Erikoinen/erityinen/erilainen joululahja?

..

Heippa!
Tahtoisin ostaa suht tuoreelle poikaystävälleni jonkin erilaisen/erityisen joululahjan.
Poikaystäväni on 23, hän on hyvin, HYVIN maanläheinen, kiltti, käytännöllinen, herkkä, tunteikas.. Hän ei ole tavaroiden ja rahan perään, päin vastoin, hän tahtoisi lahjaksi jotain, mikä ei olisi tavaraa tai esine.

Hän nauttii elämästä, ihmissuhteista ja rakkaudesta täysin siemauksin, kuten sanoin, hän on tosi herkkä mies.. Tykkää kuutamokävelyistä ja romanttisista illoista, on säästeliäs ja tykkää yksinkertaisuudesta.

Mikä voisi olla sellainen lahja, joka ei ole tavara eikä esine, mutta jolla olisi SUURI merkitys herkälle ja elämäniloiselle "boheemi"-tyyppiselle miehelle? Jotain, joka saisi hänet herkistymään ja iloitsemaan?

15

1750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kässäri

      Osaisitko tehdä itse jotakin? Vaikka ne perinteiset villasukat/kaulaliina? Vaikka lahjaidea ei ole uusi, itse ainakin olisin älyttömän iloinen jos joku olisi nähnyt vaivaa vuokseni ja tehnyt itse jotain.

    • teille kahdelle...

      Joku yhteinen tekeminen tulee ensimmäisenä mieleen. Joku viikonlopun kestävä kurssi ehkä... Luontoa, liikuntaa, saven työstämistä, piirustusta, valokuvausta... Viikonloppu mökissä luonnon keskellä kahdestaan.

      • ...

        Varsinkin tuo viikonlopun kestävä irrottautuminen kaupunkielämästä kuulostaa tosi hyvältä! Hän voisi pitää siitä paljon.

        Muita ehdotuksia maanläheiselle, herkälle "elämäntapaintiaanille?" :)


      • Kaiken kokenut
        ... kirjoitti:

        Varsinkin tuo viikonlopun kestävä irrottautuminen kaupunkielämästä kuulostaa tosi hyvältä! Hän voisi pitää siitä paljon.

        Muita ehdotuksia maanläheiselle, herkälle "elämäntapaintiaanille?" :)

        Tee kaunis kortti missä lupaat hänelle romanttisen illan tekemäsi ruuan kera.Tietysti hänen lempiruokaansa.


      • vaihtorhtoinen lahja
        ... kirjoitti:

        Varsinkin tuo viikonlopun kestävä irrottautuminen kaupunkielämästä kuulostaa tosi hyvältä! Hän voisi pitää siitä paljon.

        Muita ehdotuksia maanläheiselle, herkälle "elämäntapaintiaanille?" :)

        vaihtoehtolahja, Vuohi, lehmäpuu, kaivo tai opettaja kuukuadeksi kehitysmaihin. Eiköhän siitä tule iloia!


    • taicy

      Varaa vaikka kahden yön kylpyläreissu teille! Pieni irtiotto arjesta tekee hyvää ja kylpyläreissusta saa helposti romanttisen. Varsinkin jos molemmilla on aikaa viikolla niin hintakaan ei välttämättä ole kovin paha, vikonloppuna on yleensä korkeammat hinnat.

    • R

      Itselleni olisi mukavaa lähteä kodalle tai laavulle kävellen. Syödä eväitä, paistaa vaahtokarkkeja.... Retkeilyreittejä löytyy kyllä ympäri Suomen joten matkatkaan ei varmaan tule kohtuuttoman pitkiksi. Retkestä muistoksi voi tietysti antaa kuksan tai vaikka villasukat.

    • iloinen mieli

      Aarrekartta on kuvien ja tekstien avulla hahmotettu tulevaisuuskuva. Kun sitä katselee toistuvasti, siihen konkretisoidut tavoitteet vahvistuvat. Moni on käynyt aarrekarttakurssilla hakemassa puhtia toiveisiinsa ja niiden toteutumiseen. Osta lahjakortti, jolla tuosta aarrekartasta saa mukana kuljetettavan dvd-version. Katso www.aarrekarttadvd.fi .

    • lklklklklklk

      - Cd hänen lempimusiikkiaan? Polta vaikka itse kokoelma hänen lempibiiseistään cd:lle.
      - Antikvariaatista joku vanha ihana kirja, joka käsittelee juuri hänen mielenkiinnonkohteitaan? Runokirja?
      - Itse kirjoittamiasi runoja kauniille paperille tehtynä ja sidottuna? (jos olet taiteellinen)
      - Itse maalaamasi taulu?

      • keskelle erämaata

        Egyptiin. Riittää tarpeeksi ihmettelemistä.


    • Eettisyys kunniaan

      Yllätä hänet lahjalla kehitysmaiden ihmisten hyväksi. Hän vaikuttaa ihmiseltä joka ymmärtäisi. Esim. Toisenlaisen Lahjan kautta voit ostaa hänelle vuohen, huussin tai vaikka kalastusverkon! Saat ostoksesta itsellesi kortin jonka voit antaa poikaystävällesi.

    • Romanttineneukko

      Omalla miehelläni oli synttärit viime viikolla, mutta kun asumme eri kaupungeissa (töitten takia), ei voitu viettää niitä yhdessä :( mutta hän tulee luokseni viikon päästä eikä odota mitään lahjoja.... Mutta ajattelin yllättää hänet, viemällä hänet rannalle eväsretkelle :) otan vähän viiniä ja rypäleitä mukaan... ja tietysti pyyhkeen että voimme sen päällä sitten olla ^^ viime retkellä siitä oli pula : D

      Elikkäs näin:
      -Käydään uimassa
      -Juodaan viiniä
      -makoillaan vierekkäin auringossa...
      -kävellään käsi kädessä kotiin
      ja sitten lakanoitten väliin ; )

      • eukko jatkaa....

        Joo ja vähän myöhässä viesti mutta ajattelin että lukijoita vielä on :-)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe