SÄLENiin vko 8

Jousinainen-68

Olisi kiva kuulla kommentteja paikasta, tarkemmin ottaen olemme menossa Linvalleniin. Kiinnostaisi tietää millaiset mäet, hissit, taukotuvat jne...Varsinkin hissilippusysteemi kiinnostaa. Kannattaako ostaa online:sta ennen matkaa näkemättä paikkaa? Myös kaipaan tietoa retkiluistelumahdollisuudesta Sälenin läheisyydessä. Katselin myös Tukholma Sälen välillä ajoreittiä, suositteletteko järven pohjois- vai eteläpuolen kautta ajamista?

2

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seelenii

Olen siellä useamman kerran käynyt ja pidän paikasta. Itse olen ostanut aina lipun paikanpäällä, joten en tiedä onlinehommista. Ajoreittinä ollaan ajettu tukholma-avesta-bårlänge-sälen, se mitä netistä suositellaan reittioppaissa.
      Jos haluaa vähän isompia rinteitä, suosittelen käymään päivän-pari n. 50 km päässä norjan puolella olevassa trysilissä. Sälen itsessään lapin kokoluokkaa korkeuserolta, toki rinteitä ja hissejä tooodella paljon. Ja rinneraflat ihan ok, paremmat kuin suomessa ja mielestäni kohtuullisemmin hinnoiteltu.

• jousinainen-68

Kiitos seleenille mielipiteestä, johon nyt voin täysin yhtyä käytyäni kyseisessä paikassa. Ja mikä mukavinta, matka sinne kesti vain n. 5-6 tuntia Tukholmasta eli samana päivänä pääsi rinteeseen. Hissiliput, ruokailu ja mökkien hintataso kohtuullisempi kuin Suomessa. Voisin lähteä uudelleenkin, joskin Norjan puolikin ja Trysil houkuttaa. Kyllä täytyy olla hyvä porukka ja mökki tiedossa, että Suomen Lappiin jaksaa lähteä taivaltamaan. Luikkaita kelejä keväthamgille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2824
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2097
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      56
      2012
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1541
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      84
      1268
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      200
      1041
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    Aihe