Lähteeni ikkunasta,
heitä katselin.
Kolmea naista,
joista kaksi rinnan astuivat,
komeita he olivat.
Mutta aivan sama.
Sillä varjon lailla perässän,
kulki tuo hoikka ja hentoinen,
enkelin tai keijun kaltainen,
upea neitonen.
Hän oli varmaan se vihreämpi,
ruoho takana raja aitojen.
Vihreämpää
6
245
Vastaukset
mitä olitkaan piilottanut runoosi,
luultavasti löysin sen...
ja tunnelma alkoi loppussa hyytää...
se teki vaikutuksen- lumileijona
Lasin takaa ,
lasi koran silmässä,
silmä hieman huurussa.
asioita näkee eri tavalla.
Kuinkahan moni nainen,
huomaakaan että se varjon kaltainen,
tuttu onkin,
vaara melkoinen.
- Minanoita
Vihreämpi ruoho kulki väkijoukossa
aidan takana
mutta ei suojassa katseilta...
MIe tykkäsin tästä:)))- lumileijona
Olethan sinä noita pienoinen,
huomannut itsekkin,
miten joku jossakin,
istuu kansaa katsellen.
Hänen silmiltään on todella,
paha päästä karkaamaan.
Kiitti kun kommentoit..
piti sanoa tuo myöskin kapunakalle,
mut jäi vain.
Joskus viesti kiertääkin.; )
On monia meitä.
Jotka eri teitä.
Astelemme.
Aidalle hyppäämme.
Ja aidan vierustaa nyhjäämme.
Kukin vuorollaan.
Koittaa sanoa parastaan.
Mut kuitenkin.
Me olemme jokainen.
Vain hento henkäys perhosen.
Kiitos lumileijona.
Sai runosi ajattelemisen aihetta.- lumileijona
Sitähän on elommekin oikeastaan,
mut tässä pienessä tarinassa,
taisi juoni olla hieman erinlainen.
Sillä katsos,
nuo kaksi oikeaa,
rouvaa tasavertaisesti rinnan astahtaa ja
perässään,
heitä varjon lailla seuraa,
pienempi ja hennonpi,
varmaankin noiden edellä kulkevien mielestä,
hieman arempi ja siten vaarattomampi piika,
tai palvelustyttö,
tiedä en.
Mut jotain hänessä oli,
sellaista joka vetosi,
miehiseen mieleeni.
Tiedäthän jotain luvatonta tai
tavoittelemisen arvoista.
Siis sellaista jota emännät eivät varmaan tahtoisi hänessä olevan,
mut isännät sitä enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482