Catch me if you can

Minanoita

sinä asuit minussa
jokaisessa heräävässä tunnissa
ajatuksissa

sinä olit ihoni sisällä
olit enemmän paljon enemmän
kuin pelkät kasvot

olit kädet jotka nostivat
hetkeä ennen putoamista
olit silmäni aina kun en
jaksanut katsoa
korvani sanoille joita en
silloin halunnut kuunnella
hymy jota ei enään ollut olemassa
hunaja niillä jumalaisilla huulilla

mitä olet minulle nyt
puro jota yhä itken
yhtä pitkänä
yhtä täynnä
kuin ennenkin

meidän oli tarkoitus
luoda hyviä muistoja

ei koskaan sanoa hyvää yötä
ja tarkoittaa
Hyvästi

http://www.youtube.com/watch?v=RIvKtnr1jGg&feature=related

20

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • youknowme

      Sinulla on kädet joilla kirjoittaa koskettavaa tekstiä, ja mikä kappale valinta huh menee kylmänväreet pitkin selkää:)

      • Minanoita

        Täynnä työtä, työtä..vasta väkersin muutaman jouluisen ovikranssin,
        tuuhan sieki hakemaan omasi pois:)))Kappalevalinta meni sillä tavalla nappiin
        että sattumoisin tykkään ihan sadalla tuosta biisistä, siinä on jotakin niiiiiin mukaansa tempaavaa,
        vai lieneekö syynä myös se että joku jossakin Lapissa lauloi sen minulle kerran karaokessa, kukapa tietää,
        mutta ihqu soon:)))Sinua kiitän!


    • Niin paljon vääriä sanoja, niitä on arki pullollaan.
      Mistä hiidestä sinä kaivoit nämä oikeat sanat tähän....
      *jupisee itsekseen ja lähtee kaivelemaan sanoja
      Intian Valtamerestä, eiköhän kohta runoja synny*

      • Minanoita

        Älä sie kaiva niitä runoja sieltä miun kätköpaikasta, mehän
        ollaan sovittu että sie pysyt siellä Atlantin puolella etkä tuu kuokkimaan
        miun aarteita, että käännäppä kapun eukko kurssi muualle tai tulloo tupenrapinat
        näijen kiitosten kera:)))))))


    • laiva olli

      kiehtovaa kehonkieltä .


      :))

      • Minanoita

        Saa paljon runonaiheita:))))

        Tiedätkös, ilahdutit noitaa vierailullasi, sinulle siitä kiitos:)))


    • Maalasit taulun
      asetit sydämeeni

      kirjoittamalla runon
      laulamalla laulun

      kaamokseen loit valot
      sävelin otit
      voitit rakkauden taian

      Hyvästelit -

      tulemalla sisimpääni
      jossa ei sille ole sijaa

      Ja jäit asumaan
      yön leirinuotioon
      kipinöimään

      ikuisesti asumaan
      taivasta suutelemaan
      pois sadekyyneleet

      näillä puroilla toisiemme
      virtaamme yhdymme

      Rakkauden ikuistamaan.

      Tämä runostasi tässä yössä,iloksi
      aamuusi.

      • Minanoita

        Maalasin taulun
        monilla väreillä
        erinlaisilla sävyillä
        mutta niillä kaikilla oli jotakin
        yhteistä

        ne oli notkistettu
        minun syränverellä:)

        Sinä ihana ystäväni, sinua kiitän
        ja halaan:))))


    • Mysteriet

      Täst ei sit enä runo parane!

      Mää ole iha sanato tämmöse ees... ossa nosta ees mitä esil tost oikke, mut jos ny pakoteta nii kyl see on toi ku alkaa sanal "Sinä" ja loppuu sanaan "Hyvästi" !

      Upe o

      • Minanoita

        Tota.....vois se hiukan parantua jos minulla olisi
        aikaa käyttää tuohon riimittelyyn, mutta kun ei o, sanat vaan
        näytölle ja päm. Onneksi nykyrunous antaa paljon anteeksi, ei niin
        nokonuukaa riimeistä:)))

        Siun palauttees se upee ol, mie sinnuu siit halvan kiittää:))))


    • *MURUKULTA*

      .."meidän oli tarkoitus
      luoda hyviä muistoja"..

      Nostaisin tuon tärkeänä havaintona, mitä runo antoi,
      jos ei koko elämää.. niin elämänlaatua
      tärkeitä rakennuspalikoita - sitähän se on
      Se vai täytyy oivaltaa! - Helppoa, eikö totta!... :]

      • Minanoita

        Tärkeän asian otit esille, meistä varmaan jokainen haluaa
        luoda hyviä muistoja valitettavasti joukkoon mahtuu ripaus
        sieltä toiselta laidalta, mutta niijen kanssa vaan on elettävä ja
        aloitettava toisinaan rakannusrosessi alusta:)))

        Sinnuu Muru kiitän mie:))))


    • tomppa2006

      ...siis mikä runo...

      Tämä vetää hiljaiseksi. Voiko mies tehdä kaiken tuon, ainakin luulen sinun kirjoittavan koiraasta. Hieno runo jollaisen kirjoittamiseen tarvitaan nainen.

      • Minanoita

        Meinasi ujeltaa ohi tämä runoni ja nämä kaksi palautetta...(tuo parillinen määrä on joskus harhaanjohtavaa:)

        Koiraastapa hyvinkin kirjoitettua, eräänlainen nuoruusmuisto, näin kun ikää tulee
        lisää ajatukset palaa menneeseen ja sieltä hakee niitä parhaita paloja, kipeitäkin sellaisia
        jotka aika on muuttanut jo siedettäviksi ja runon arvoisiksi:))))

        Sinua Tomp kiitän ja toivottelen leppoisaa
        joulukuun aikaa:)))


    • jussi hates jazz

      Niin
      ihmisen
      elämässä
      ei voi välttyä
      kihelmöinniltä
      pettymyksiltä
      itkulta
      pitkästä
      ilosta

      Se on kuitenkin
      varmaa
      että jokainen
      allapäin vietetty
      tunti
      tarkoittaa
      kuuttakymmentä
      onnen minuuttia
      joita ei voi
      enää
      koskaan tavoittaa

      Kannattako
      meidän pelätä
      päättymistä
      ja
      hyvästejä
      enemmän kuin
      sitä että mikään
      koskaan
      alkaa

      Ei
      siis tarttukaamme
      sateenkaareen
      ja meillä on aina
      edessämme värikäs
      alku ja loppu
      jossa ei ole
      päätä
      eikä häntää ;)

      Ota kiinni mandariini…eli catch the rainbow… ;)

      http://www.youtube.com/watch?v=Q-aHeoLuMDY

      • Minanoita

        olen sateenkaaren
        oikeassa päässä
        istun ja odotan
        oikeaa hetkeä

        ihailen kaunista väriskaalaa
        etsin sinistä tarttumapintaa
        siihen kun on hypyn aika

        odotellessani
        näen kuinka päivä
        yön käsivarsille haluaa
        heittäytyä

        kuinka kuu koreana
        loistaa taivaalla
        kaikkien tähtien
        tuikkiessa

        aamu
        se on aika
        jolloin haluan hypätä
        etsiä sitä millä
        ei ole päätä
        ei häntää

        are you ready?? (muista ottaa kiinni etten mätkähdä rähmälleen maahan:))))

        Well, thank`s ;)


    • Kalle K

      Mahottoman hyvä ja meleko varmasti
      mihinkä tahansa runokirjaan kelepoovoo kirjotusta.
      Just sen takia kun en tuosta mittää ymmärrä....

      • Minanoita

        Tiedä runokirjoista, mie vaan huviksein rustailen
        mitä sattuu, joskus laitan muka lontoon kieltäki mukkaan:)))

        Sinnuu Kalle, mie kuitennii syämestäin kiitän:))


    • Tittelityy***

      Minä tykästyin tähän!

      • Minanoita

        Sinua kiitän ja toivotan hyvää itsenäisyyspäivän iltaa :))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe