle ja kyselly kuulumisia...ja sit myöhemmin mulle selvisi,et oli myös textannu miehelle,"et voitko soittaa mulle,jos naisystäväsi ei ole siellä? " tästä meille tuli miehen kanssa kauhee riita,tuli olo että eikö heidän välit olekaan vielä selvät...?? vai rupeskohan jo vanha suola janottamaan... me erottiin muutamaksi päiväksi ja sain selville,et mies oli tuolloin itsekin soitellut naiselle, syy soitteluun oli kuulemma,et mies halunnut purkaa jollekin sydäntään. Nyt ei ole ollut kuulemma enää exään yhteyksissä...vaikeeta luottaa tollasee mieheen...huoh
Hyvät neuvot
olisi tarpeen
0
460
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922144Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882059- 981772
- 4421725
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1101233- 215976
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9886Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72820