Lahjakortti esim; Kylpylään ! Vaikka siipan kanssa yhdessä.
Lahjaksi NAISELLE !
7
1053
Vastaukset
- iloinen mieli
Moni on käynyt aarrekarttakurssilla hakemassa puhtia toiveisiinsa ja niiden toteutumiseen. Osta lahjakortti, jolla tuosta aarrekartasta saa mukana kuljetettavan dvd-version. Katso www.aarrekarttadvd.fi .
- joulupukki12
- havannahlau
Yksi hyvä lahja klassikko on tyylikäs ja ajaton Kalevala koru. Varsinkin jos nainen on tutunpi ja on varaa panostaa joskin hintahaarukkaakin on: halvimmat jotain 30€ ja kalleimmat yli 1000€ Sopii milelestäni yhtä hyvin omalla rakkaaalle, siskolle, kummityttölle kuin mummolle tai äidillekin.
- koruhullu....
Kalevalakorut ovat niin omanlaisiansa, että kannattanee vähän haastatella lahjansaajaakin mutkan kautta. Itse pidän Kalevalakoruja rumina, vaikka käytän muuten runsaasti aitoja koruja.
- astoi
c-kasettikukkaro
http://www.gutaa.com/node/57- Jaana .
haluaisin ison dildon, kun miehellä on aika pieni varustus. Perintö on iso mutta se ei riitä kaikkeen.
- nainen minäkin
- Lahjakortti (matka, kylpylä, kampaaja, hieronta, rakennekynnet, vaateliike, koruliike)
- Koru (hyödynnä kultasepänliikkeen myyjän ammattitaitoa, mieti naisesi koruja, ovatko ne kultaisia vai hopeisia, siroja vai massiivisia. Korvakorut, kaulakoru, rannekoru. Tai mikset ostaisi sormusta ja kosisi? Olisiko nyt sen aika?)
- Vaate (vaatii mieheltä aika paljon, että osaa valita oikeanlaisen ja oikeankokoisen. Itse en pidä mitään yöpaitaa/flanellipyjamaa hyvänä lahjana!)
- Kello
- Laukku (jos tiedät naisesi laukkumaun)
- Leikekirja parisuhteestanne: valokuvia, muistoja, vaikka ihanimpia tekstiviestejä ylös kirjoitettuna (romantikolle!)
- DVD-paketti (Kumman kaa, Frendit, TSH-trilogia, Pasila... vain todelliselle fanille!)
- Kirja ja suklaarasia (klassinen, mutta kai toimii vanhemman naisen kohdalla?)
- Designia: teräksinen Aalto-malja, Iittalan viinikarahvi, Iittalan Taika-mukisetti...
- 2 Iittalan Hot/cold-glögimukia ja jotain erikoista joulukahvia, ylellistä teetä hienossa pakkauksessa tms. Ehkä vielä hieno konvehtirasia kylkeen
- Luksusta: jotain mitä naisesi on ihaillut muttei raaski itse ostaa. Vähän kalliimpi astia/sisustusesine tms... Gantin kylpytakki, Burberryn huivi, Gantin tähtikuvioinen tyynynpällinen, torkkupeitto Stockmannilta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566