~~ ♥♥ ~~
Mikä se kauneus on ?
~
Onko se ajatus
vaiko kosketus hellin
Se kaunein kosketus toisen
sylissä silmin suljetuin
Nähdä sisälle sydämeen
sanoilla olla satuttamatta
~
Katoaako kauneus ?
vai kiteytyykö se
alle vuosien kuoren
Syvälle sydämeen
iloksi arkeen
jokaisen
Se onko siemen sukupolville
vaiko viilto verinen
perintönä epätoivoon elämän
Sinun rakkautesi rakkaani
se ei asu kauniissa kasvoissasi
Sinun rakkautesi on välittämistä
se asuu sanoissasi, teoissasi
Sielusi hengityksessä
on sula suloisuus ~
~~ ♥♥ ~~
http://www.youtube.com/watch?v=Svz1GtTeViY
~ Kauneus ~
14
451
Vastaukset
Olen huomannut, että useassa runossani käy joku kääntämässä peukkua alaspäin
kuitenkaan kommentoimatta itse runoa, niin toivoisin kuitenkin, että jokainen
voisi rohkeasti kertoa mikä runossani on huonoa ja että mikä siinä ehken ärsyttää, tms..
Vai johtuneeko peukku runonkirjoittajan persoonasta vai mistä ?
Ihan tämän kirjoitin vain siksi, että olisihan se ehken opiksi jos löytyisi
sellaisia asioita johon minunkin kannattaisi kiinnittää huomiota kehittyäkseni
runojen kirjoittajana !
Muutamilta runoilijoilta/lukijoilta olen joskus saanut asiantuntevaa ja rehellistä kritiikkiä
ja siitä olen kiitollinen ! :))
Että rohkeasti vaan peukunkääntäjät kritisoimaan asiallisesti "pilke silmäkulmassa" ! :))
Terkuin (*J*)
Ja tietysti vähän runooni liittyvää poppia... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=zsJv-OwAW8QEttä ollette vaivautuneet lukemaan runoni... :)
Olenhan silloinkin saanut koskettaa teitäkin, tavalla tai toisella...- 7nollaa
Yksi asia mikä minua ärsyttää, kommentoin aina lukemaani, mutta nykyään en viitsi sinun runoja kommentoida, koska palaute minkä annat ei aina liity runoon ollenkaan vaan lukemaasi jostain
sekään ei ole väärin, mutta lukijalle syystä tai toisesta tulee tunne, että aliarvioit hänen palautetta, runoahan voi kommentoida monella tavalla ja lukija itse päättää miten on sen runon ajatellut..
Minusta siinä kohdassa jos lukija ei ole runoasi ymmärtänyt sinun toivomalla tavalla..ei minusta saisi mennä kertomaan miten sinä olet sen runon ajatellut, kaikki eivät sitä ymmärrä..
Vai mitä olet itse mieltä asiasta!
Että tälläistä palautetta tällä kertaa.
Haluan vielä korostaa että palaute on rehellistä ja ei mitään ilkkumista.
Runosi oli hieno..
Oikein mukavaa joulun aikaa.. 7nollaa kirjoitti:
Yksi asia mikä minua ärsyttää, kommentoin aina lukemaani, mutta nykyään en viitsi sinun runoja kommentoida, koska palaute minkä annat ei aina liity runoon ollenkaan vaan lukemaasi jostain
sekään ei ole väärin, mutta lukijalle syystä tai toisesta tulee tunne, että aliarvioit hänen palautetta, runoahan voi kommentoida monella tavalla ja lukija itse päättää miten on sen runon ajatellut..
Minusta siinä kohdassa jos lukija ei ole runoasi ymmärtänyt sinun toivomalla tavalla..ei minusta saisi mennä kertomaan miten sinä olet sen runon ajatellut, kaikki eivät sitä ymmärrä..
Vai mitä olet itse mieltä asiasta!
Että tälläistä palautetta tällä kertaa.
Haluan vielä korostaa että palaute on rehellistä ja ei mitään ilkkumista.
Runosi oli hieno..
Oikein mukavaa joulun aikaa..näillä runosivuilla, kun koskaan minulle ei vastaa rekatut nimimerkit vaan
ainoastaan " rekkaamattomat " ja minua on naurattanutkin kovasti
" Padmen" kommentti joskus taannoin kun hän sanoi, että
" rohkea rokan syö ja uhkarohkea vastaa otakopin runoon " ja luulenkin että
taustalla on jokin " leimaantumisen pelko "...
Mutta se, että selitän runoni taustoja joskus, niin minusta se on ihan oikein ja
antaa tarinalle usein oikean nimen ! :)
Välillä teen taas runoja, jotka jätän lukijan harkintaan mutta se on eri asia !
Mutta sitä en ymmärrä, että runoja arvostellaan massiivisin peukuin arvostelematta
runoa ollenkaan.. se ei ole minusta mitään arvostelemista... :(
Minä en myöskään liiemmin halua mielistellä ketään, koska se ei ole runoarvosteluissa
mitenkään olennainen asia !
Erityiskiitoksen osoitankin muutamille urheille rekatuille vanhoille " sisseille ", jotka ovat joskus uskaltautuneet
kommentoimaan minunkin runojani, nimittäin Padme Adminala , Minanoita, Zakuskat, Miekko, Dolan... ja
siihen ne sitten taisi loppuakin tällä kertaa...
Ja tietysti suuret kiitokset myös kaikille niille " rekkaamattomille " nimimerkeille, jotka ovat
kannustaneet minua kirjoittelemaan täällä kertoen, että runoni ovat olleet kiinnostavia
lukea kaikesta huolimatta...
Eli oikein kivaa Joulunaikaa teille kaikille ja erityiskiitos vielä sinulle (7 nollaa)
kun annoit minulle palautetta mitä olen tähän pyytänytkin ! :))
Kiva jos tykkäsit runostanikin ! :))
Terkuin (*J*)Kopittelija007 kirjoitti:
näillä runosivuilla, kun koskaan minulle ei vastaa rekatut nimimerkit vaan
ainoastaan " rekkaamattomat " ja minua on naurattanutkin kovasti
" Padmen" kommentti joskus taannoin kun hän sanoi, että
" rohkea rokan syö ja uhkarohkea vastaa otakopin runoon " ja luulenkin että
taustalla on jokin " leimaantumisen pelko "...
Mutta se, että selitän runoni taustoja joskus, niin minusta se on ihan oikein ja
antaa tarinalle usein oikean nimen ! :)
Välillä teen taas runoja, jotka jätän lukijan harkintaan mutta se on eri asia !
Mutta sitä en ymmärrä, että runoja arvostellaan massiivisin peukuin arvostelematta
runoa ollenkaan.. se ei ole minusta mitään arvostelemista... :(
Minä en myöskään liiemmin halua mielistellä ketään, koska se ei ole runoarvosteluissa
mitenkään olennainen asia !
Erityiskiitoksen osoitankin muutamille urheille rekatuille vanhoille " sisseille ", jotka ovat joskus uskaltautuneet
kommentoimaan minunkin runojani, nimittäin Padme Adminala , Minanoita, Zakuskat, Miekko, Dolan... ja
Ja tietysti suuret kiitokset myös kaikille niille " rekkaamattomille " nimimerkeille, jotka ovat
kannustaneet minua kirjoittelemaan täällä kertoen, että runoni ovat olleet kiinnostavia
lukea kaikesta huolimatta...
Eli oikein kivaa Joulunaikaa teille kaikille ja erityiskiitos vielä sinulle (7 nollaa)
kun annoit minulle palautetta mitä olen tähän pyytänytkin ! :))
Kiva jos tykkäsit runostanikin ! :))
Terkuin (*J*)Erityiskiitoksen osoitankin muutamille urheille rekatuille vanhoille " sisseille ", jotka ovat joskus uskaltautuneet
Eli rekatuista unohdin epähuomiossa myös Mysterietin ! ,jolta olen saanut aina joskus ilahduttavaa palautetta jos hän on runostani tykännyt ! :))Kopittelija007 kirjoitti:
Eli rekatuista unohdin epähuomiossa myös Mysterietin ! ,jolta olen saanut aina joskus ilahduttavaa palautetta jos hän on runostani tykännyt ! :))Sorry vaan kun dementia alkanut vaivata... :O
- *love*
Se on joka hetki arjessa Rakkaudessa ...aamussa illassa
Taikakuunvalossa
pakkasillassa
käsi kädessä
suudellenArki sen todellisen välittämisen ja rakkauden testaa...
Oikeassa olet !
Kiitos palautteestasi ! :) Ja kivaa päivää sinulle !
Terkuin (*J*)
- Armiliini
Välillä tuntuu ettei sitä ole olemassakaan, tuntuu että kaikki on niin ahneita ,kateellisia,selkäänpuukottajia
mulle kaikki heti nyt ..pätee tällä hetkellä tässä yhteiskunnassa.
Noh..kaikesta huolimatta,,
Runosi olisi tosi kaunis :)Ihmisillä on usein paha olla ja ne purkaa tunteitaan ja
turhautuneisuuttaan muihin... samanlaisiin...
ongelmansa kaikilla...
Kiva jos runo miellytti ! :))
Terkuin (*J*)
http://www.youtube.com/watch?v=vzxxBpMH1-Y
- 8
pidin paljon runostasi :)
Oikein kiva jos runoni miellytti ! :))
Kivaa päivää sinulle 8- pallo ja muistetaan aina tämä ....>
http://www.youtube.com/watch?v=uDisPadDKek
Terkuin (*J*)
- kerran!
jospa minulle tälläisen runon joku tekisi en muuta tarvitsisi
kaunis runo jollekin rakkaudesta!
Kiitos!Kiva jos tykkäsit runosta ! :)
Mehän kaiketi tiedostamme, että paperilla, tekstiviesteissä, runoissa ja lauluissa on
helppo rakastaa mutta käytäntö voi olla toista, mutta siltikin, aina kuitenkin
pitää olla unelmia ja päämääriä !
Jokainen ihminenhän täällä tavallaan on " rakkauden kerjäläinen " ja tapamme
Rakastaa on usein perin "inhimillistä", mutta jos suuntakin on oikea, niin se on
jo minusta paljon... Vai kuinka ?
Oikein kivaa päivää sinulle ! :))
Terkuin (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396