Olisi kiva kuulla kommentteja paikasta, tarkemmin ottaen olemme menossa Linvalleniin. Kiinnostaisi tietää millaiset mäet, hissit, taukotuvat jne...Varsinkin hissilippusysteemi kiinnostaa. Kannattaako ostaa online:sta ennen matkaa näkemättä paikkaa? Myös kaipaan tietoa retkiluistelumahdollisuudesta Sälenin läheisyydessä. Katselin myös Tukholma Sälen välillä ajoreittiä, suositteletteko järven pohjois- vai eteläpuolen kautta ajamista?
SÄLENiin vko 8
2
339
Vastaukset
- seelenii
Olen siellä useamman kerran käynyt ja pidän paikasta. Itse olen ostanut aina lipun paikanpäällä, joten en tiedä onlinehommista. Ajoreittinä ollaan ajettu tukholma-avesta-bårlänge-sälen, se mitä netistä suositellaan reittioppaissa.
Jos haluaa vähän isompia rinteitä, suosittelen käymään päivän-pari n. 50 km päässä norjan puolella olevassa trysilissä. Sälen itsessään lapin kokoluokkaa korkeuserolta, toki rinteitä ja hissejä tooodella paljon. Ja rinneraflat ihan ok, paremmat kuin suomessa ja mielestäni kohtuullisemmin hinnoiteltu.- jousinainen-68
Kiitos seleenille mielipiteestä, johon nyt voin täysin yhtyä käytyäni kyseisessä paikassa. Ja mikä mukavinta, matka sinne kesti vain n. 5-6 tuntia Tukholmasta eli samana päivänä pääsi rinteeseen. Hissiliput, ruokailu ja mökkien hintataso kohtuullisempi kuin Suomessa. Voisin lähteä uudelleenkin, joskin Norjan puolikin ja Trysil houkuttaa. Kyllä täytyy olla hyvä porukka ja mökki tiedossa, että Suomen Lappiin jaksaa lähteä taivaltamaan. Luikkaita kelejä keväthamgille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245