En osaa maalata enkä piirtää. Luulen, että voisin silti olla hyvä taiteilija, olen muutaman "taulun" roiskinut kankaalle. VArsin surrealistisia ovat, mutta muutakaan en osaa tehdä.
Olisiko minulla mahdollisuuksia tulla kuvataiteen M.A. Nummiseksi, siis täysin epämusikaalinen heppu elättää itsensä laulamalla.
Voisinko minä elää taiteellani?
En osaa maalata, mutta olen taiteellinen.
4
447
Vastaukset 4
- pesten
et. Tiedä miten sielukkaita roiskauksia ne ovat. Se on sitte eri asia miten sillä arvostusta saa jos sitä haluaa hakea. Yleisesti ottaen taiteella eläminen on kyllä todella hankalaa ja apurahoihin voi olla aika hankala päästä käsiksi jos ei ole kouluja ja näyttelytoimintaa takana. Suosittelen että hommaat akan joka käy töissä. Jää itselle aikaa sitten harrastaa.
Ja M.A Numminen ei kyllä tosiaan ole epämusikaalinen vaikka se välillä voikin siltä kuulostaa. Mauri roks.
Jos sulla on kuvia nii laitahan linkkiä roiskauksiisi, kiinnostaa kyllä kun itsekin välillä sellaista action paintingia teen. - harjas sivellin
Eihän sitä koskaan tiedä eli kannattaa rohkeasti lähteä liikkeelle ja tehdä just niitä
omia persoonallisia juttuja, joita osaa tehdä.
Ja miksipä et voisi elää taiteella. Voit hyvinkin päästä pitkälle ja menestyä.
Kaikelle taiteelle löytyy ostajia/ taiteen kerääjiä/sijoittajia. On paljon sellaistakin taidetta, joka omasta
mielestä on täysin käsittämättömän huonoa, mutta joku taiteen keräilijä/ostaja
maksaa aivan käsittämättömiä summia.
Ite oon myös taiteellinen ja maalaan öljyväreillä ja piirrän lyijykynillä.
Muutaman kerran mulla on ollut taulu tai pari taulua mukana kuvataideyhdistyksen
yhteisnäyttelyissä.
Omaa näyttelyä en ole vielä pitänyt, koska en ole hirveän tuottelias... ihan vielä.
Taidetta oon harrastanut vuodesta 90 alkaen ja olen realisti.
Olen huono normaalissa työssä eli taide on se minkä hallitsen ja siks pitäs keskittyä siihen.
Paitsi ehkä metsätöissä, jollaista tekee ihan mielellään.
Maalaan maisemia, kukkia, myös muotokuvia ja sit välillä jotain aivan muuta erikoista, johon saa inspiraation. Esim. seuraavaks ajattelin maalata jonkin vanhoja ja ruosteisia traktoreita autenttisessa
ympäristössä tai jotain muuta "erikoista"
Ideoita olis hirveesti, mutta aikaa ei taho riittää.
Ylensä alan maalaamaan myöhään illalla, en voisi ajatella aloittaa maalaamista
joskus klo 07.00 tai ennen klo 14.00. Luovuus on vielä hukassa siihen aihkaan. - -----
Kuten sisustus, muotoilu..? Niillä aloilla pitää ymmärtää muotojen, värien ja kokonaisuuksien päälle.
- kjdal
Tuskin ne ovat surrealistisia koska se vaatii taitoa. Katso vaikka googlesta..
Moderneja tai abstrakteja ne voi olla ja sellaisia Suomi on täynntä. Tiedän pari hyvää (PP esim.) mutta suuri osa on kelvottomia.. Mutta jos sinulla on kauneudentajua niin mikä ettei..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493