Virtsani on muuttunut yllättäen omituisen tummaksi,sellaisen ihmeellisen keltaisen ja ruskean sekoitukseksi,virtsaaminen on muuten normaalia mutta jää sellainen kumma jälkikirvely ei kuitenkaan voimakas.
Kipulääkkeitä olen joutunut syömään suuret määrät ja ehkä istunut jonkin verran kylmällä alustalla.
Voisko olla maksa poks vai virtsapuolella jotain,onko tuttua.
Kiitän kovasti mahdollisista asiallisista vastauksista ja omista kokemuksista ennenkuin hakeudun lääkäriin,hakukoneilla en ole selkeää taudinkuvaa tunnistanut.
Kipulääkkeitä olen joutunut syömään suuret määrät ja ehkä istunut jonkin verran kylmällä alustalla.
Voisko olla maksa poks vai virtsapuolella jotain,onko tuttua.
Kiitän kovasti mahdollisista asiallisista vastauksista ja omista kokemuksista ennenkuin hakeudun lääkäriin,hakukoneilla en ole selkeää taudinkuvaa tunnistanut.
Vastaukset 2
Vanhimmat
tutkivat munuaiset ym.
Saattaisi viitata tukkeutumiin sappiteissä (esim. sappikivi), jolloin bilirubiini ei pääse pois nosmaalia kautta vaan erittyy virtsan mukana. Tällöin saattaa myös iho ja silmän valkuaiset olla hieman kellertävät.
Googlaa bilirubinuria