Kuulin että Ahvenanmaalla ei ole pakolaiskeskuksia,mistä se johtuu täällä pohjoissavossakin on maahanmuuttajia vähän jokapaikassa vaikka tämä on köyhää aluetta.
Eikö Ahvenanmaalla ole
7
303
Vastaukset
- rotukoiran omis.
Sivistynyt erittäin puhdasrotuinen kansakunta arjalaista ei karjalaista musta mies uuniin takaperin.
- luunyrkki
Turha Ahvenanmaalle mitään pakolaiskeskusta rakentaa, sieltä mutut karkaa. Ahvenanmaalla ei ole rautatieasemaa.
Toivon sydänmestäni, ettei rautatietä saarelle rakenneta. Siellä on ihan mukava vierailla suht. koht. puhtaassa ihmisjoukossa.- ålänningen
en bro från Mariehamn till Stockholm, ritningarna är redan färdiga!
- gj
ålänningen kirjoitti:
sijoitetaan mamut turhiin kuntientaloihin
- guudrun
ålänningen kirjoitti:
Bron borde med samma dras över till Åbo. De tycker jag. O sen pendeltåget Stocholm, M:hamn o Åbo.
- registrerad,men..
guudrun kirjoitti:
Bron borde med samma dras över till Åbo. De tycker jag. O sen pendeltåget Stocholm, M:hamn o Åbo.
Om dom skulle tar emot flyktningar, så skulle statens kostnader för Åland öka, och det klagas ju här redan nu, hur dyrt Åland blir...
- sku jag tro
registrerad,men.. kirjoitti:
Om dom skulle tar emot flyktningar, så skulle statens kostnader för Åland öka, och det klagas ju här redan nu, hur dyrt Åland blir...
Fastlandet har nog pengar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385