Hei!
Olen nyt jo ainakin n. 3 kuukauden ajan kärsinyt alapääni kirvelystä ja kutisemisesta (välillä voi olla pari päivää että ei ole oireita) ja yhdyntä sattuu ja sen jälkeen tuntuu sellaista kuumotusta alapäässä jonkin aikaa. Valkovuotoa tulee myös aika paljon välillä.
Aluksi ajattelin että voisiko olla hiivatulehdus ja hain canestenia apteekista mutta oireet eivät hävinneet.
Gynekologi aika on varattu ja haluaisin tietää onko muilla samanlaisia ongelmia?
Tämä on todella ärsyttävää! :(
Alapäätä kirvelee, kutisee ja yhdyntä sattuu
2
1350
Vastaukset
- gdfgf
Lääkäri varmaan ottaa näytteen, josta selviää voisiko olla bakteeritulehdus. Minulla on ollut alapäävaivoja tuhottoman pitkään, mutta viime kuukausina on sentään ollut helpompaa. Kuulemma nämä ovat tosi yleisiä vaivoja, ja usein menevät itsestään ohi. Tutkia toki kannattaa, mutta paria kuuria enempää en käyttäisi antibiootteja tai hiivalääkkeitä, saattaa meinaan jopa pahentaa jos tulee kierre.
Juuri ennen lääkärille menoa ei kannata mitään puikkoja käyttää (että tulee luotettavampi näyte), mutta tässä jotakin niksejä:
-kokeile paikallisia maitohappobakteereja, esim Gyno-capseja
-juo piimää
-juo vettä
-huuhtele alapäätä suolavedellä (itse teen niin vessakäynnin jälkeen aina, kun mahdollista, ja auttaa kyllä ihmeesti poltteluun)
-pidä hametta, nuku ilman housuja- aa-apua
itselläni on oireina kutinaa ja raapimisesta aiheutuvaa kirvelyä, tuntuu kuin alapäässä olisi pienen pieniä näppyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197