Ikuinen Elämä

Mikael555

"Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.'"

Johanneksen evankeliumi
14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

5:24 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.

5:39 Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;

5:40 ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.

Etsikää niin te löydätte kolkuttakaa niin teille avataan
”Jeesus Kristus”

6

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Jeesus on yksi profettoista tuhansista muista profetoista. eikä jumalalla ole poika eikä sissaruksia tai vaimoo. ei jumalla ole samalainen kuin me ihmiset, jumalla ei ole meidän näköisemme. teidän pitäisi tajutta yksin kertaiset asiat. Jos kerran jumalalla on poika ja vaimo, sittenhän jumalla on loukaantuvainen. en ymärä mikx kristykset ylipäättäänsä kutsuvat jumalaa isäksi, on vaikeaa on ymärtää. Maalais järkikin sanoo ett on yksi jumalla joka on luonut kaikki tämän ja me olaan hänen palvelijoitaan. syytähän olaan täällä maailmassa... mutta jos ei usko niin tulee joku päivä milloin kaikki selkenee ja silloin ei voi mitään asiolle.

      • Joqpe

        Tämän opin jo ala-asteella että Jeesus on jumalan poika joka syntyi pyhästä hengestä neitsytmariasta `?

        Menikö oikein


      • *mikael555*
        Joqpe kirjoitti:

        Tämän opin jo ala-asteella että Jeesus on jumalan poika joka syntyi pyhästä hengestä neitsytmariasta `?

        Menikö oikein

        Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut kadotukselta


      • *mikael555* kirjoitti:

        Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut kadotukselta

        tämä hihhulipropaganda tekee islam-keskusteluissa?


      • *
        Joqpe kirjoitti:

        Tämän opin jo ala-asteella että Jeesus on jumalan poika joka syntyi pyhästä hengestä neitsytmariasta `?

        Menikö oikein

        voi ku ette osaa mitään... totuus on ei Jumalla ole poikaa hei haloo olet oppinut väärin oikeastaan sinut on opettettu ihan väärin lol jos Jumalla oisi poikaa niin Jumala olisi ihminen ei Jumala eikä se oisi voinu luoda mitään
        mutta JUMALA ON JUMALA KAIKKILUOJA KUNINGAS JA JUMALA ON NIIN ISO ETTÄ EI EDES VOI KUVITELLA
        ja oikeesti olette omituisia kun sanotte että Jeesus on Jumalan poika EI OLE YMMÄRTÄKÄÄ JO JEESUS ON VAAN JUMALAN PROFEETTA YMMÄRRÄTTEKÖ PROFEETTA EI POIKA...


      • *
        *mikael555* kirjoitti:

        Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut kadotukselta

        SINÄ MIKAEL555 TIEDÄTKÖ MITÄ LOL MITÄ SINÄ PUHUT SIINÄ JEESUS EI OLE JUMALA EIKÄ JUMALAN POIKA OLETKO VÄHÄN DORKA?
        EIKÄ SE OLE JUMALAN POIKAKAAN VAAN JUMALA EI OLE SYNTYNYT EIKÄ SYNNYTTÄNYT EIKÄ SILLÄ OLE MITÄÄN VAIMOA EI MITÄÄN
        EI IHMINEN VOI TIETÄÄ MINKÄN NÄKÖINEN JUMALA ON TAI EDES NÄHNYT SITÄ JUMALA NÄKEE KUULEE JA TIETÄÄ IHMISISTÄ KAIKEN MUTTA IHMISET EI NÄE JUMALAA...
        SITTEN TUOMIOPÄIVÄNÄ JUMALA TUOMITSEE IHMISET...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe