Miten vaihto-oppilaaksi etelä-amerikkaan tai australiaan? Kaikki tieto on tarpeen:)
auta!!:)
MITEN HALVALLA VAIHTO-OPPILAAKSI?
6
6538
Vastaukset
- rotary
Hei ! Ota yhteyttä kotipaikkasi rotary-järjestöön , rotareilla on laajamittaista nuorisovaihtoa mm. Etelä-Amerikkaan. Rotareilla on myös omat nettisivut, löydät ne helposti. Sitten vaan reippaasti yhteyttä, oma tyttäreni on lähdössä kesällä kuukaudeksi Ranskaan eikä se maksa kuin noin 400-500 euroa ja siihen sisältyy kaikki.
- nykyinen vaihto-oppilas
Oon ite talla hetkella kanadassa vaihtarina... Ja mita mulla itella ja muilla on kokemuksia jarjestoista, niin ei kannata, ne rahastaa sulta aivan liikaa, eika sitten ole siella kun tarttisit..
Paras mahollisuus olisi jos saisit itsenaisesti hankittua itellesi perheen jossa asua, joko henk.koht.suhteilla, vanhoilta vaihtareilta, tai ihan vaan lehti ilmotus paikalliseen lehteen. Talloin pystyisit myos vaikuttamaan etta mihin kaupunkiin paadyt. Sitten siina on tietysti pakolliset lennot, ja koulu paikka, siita osasta maailmaa en tieda, mutta ei ne nyt niin paatahuimaavia ole.
Mutta jos olet lahdossa niin onnea sinulle! - Miyu
Jos olet yliopistossa, suomalainen yliopisto antaa stipendin lentomatkoja ja vakuutusta varten ja maksaa myös lukukausimaksut. Kelalta saa normaalin suomalaisen opintotuen vielä hieman korotettuna. Valitse halpa maa, niin näillä pärjää jo hyvin, eikä omaa rahaa tarvita oikeastaan lainkaan :)
- star
Juu, elikkä itsekkin olen lähdössä vaihto-oppilaaksi tässä jossain vaiheessa.
Peruskoulun päättötodistuksessa täytyy olla vähintään keskiarvona 7,50 taikka jos olet lukiossa, niin vähintään 7,0.
Ne maksaa n.5000-7000 euroa lukuvuosi.
Kannattaa tosiaan ottaa jostain sivustoilta lisää tietoa.
Onnea, jos olet menossa - jack hunt
Itellänikin olis haaveena päästä, mut noi hinnat on jotain niin järkyttävää, et ei taida toteutua.. :(
- UWC:n käynyt
www.uwc.fi
Lukion ensimmäisen vuoden opiskelijoille täysiä stipendejä kansainvälisiin kouluihin. Kyseessä ei ole vaihto-oppilasvuosi, vaan lukioissa opiskellaan kaksi vuotta, minkä jälkeen suoritetaan kansainvälinen ylioppilastutkinto. Suosittelen, hieno kokemus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791