Mä perhosen näin
lumikenttien
Siivissä kimmelsi
tähtivyö
Katseessaan
syvän sininen yö
Mä perhosen näin
lumikenttien
Siipien hipaisun ihollani
lensit pois päin
Jäi kaunis kaipaus
rakkaus puhdas lumikenttien
Vain kerranko
Nähdäkkö saa
perhosen lumikenttien
Vain kerranko
8
364
Vastaukset
- *MURUKULTA*
O¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤O
Ajatus kaukaa,
kuin perhonen
Hipaisten halusi ilahduttaa
pieniä tähtiä
hiuksiin sirottella
siivistään niitä
iloisena irroittella
Silmissään syvä sininen
jätti kaipauksen
Ehkä vielä kerran
kuka ties
saapuu lumikenttien mies
O¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤O
Tälläinen vastis lähti tulemaan -
odotetaan sitä lunta ensin ja sitten ehkä muutakin.. ;)))
Kiitos Liisa tästä lukuhetkestä!
Nyt Murukulta odottaa vain että bastu lämpenee
sen jälkeen kuppi teetä hyvä tekee. :DTämä nyt alkaa naurulla
miten sitä voikaa
kiteyttää
lumikenttien perhoseks
Nyt mieli ankee
näin niin paljon elämänraadollisuutta
huokaan
MURUKULTA
Sinä selkeesti ruonon lumoo
"kuka ties
saapuu lumikenttien mies"
ihanaa!!!
Ikävä ollu lunta
nyt senkin taas huomaa,
kun ei sitä oo
Säkkipimmeestä täältä, kiitos ilhduttavasta vierailustas.
riimitellä en osaa
mutta kuka sen taitaa
niin saa olla onnellinen
Sinulta se luonnistuu hyvin
lumikentistä taidamme lukea tänä talvena vain runoissa:)Kuin virta ja sillon sulassa sovussa.
Etenee juoksee tie.
KapteenskaK
Ihan ikävä minulla ollu lunta.
Uskotaan vielä syntyy lumikukkienmaa.
Kiitos lämmin vierailustas, iltaan tuiketta tähtitaivaan.
- Minanoita
Runosi soi kuin laulu..
Terveiseni täältä pienestä pakkassäästä, ihanaa
kun ei sada vettä:))))Sielä missä on lunta,
tähtitaivas tuikki sinisessä meressä
Itseni tuntien hyvin pieneks
muutuinkoha mää lauluks
Minänoita
Lauletaas eikös alkais sataa kaivattua lunta
Kiitos tähtönen Sinulle, vesisade tääläki lakannu
ja nyt pieni pakkanen vierialulla.
Kun uskoo haaveisiin unelmaan.
Rakkaus lailla perhosen.
Saapuu yli lumikenttien.
Kiitos Liisukka runostasiYöllä satanu puuterilunta,
on lupa perhostenki tulla.
Taatelikakkauja paistelen
kiitos ilahduttavatsa vierailustas.
Hyvää Itsenäisyyspäivää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
