joo o

yammahako??

millanen ajoasento on fz1-s:ssä??
oon miettiny kokokattella tuollasta. onko hyvä pyöritellä ja kruisailla mutkateillä/kaupungissa, entä maantie ajo?

7

1721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • owner since -06

      Ensinnäkin ajoasento kyseisessä mestariteoksessa on pysty/ hiukan etukeno.Mutkateillä pyörä taittuu helposti sekä vaivaton kaupunkiajossa.Maantiellä tämä lajinsa ykkönen on rauhallinen ja kuin yhdestä puusta tehty, kovassakin vauhdissa (poliisille: 100km/t) meno on kuin kiskoilla.
      Vakavammin sanottuna, yleispyörien kärkeä, sportin ja matkapyörän onnistunut yhdistelmä.

      • jamaha ei pamaha

        Eli hieman enduromainen ajoasento? Meinasin ostaa moisen ja kokokatteen siihen..


      • owner...
        jamaha ei pamaha kirjoitti:

        Eli hieman enduromainen ajoasento? Meinasin ostaa moisen ja kokokatteen siihen..

        ei ehkä ihan niin pysty, mutta kädet ei joudu ottamaan vastaan painoa juurikaan ja ajoasentoa toki voi muutella ajon aikana, kantsii koeajaa.Mulla ei katteita ole mutta sanovat sen etenkin matka-ajossa rauhoittavan viimaa, niinkuin katteet tietenkin tekevätkin.Kyllä se hyvä ostos on, on tullut ajettua monenlaisia matka-kyykky-supermoto,nakupyöriä, eikä vielä ole tullut mitään sellaista vastaan että olisi vaihto edes käynyt ajatuksissa.


      • uks toinen fz harkit
        owner... kirjoitti:

        ei ehkä ihan niin pysty, mutta kädet ei joudu ottamaan vastaan painoa juurikaan ja ajoasentoa toki voi muutella ajon aikana, kantsii koeajaa.Mulla ei katteita ole mutta sanovat sen etenkin matka-ajossa rauhoittavan viimaa, niinkuin katteet tietenkin tekevätkin.Kyllä se hyvä ostos on, on tullut ajettua monenlaisia matka-kyykky-supermoto,nakupyöriä, eikä vielä ole tullut mitään sellaista vastaan että olisi vaihto edes käynyt ajatuksissa.

        Onko FZ1-S FZ1-N eli nakussa ja katetussa samat mittasuhteet ja ajoasennot yms. paitsi kate.


      • owner...
        uks toinen fz harkit kirjoitti:

        Onko FZ1-S FZ1-N eli nakussa ja katetussa samat mittasuhteet ja ajoasennot yms. paitsi kate.

        Eipä ole tullut N:ää ajettua mutta mitä ulkonäöstä voi päätellä niin N ja S ovat samat.Näyttävät tekniset tiedot olevan samat, runko ja mitat, paitsi S vähän korkeampi.Esim. istuinkork. sama.Etulyhty eri ja takapäässä jotakin muotoeroa mutta hyvin vähäistä.S:ssähän on varttikate vakiona ja tarvikeosana saa täys-.
        Erilaista hilpettä saa tietysti molempiin hankittu ja modattua paljonkin, makukysymyksiä.


      • jamaha ei pamaha
        owner... kirjoitti:

        Eipä ole tullut N:ää ajettua mutta mitä ulkonäöstä voi päätellä niin N ja S ovat samat.Näyttävät tekniset tiedot olevan samat, runko ja mitat, paitsi S vähän korkeampi.Esim. istuinkork. sama.Etulyhty eri ja takapäässä jotakin muotoeroa mutta hyvin vähäistä.S:ssähän on varttikate vakiona ja tarvikeosana saa täys-.
        Erilaista hilpettä saa tietysti molempiin hankittu ja modattua paljonkin, makukysymyksiä.

        Olen kuullut, että näissä fz1 n/s on rajoittimet 1, 2, 3 vaihteilla?
        Mitä oon ymmärtäny niin näihin on tehty järestään joku imasuotimenboksin "modaus" sitten on ruiskunpäivitykset yms. ja putki/slipari.
        Eli millaseen säätö/virisavottaan kannattaa ryhtyä?


      • own...
        jamaha ei pamaha kirjoitti:

        Olen kuullut, että näissä fz1 n/s on rajoittimet 1, 2, 3 vaihteilla?
        Mitä oon ymmärtäny niin näihin on tehty järestään joku imasuotimenboksin "modaus" sitten on ruiskunpäivitykset yms. ja putki/slipari.
        Eli millaseen säätö/virisavottaan kannattaa ryhtyä?

        Jaa, millaseen kannattaa ryhtyä? Eihän sitä tarvitse ryhtyä mihinkään, senkin ajellla jolluttelee ja vilkuilee maisemia.Kukin tekee mitä haluaa ja mihinkä rahansa haluaa pistää.Takistehot vakio noin 130hp ja kilkkeillä 150 hp ja parempi käyrä koko kierrosalueella.Toki siitä saa paljon enemmänkin irti, ilman fööniäkin mutta pitää varata noin 4000 - 4500 joten turbulenssilla halvempi.Käänny jonkun firman puoleen ja valitse 10:stä kohdasta itsellesi sopivimmat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      140
      8573
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1403
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1176
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1175
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1057
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1020
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      795
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      788
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      771
    10. 42
      696
    Aihe