Saattaisin olla kiinnostunut rauhanturvaajaksi tulemisesta, mutta olen vielä hieman epävarma. Olen siis vielä yläasteelainen jätkä, jota on aina kiinnostanut sotilasasiat etc. Englanninnumero ollut aina 7-8 paikkeilla, ymmärrän sitä hyvin mutta itse puhuminen tuottaa enemmän ongelmia, mutta tämän saa korjattua varmasti vain opiskelemalla paremmin (olen viimeaikoina vähän tuossa laiskotellut).
Miten on, kannattaako se?
Millaisiin tehtäviin missäkin tarvitaan ihmisiä, kuinka vaarallista se on, millainen koulutus tarvitaan mihinkin tehtävään ja mitä siihen tehtävään kaikkiaan kuuluu etc?
Arvostaisin lisätietoa tästä, että osaa valita mihin suuntaan sitten lähtee opiskelemaan, monet asiat kiinnostavat mutta mistä sitten olisi hyötyä jos rauhanturvaajaksi haluaisi joskus ryhtyä?
Kiinnostusta~
Roopejätkä
3
456
Vastaukset
- JL
Suorita armeija kiitettävästi, jatka englannin opiskelua, kuntoile monipuolisesti ja hae sitten armeijan jälkeen rauhaturvaajaksi
- ennen ollut
Inttiin tai ammatin kautta:
http://www.mil.fi/rauhanturvaaja/rauhanturvaajaksi.dsp
Jos oikeasti kiinnostaa, niin osaat myös etsiä tietoa itsekin...jos et, sinunlaisia ei kaivata. - kohta paskalle!!!
tai jos haluat tasotonta reittiä mennöä rt-tehtäviin, hae inttiin porin prikaatiin. Saat kessunnatsat samalla. Ne on siellä vähän niin kuin sellainen houkutin samaten kuin autonhakureissu kosovoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522145
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3361358Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941305- 1571198
- 681021
- 35958
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819