~ Kauneus ~

~~ ♥♥ ~~

Mikä se kauneus on ?
~

Onko se ajatus
vaiko kosketus hellin

Se kaunein kosketus toisen
sylissä silmin suljetuin

Nähdä sisälle sydämeen
sanoilla olla satuttamatta
~

Katoaako kauneus ?
vai kiteytyykö se
alle vuosien kuoren

Syvälle sydämeen
iloksi arkeen
jokaisen

Se onko siemen sukupolville
vaiko viilto verinen
perintönä epätoivoon elämän

Sinun rakkautesi rakkaani
se ei asu kauniissa kasvoissasi

Sinun rakkautesi on välittämistä
se asuu sanoissasi, teoissasi

Sielusi hengityksessä
on sula suloisuus ~

~~ ♥♥ ~~

http://www.youtube.com/watch?v=Svz1GtTeViY

14

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen huomannut, että useassa runossani käy joku kääntämässä peukkua alaspäin
      kuitenkaan kommentoimatta itse runoa, niin toivoisin kuitenkin, että jokainen
      voisi rohkeasti kertoa mikä runossani on huonoa ja että mikä siinä ehken ärsyttää, tms..
      Vai johtuneeko peukku runonkirjoittajan persoonasta vai mistä ?

Ihan tämän kirjoitin vain siksi, että olisihan se ehken opiksi jos löytyisi
      sellaisia asioita johon minunkin kannattaisi kiinnittää huomiota kehittyäkseni
      runojen kirjoittajana !

Muutamilta runoilijoilta/lukijoilta olen joskus saanut asiantuntevaa ja rehellistä kritiikkiä
      ja siitä olen kiitollinen ! :))

Että rohkeasti vaan peukunkääntäjät kritisoimaan asiallisesti "pilke silmäkulmassa" ! :))

Terkuin (*J*)

Ja tietysti vähän runooni liittyvää poppia... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=zsJv-OwAW8Q

• Että ollette vaivautuneet lukemaan runoni... :)
        Olenhan silloinkin saanut koskettaa teitäkin, tavalla tai toisella...

• 7nollaa

Yksi asia mikä minua ärsyttää, kommentoin aina lukemaani, mutta nykyään en viitsi sinun runoja kommentoida, koska palaute minkä annat ei aina liity runoon ollenkaan vaan lukemaasi jostain
        sekään ei ole väärin, mutta lukijalle syystä tai toisesta tulee tunne, että aliarvioit hänen palautetta, runoahan voi kommentoida monella tavalla ja lukija itse päättää miten on sen runon ajatellut..
        Minusta siinä kohdassa jos lukija ei ole runoasi ymmärtänyt sinun toivomalla tavalla..ei minusta saisi mennä kertomaan miten sinä olet sen runon ajatellut, kaikki eivät sitä ymmärrä..
        Vai mitä olet itse mieltä asiasta!
        Että tälläistä palautetta tällä kertaa.
        Haluan vielä korostaa että palaute on rehellistä ja ei mitään ilkkumista.
        Runosi oli hieno..
        Oikein mukavaa joulun aikaa..

• 7nollaa kirjoitti:

Yksi asia mikä minua ärsyttää, kommentoin aina lukemaani, mutta nykyään en viitsi sinun runoja kommentoida, koska palaute minkä annat ei aina liity runoon ollenkaan vaan lukemaasi jostain
        sekään ei ole väärin, mutta lukijalle syystä tai toisesta tulee tunne, että aliarvioit hänen palautetta, runoahan voi kommentoida monella tavalla ja lukija itse päättää miten on sen runon ajatellut..
        Minusta siinä kohdassa jos lukija ei ole runoasi ymmärtänyt sinun toivomalla tavalla..ei minusta saisi mennä kertomaan miten sinä olet sen runon ajatellut, kaikki eivät sitä ymmärrä..
        Vai mitä olet itse mieltä asiasta!
        Että tälläistä palautetta tällä kertaa.
        Haluan vielä korostaa että palaute on rehellistä ja ei mitään ilkkumista.
        Runosi oli hieno..
        Oikein mukavaa joulun aikaa..

näillä runosivuilla, kun koskaan minulle ei vastaa rekatut nimimerkit vaan
        ainoastaan " rekkaamattomat " ja minua on naurattanutkin kovasti
        " Padmen" kommentti joskus taannoin kun hän sanoi, että
        " rohkea rokan syö ja uhkarohkea vastaa otakopin runoon " ja luulenkin että
        taustalla on jokin " leimaantumisen pelko "...

Mutta se, että selitän runoni taustoja joskus, niin minusta se on ihan oikein ja
        antaa tarinalle usein oikean nimen ! :)
        Välillä teen taas runoja, jotka jätän lukijan harkintaan mutta se on eri asia !

Mutta sitä en ymmärrä, että runoja arvostellaan massiivisin peukuin arvostelematta
        runoa ollenkaan.. se ei ole minusta mitään arvostelemista... :(

Minä en myöskään liiemmin halua mielistellä ketään, koska se ei ole runoarvosteluissa
        mitenkään olennainen asia !

Erityiskiitoksen osoitankin muutamille urheille rekatuille vanhoille " sisseille ", jotka ovat joskus uskaltautuneet
        kommentoimaan minunkin runojani, nimittäin Padme Adminala , Minanoita, Zakuskat, Miekko, Dolan... ja
        siihen ne sitten taisi loppuakin tällä kertaa...

Ja tietysti suuret kiitokset myös kaikille niille " rekkaamattomille " nimimerkeille, jotka ovat
        kannustaneet minua kirjoittelemaan täällä kertoen, että runoni ovat olleet kiinnostavia
        lukea kaikesta huolimatta...

Eli oikein kivaa Joulunaikaa teille kaikille ja erityiskiitos vielä sinulle (7 nollaa)
        kun annoit minulle palautetta mitä olen tähän pyytänytkin ! :))

Kiva jos tykkäsit runostanikin ! :))

Terkuin (*J*)

• Kopittelija007 kirjoitti:

näillä runosivuilla, kun koskaan minulle ei vastaa rekatut nimimerkit vaan
        ainoastaan " rekkaamattomat " ja minua on naurattanutkin kovasti
        " Padmen" kommentti joskus taannoin kun hän sanoi, että
        " rohkea rokan syö ja uhkarohkea vastaa otakopin runoon " ja luulenkin että
        taustalla on jokin " leimaantumisen pelko "...

Mutta se, että selitän runoni taustoja joskus, niin minusta se on ihan oikein ja
        antaa tarinalle usein oikean nimen ! :)
        Välillä teen taas runoja, jotka jätän lukijan harkintaan mutta se on eri asia !

Mutta sitä en ymmärrä, että runoja arvostellaan massiivisin peukuin arvostelematta
        runoa ollenkaan.. se ei ole minusta mitään arvostelemista... :(

Minä en myöskään liiemmin halua mielistellä ketään, koska se ei ole runoarvosteluissa
        mitenkään olennainen asia !

Erityiskiitoksen osoitankin muutamille urheille rekatuille vanhoille " sisseille ", jotka ovat joskus uskaltautuneet
        kommentoimaan minunkin runojani, nimittäin Padme Adminala , Minanoita, Zakuskat, Miekko, Dolan... ja

Ja tietysti suuret kiitokset myös kaikille niille " rekkaamattomille " nimimerkeille, jotka ovat
        kannustaneet minua kirjoittelemaan täällä kertoen, että runoni ovat olleet kiinnostavia
        lukea kaikesta huolimatta...

Eli oikein kivaa Joulunaikaa teille kaikille ja erityiskiitos vielä sinulle (7 nollaa)
        kun annoit minulle palautetta mitä olen tähän pyytänytkin ! :))

Kiva jos tykkäsit runostanikin ! :))

Terkuin (*J*)

Eli rekatuista unohdin epähuomiossa myös Mysterietin ! ,jolta olen saanut aina joskus ilahduttavaa palautetta jos hän on runostani tykännyt ! :))

• Kopittelija007 kirjoitti:

Eli rekatuista unohdin epähuomiossa myös Mysterietin ! ,jolta olen saanut aina joskus ilahduttavaa palautetta jos hän on runostani tykännyt ! :))

Sorry vaan kun dementia alkanut vaivata... :O

• *love*

Se on joka hetki arjessa Rakkaudessa ...aamussa illassa

Taikakuunvalossa
      pakkasillassa

käsi kädessä
      suudellen

• Arki sen todellisen välittämisen ja rakkauden testaa...
        Oikeassa olet !

Kiitos palautteestasi ! :) Ja kivaa päivää sinulle !

Terkuin (*J*)

• Armiliini

Välillä tuntuu ettei sitä ole olemassakaan, tuntuu että kaikki on niin ahneita ,kateellisia,selkäänpuukottajia
      mulle kaikki heti nyt ..pätee tällä hetkellä tässä yhteiskunnassa.
      Noh..kaikesta huolimatta,,
      Runosi olisi tosi kaunis :)

• Ihmisillä on usein paha olla ja ne purkaa tunteitaan ja
        turhautuneisuuttaan muihin... samanlaisiin...
        ongelmansa kaikilla...

Kiva jos runo miellytti ! :))

Terkuin (*J*)

http://www.youtube.com/watch?v=vzxxBpMH1-Y

• 8

pidin paljon runostasi :)

• kerran!

jospa minulle tälläisen runon joku tekisi en muuta tarvitsisi
      kaunis runo jollekin rakkaudesta!

Kiitos!

• Kiva jos tykkäsit runosta ! :)

Mehän kaiketi tiedostamme, että paperilla, tekstiviesteissä, runoissa ja lauluissa on
        helppo rakastaa mutta käytäntö voi olla toista, mutta siltikin, aina kuitenkin
        pitää olla unelmia ja päämääriä !
        Jokainen ihminenhän täällä tavallaan on " rakkauden kerjäläinen " ja tapamme
        Rakastaa on usein perin "inhimillistä", mutta jos suuntakin on oikea, niin se on
        jo minusta paljon... Vai kuinka ?

Oikein kivaa päivää sinulle ! :))

Terkuin (*J*)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7499
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4512
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      57
      3522
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      511
      3298
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2174
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1823
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1820
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe