~ Kauneus ~

~~ ♥♥ ~~

Mikä se kauneus on ?
~

Onko se ajatus
vaiko kosketus hellin

Se kaunein kosketus toisen
sylissä silmin suljetuin

Nähdä sisälle sydämeen
sanoilla olla satuttamatta
~

Katoaako kauneus ?
vai kiteytyykö se
alle vuosien kuoren

Syvälle sydämeen
iloksi arkeen
jokaisen

Se onko siemen sukupolville
vaiko viilto verinen
perintönä epätoivoon elämän

Sinun rakkautesi rakkaani
se ei asu kauniissa kasvoissasi

Sinun rakkautesi on välittämistä
se asuu sanoissasi, teoissasi

Sielusi hengityksessä
on sula suloisuus ~

~~ ♥♥ ~~

http://www.youtube.com/watch?v=Svz1GtTeViY

14

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen huomannut, että useassa runossani käy joku kääntämässä peukkua alaspäin
      kuitenkaan kommentoimatta itse runoa, niin toivoisin kuitenkin, että jokainen
      voisi rohkeasti kertoa mikä runossani on huonoa ja että mikä siinä ehken ärsyttää, tms..
      Vai johtuneeko peukku runonkirjoittajan persoonasta vai mistä ?

      Ihan tämän kirjoitin vain siksi, että olisihan se ehken opiksi jos löytyisi
      sellaisia asioita johon minunkin kannattaisi kiinnittää huomiota kehittyäkseni
      runojen kirjoittajana !

      Muutamilta runoilijoilta/lukijoilta olen joskus saanut asiantuntevaa ja rehellistä kritiikkiä
      ja siitä olen kiitollinen ! :))

      Että rohkeasti vaan peukunkääntäjät kritisoimaan asiallisesti "pilke silmäkulmassa" ! :))

      Terkuin (*J*)

      Ja tietysti vähän runooni liittyvää poppia... ;)

      http://www.youtube.com/watch?v=zsJv-OwAW8Q

      • Että ollette vaivautuneet lukemaan runoni... :)
        Olenhan silloinkin saanut koskettaa teitäkin, tavalla tai toisella...


      • 7nollaa

        Yksi asia mikä minua ärsyttää, kommentoin aina lukemaani, mutta nykyään en viitsi sinun runoja kommentoida, koska palaute minkä annat ei aina liity runoon ollenkaan vaan lukemaasi jostain
        sekään ei ole väärin, mutta lukijalle syystä tai toisesta tulee tunne, että aliarvioit hänen palautetta, runoahan voi kommentoida monella tavalla ja lukija itse päättää miten on sen runon ajatellut..
        Minusta siinä kohdassa jos lukija ei ole runoasi ymmärtänyt sinun toivomalla tavalla..ei minusta saisi mennä kertomaan miten sinä olet sen runon ajatellut, kaikki eivät sitä ymmärrä..
        Vai mitä olet itse mieltä asiasta!
        Että tälläistä palautetta tällä kertaa.
        Haluan vielä korostaa että palaute on rehellistä ja ei mitään ilkkumista.
        Runosi oli hieno..
        Oikein mukavaa joulun aikaa..


      • 7nollaa kirjoitti:

        Yksi asia mikä minua ärsyttää, kommentoin aina lukemaani, mutta nykyään en viitsi sinun runoja kommentoida, koska palaute minkä annat ei aina liity runoon ollenkaan vaan lukemaasi jostain
        sekään ei ole väärin, mutta lukijalle syystä tai toisesta tulee tunne, että aliarvioit hänen palautetta, runoahan voi kommentoida monella tavalla ja lukija itse päättää miten on sen runon ajatellut..
        Minusta siinä kohdassa jos lukija ei ole runoasi ymmärtänyt sinun toivomalla tavalla..ei minusta saisi mennä kertomaan miten sinä olet sen runon ajatellut, kaikki eivät sitä ymmärrä..
        Vai mitä olet itse mieltä asiasta!
        Että tälläistä palautetta tällä kertaa.
        Haluan vielä korostaa että palaute on rehellistä ja ei mitään ilkkumista.
        Runosi oli hieno..
        Oikein mukavaa joulun aikaa..

        näillä runosivuilla, kun koskaan minulle ei vastaa rekatut nimimerkit vaan
        ainoastaan " rekkaamattomat " ja minua on naurattanutkin kovasti
        " Padmen" kommentti joskus taannoin kun hän sanoi, että
        " rohkea rokan syö ja uhkarohkea vastaa otakopin runoon " ja luulenkin että
        taustalla on jokin " leimaantumisen pelko "...

        Mutta se, että selitän runoni taustoja joskus, niin minusta se on ihan oikein ja
        antaa tarinalle usein oikean nimen ! :)
        Välillä teen taas runoja, jotka jätän lukijan harkintaan mutta se on eri asia !

        Mutta sitä en ymmärrä, että runoja arvostellaan massiivisin peukuin arvostelematta
        runoa ollenkaan.. se ei ole minusta mitään arvostelemista... :(

        Minä en myöskään liiemmin halua mielistellä ketään, koska se ei ole runoarvosteluissa
        mitenkään olennainen asia !

        Erityiskiitoksen osoitankin muutamille urheille rekatuille vanhoille " sisseille ", jotka ovat joskus uskaltautuneet
        kommentoimaan minunkin runojani, nimittäin Padme Adminala , Minanoita, Zakuskat, Miekko, Dolan... ja
        siihen ne sitten taisi loppuakin tällä kertaa...

        Ja tietysti suuret kiitokset myös kaikille niille " rekkaamattomille " nimimerkeille, jotka ovat
        kannustaneet minua kirjoittelemaan täällä kertoen, että runoni ovat olleet kiinnostavia
        lukea kaikesta huolimatta...

        Eli oikein kivaa Joulunaikaa teille kaikille ja erityiskiitos vielä sinulle (7 nollaa)
        kun annoit minulle palautetta mitä olen tähän pyytänytkin ! :))

        Kiva jos tykkäsit runostanikin ! :))

        Terkuin (*J*)


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        näillä runosivuilla, kun koskaan minulle ei vastaa rekatut nimimerkit vaan
        ainoastaan " rekkaamattomat " ja minua on naurattanutkin kovasti
        " Padmen" kommentti joskus taannoin kun hän sanoi, että
        " rohkea rokan syö ja uhkarohkea vastaa otakopin runoon " ja luulenkin että
        taustalla on jokin " leimaantumisen pelko "...

        Mutta se, että selitän runoni taustoja joskus, niin minusta se on ihan oikein ja
        antaa tarinalle usein oikean nimen ! :)
        Välillä teen taas runoja, jotka jätän lukijan harkintaan mutta se on eri asia !

        Mutta sitä en ymmärrä, että runoja arvostellaan massiivisin peukuin arvostelematta
        runoa ollenkaan.. se ei ole minusta mitään arvostelemista... :(

        Minä en myöskään liiemmin halua mielistellä ketään, koska se ei ole runoarvosteluissa
        mitenkään olennainen asia !

        Erityiskiitoksen osoitankin muutamille urheille rekatuille vanhoille " sisseille ", jotka ovat joskus uskaltautuneet
        kommentoimaan minunkin runojani, nimittäin Padme Adminala , Minanoita, Zakuskat, Miekko, Dolan... ja
        siihen ne sitten taisi loppuakin tällä kertaa...

        Ja tietysti suuret kiitokset myös kaikille niille " rekkaamattomille " nimimerkeille, jotka ovat
        kannustaneet minua kirjoittelemaan täällä kertoen, että runoni ovat olleet kiinnostavia
        lukea kaikesta huolimatta...

        Eli oikein kivaa Joulunaikaa teille kaikille ja erityiskiitos vielä sinulle (7 nollaa)
        kun annoit minulle palautetta mitä olen tähän pyytänytkin ! :))

        Kiva jos tykkäsit runostanikin ! :))

        Terkuin (*J*)

        Erityiskiitoksen osoitankin muutamille urheille rekatuille vanhoille " sisseille ", jotka ovat joskus uskaltautuneet
        kommentoimaan minunkin runojani, nimittäin Padme Adminala , Minanoita, Zakuskat, Miekko, Dolan... ja
        siihen ne sitten taisi loppuakin tällä kertaa...

        Eli rekatuista unohdin epähuomiossa myös Mysterietin ! ,jolta olen saanut aina joskus ilahduttavaa palautetta jos hän on runostani tykännyt ! :))


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        Erityiskiitoksen osoitankin muutamille urheille rekatuille vanhoille " sisseille ", jotka ovat joskus uskaltautuneet
        kommentoimaan minunkin runojani, nimittäin Padme Adminala , Minanoita, Zakuskat, Miekko, Dolan... ja
        siihen ne sitten taisi loppuakin tällä kertaa...

        Eli rekatuista unohdin epähuomiossa myös Mysterietin ! ,jolta olen saanut aina joskus ilahduttavaa palautetta jos hän on runostani tykännyt ! :))

        Sorry vaan kun dementia alkanut vaivata... :O


    • *love*

      Se on joka hetki arjessa Rakkaudessa ...aamussa illassa

      Taikakuunvalossa
      pakkasillassa

      käsi kädessä
      suudellen

      • Arki sen todellisen välittämisen ja rakkauden testaa...
        Oikeassa olet !

        Kiitos palautteestasi ! :) Ja kivaa päivää sinulle !

        Terkuin (*J*)


    • Armiliini

      Välillä tuntuu ettei sitä ole olemassakaan, tuntuu että kaikki on niin ahneita ,kateellisia,selkäänpuukottajia
      mulle kaikki heti nyt ..pätee tällä hetkellä tässä yhteiskunnassa.
      Noh..kaikesta huolimatta,,
      Runosi olisi tosi kaunis :)

    • 8

      pidin paljon runostasi :)

      • Oikein kiva jos runoni miellytti ! :))

        Kivaa päivää sinulle 8- pallo ja muistetaan aina tämä ....>

        http://www.youtube.com/watch?v=uDisPadDKek

        Terkuin (*J*)


    • kerran!

      jospa minulle tälläisen runon joku tekisi en muuta tarvitsisi
      kaunis runo jollekin rakkaudesta!

      Kiitos!

      • Kiva jos tykkäsit runosta ! :)

        Mehän kaiketi tiedostamme, että paperilla, tekstiviesteissä, runoissa ja lauluissa on
        helppo rakastaa mutta käytäntö voi olla toista, mutta siltikin, aina kuitenkin
        pitää olla unelmia ja päämääriä !
        Jokainen ihminenhän täällä tavallaan on " rakkauden kerjäläinen " ja tapamme
        Rakastaa on usein perin "inhimillistä", mutta jos suuntakin on oikea, niin se on
        jo minusta paljon... Vai kuinka ?

        Oikein kivaa päivää sinulle ! :))

        Terkuin (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe