kysymys kaikille täällä viihtyville

zodiac-

jonkun verran näitä juttuja lukeneena tulee mieleen että valtaosa taitaa ihan oikeasti (siis vakavissaan) uskoa astrologiaan ja horoskooppeihin. aluksi luulin että tämä on tämmöstä jotain joutavaa ajanvietettä että "käykö neitsytmies kalanaiselle" vähän niinkuin höpöteltäs jotain jonninjoutavaa muuten vaan. mutta siis, onko jengi oikeasti niin pihalla että todella uskovat että se horoskooppi määrää mielenlaatua ja muitakin ominaisuuksia?

15

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan tosissaan !!!

      Tosissaan ollaan ! Aurinko huoneessa 5, mies ei olekaan mies, vaan poika. Uranus Ravussa, puhu hiljaa ja varovaisesti, Mars Kauriissa kaksinkertaista varovaisuutesi, Neptunus huoneessa 1 aaa, ihanaa, Jupiter huoneessa 10 olisin tahtonut kans.

      • zodiac-

        okei. mutta mitäs tuo muu höpinä oli? sinäkö oot semmonen?


      • Out of
        zodiac- kirjoitti:

        okei. mutta mitäs tuo muu höpinä oli? sinäkö oot semmonen?

        Minä en ole semmonen, eräs henkilö on. Mitä tarkoitat muulla höpinällä?


    • paras mitä voi saada

      Ei kai ole edes tarkoituskaan muuta kuin se että horoskooppi määräisi tietynlaisia tendenssejä. Ne tendenssit sitten voivat henkilön elämässä joko toteutua tai ei. Ihmisellä on kuitenkin vapaa tahto joten hän voi tehdä omia valintoja. Astrologiselta kannalta on mielestäni vallan erinomainen tulos jos horoskooppi oleellisin osin toteutuu yli 50%:issa tapauksista. Ja vaikka ei toteutuisikaan niin tendessit voivat silti olla oikein tulkittuja. Vain tendenssejä voimme nimittäin seurata, toteutuva lopputulos riippuu myös ihmisten itsenäisesti tekemistä valinnoista.

      • Haista...

        Mene suolle selittämästä tendenssien toteutumisesta !!! Pitääkö minun taas aloittaa kirjoitus ennusteista. Ottakaa yhteyttä Maaret Laurentoon.


      • wcewec
        Haista... kirjoitti:

        Mene suolle selittämästä tendenssien toteutumisesta !!! Pitääkö minun taas aloittaa kirjoitus ennusteista. Ottakaa yhteyttä Maaret Laurentoon.

        Ilmeisesti sinun pitää aloittaa kirjoitus ennusteista koska minä ainakin haluan kuulla mitä tarkoitat.

        Sekin kiinnostaa että miksi sinun mielestä pitäisi ottaa yhteyttä Maarit Laurentoon?


      • eurokartta
        wcewec kirjoitti:

        Ilmeisesti sinun pitää aloittaa kirjoitus ennusteista koska minä ainakin haluan kuulla mitä tarkoitat.

        Sekin kiinnostaa että miksi sinun mielestä pitäisi ottaa yhteyttä Maarit Laurentoon?

        Rahaa, rahaa, enemmän rahaa..


      • Suvaitsevuus
        eurokartta kirjoitti:

        Rahaa, rahaa, enemmän rahaa..

        Kuvio menossa, nyt on kaikki niin hyvin, kuin hyvin olla voi, gruuv soi...suvaitsevuus huipussaan.


      • Sielunkumppanilleni.

        Astrologi pyysi, että alkaisimme vaihtaa töitämme, minä antaisin lymfaterapiaa, tai hierontaa ja astrologi tekisi minulle tulkintaa. Minä siis oikeasti kieltäydyin ottamasta vastaan tendenssin tuoman mahdollisuuden ihanaan unelmaan sielunkumppanini kanssa, koska kieltäydyin koskemasta astrologiin.


      • Venus/Mars
        Sielunkumppanilleni. kirjoitti:

        Astrologi pyysi, että alkaisimme vaihtaa töitämme, minä antaisin lymfaterapiaa, tai hierontaa ja astrologi tekisi minulle tulkintaa. Minä siis oikeasti kieltäydyin ottamasta vastaan tendenssin tuoman mahdollisuuden ihanaan unelmaan sielunkumppanini kanssa, koska kieltäydyin koskemasta astrologiin.

        Työhuoneenkuvastaan saa nyt selville, miksi seksi esiintyy niin voimakkaasti astrologin kuukausihoroskoopeissa, alaston naisenpatsas. Seksuaalisuus on voimakas osa henkilöä (Kuu Härässä?)
        Seksuaalisuus ei ole voimakas osa kaikkien persoonaa, se pidetään omana tietona, asiana, kuinka ajatella kaikkia asiakkaita?


      • noh hyvät sulle
        Haista... kirjoitti:

        Mene suolle selittämästä tendenssien toteutumisesta !!! Pitääkö minun taas aloittaa kirjoitus ennusteista. Ottakaa yhteyttä Maaret Laurentoon.

        Eli ilmeisesti on käsitettävä niin että sinun mielestäsi horoskoopit toteutuvat 100%:isesti.

        Astrologiassa kuitenkin ollaan nykyisin yleensä sitä mieltä että horoskooppi osoittaa vain tietynlaisen "pienimmän vastuksen uran", jolta henkilö voi omilla päätöksillään poiketa.

        Mutta sinä siis et usko tendensseihin, vaan vaadit että horoskooppi toteutuu aina sanatarkasti. Wau!


      • Wautsi wau !
        noh hyvät sulle kirjoitti:

        Eli ilmeisesti on käsitettävä niin että sinun mielestäsi horoskoopit toteutuvat 100%:isesti.

        Astrologiassa kuitenkin ollaan nykyisin yleensä sitä mieltä että horoskooppi osoittaa vain tietynlaisen "pienimmän vastuksen uran", jolta henkilö voi omilla päätöksillään poiketa.

        Mutta sinä siis et usko tendensseihin, vaan vaadit että horoskooppi toteutuu aina sanatarkasti. Wau!

        Astrologia on kokenut ennennäkemättömän murroksen tänävuonna johtuen Astro tv:stä. Vuonna 1985 minulle kirjoitettiin ennuste pikkutarkasti, minkälainen elämäni tulee olemaan. Myönnän olleeni naivisti uskoessani kaiken toteutuvan. Kysymys kuuluukin, Miksi astrologi tahtoi kirjoittaa minulle romanttisen novellin? Minkälainen on astrologin oma sielunmaisema, missä maailmassa astrologi itse elää? Hänen olisi pitänyt kirjoittaa, Tämä on tarina, tämä on satu. Miksi hän ei tehnyt niin?


      • Pentti Peruskallio
        Wautsi wau ! kirjoitti:

        Astrologia on kokenut ennennäkemättömän murroksen tänävuonna johtuen Astro tv:stä. Vuonna 1985 minulle kirjoitettiin ennuste pikkutarkasti, minkälainen elämäni tulee olemaan. Myönnän olleeni naivisti uskoessani kaiken toteutuvan. Kysymys kuuluukin, Miksi astrologi tahtoi kirjoittaa minulle romanttisen novellin? Minkälainen on astrologin oma sielunmaisema, missä maailmassa astrologi itse elää? Hänen olisi pitänyt kirjoittaa, Tämä on tarina, tämä on satu. Miksi hän ei tehnyt niin?

        Niin, Astro TV:stä en tiedä juuri mitään ja minusta se on astrologian periaatteiden ja perinteen kannalta täysin yhdentekevä asia. Joku on näköjään onnistunut tuotteistamaan astrologian nykyaikaisen markkinatalouden malliin. Uskoakseni se on jokseenkin puhdasta viihdettä. En kuitenkaan näe sillä olevan mitään kytkentää astrologian uskottavuuteen tai toimivuuteen, suuntaan tai toiseen. Minun tuntemani astrologia ei ole mistään Astro TV:stä riippuvainen.


      • Oma astrologi.
        Pentti Peruskallio kirjoitti:

        Niin, Astro TV:stä en tiedä juuri mitään ja minusta se on astrologian periaatteiden ja perinteen kannalta täysin yhdentekevä asia. Joku on näköjään onnistunut tuotteistamaan astrologian nykyaikaisen markkinatalouden malliin. Uskoakseni se on jokseenkin puhdasta viihdettä. En kuitenkaan näe sillä olevan mitään kytkentää astrologian uskottavuuteen tai toimivuuteen, suuntaan tai toiseen. Minun tuntemani astrologia ei ole mistään Astro TV:stä riippuvainen.

        Olet täysin oikeassa. Minulta meni tuo 29 vuotta oppia oma astrologia. Se ei todellakaan ole riippuvainen, kuin omista opinnoistani.


    • Maaliskuun Idus

      Ihan viihteen takia kyllä näitä luen. Varsinkin rakastuneena on ihana spekuloida yhteensopivuudella ja sen sellaisella. Hömppää kuitenkin, mutta siis kivaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      150
      1117
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      24
      911
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe