http://www.digitoday.fi/data/2009/12/01/kuoleman-musta-ruutu-vainoaa-windows-kayttajia/200924837/66
Kuoleman musta ruutu
6
514
Vastaukset
- Kysynvaan.
Ehkä kyseisellä päivityksellä onkin jokin muu tarkoitus kuin tietoturva.
Ehkäpä Microsoft on kohdistanut kyseisen päivityksen piraattiversioita vastaan.
Meillä on kolme laillista XP ja yksi Vista versio, eikä mitään ongelmia vaikka on viimeisimmät tietoturvapäivitykset käytössä.- ....................
starttiventtiili kirjoitti:
Ehkäpä Microsoft on kohdistanut kyseisen päivityksen piraattiversioita vastaan.
Meillä on kolme laillista XP ja yksi Vista versio, eikä mitään ongelmia vaikka on viimeisimmät tietoturvapäivitykset käytössä.Minullakin on kaksi ongelmatonta Winkkua joissa on jo kyseiset päivitykset.
Mutta olen lopen kyllästynyt tähän Microsoftin ja linunörttien sotaan, ja aion totaalisti siirtyä Apleen.
Eilen hankin ensimmäisen:
http://store.apple.com/fi/configure/MC118K/A?mco=MTM4MzczODQ
Modattuna: # 320GB Serial ATA Drive @ 5400 rpm kiintolevyllä
ja # 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x4GB muistilla
- 14+1
Musta surma windowsissa yllättänyt tietoturva-yhtiöt housut nilkoissa ja kädet ylhäällä. Turhaa maksaa virustorjunta ohjelmista mitään jos Musta surmakin pääsee Windowsiin kenenkään tietämättä. Microsoft huuli pyöreänä, onko virus,haitta, troijalainen vai mikä, kukaan ei tiedä.
http://www.tietokone.fi/uutiset/microsoft_syyton_windowsin_mustaan_surmaan- windowsista
M-Kar kirjoitti:
Eihän se mikään salaisuus ole, että tietoturvaohjelmat ei toimi..
tuli viimeinkin turvallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701