Katselin juuri netistä Nelosen Startista Legasyn esittelyn.
Koeajoksi sitä ei missään nimessä voi kutsua ja esittelynäkin
oli surkein viimeaikoina näkemistäni. Voi luoja kun oli tyhmää
jokellusta. Puolet ajasta kerrottiin hiukkassuodattimesta ja
päästöistä ja toinen puoli olikin vaihteen veivaamista. Ko
"koeajajalle" olisi riittänyt koppa ja keppi hämmennettäväksi
hiekkalaatikolle. Koko kulunut kesä on saatu kuunnella tuota samaa
vaihteiden veivaamista pohjoismaitta myöten ko. henkilön
toimesta.
Olisi luulut, että häntä itseäänkin olisi kiinostunut edes hiukan
esim. auton tilat ja tekniikka. Edes nelivedosta ja sen toteutuksesta
näinkin uudesta mallista ei puhuttu halaistua sanaakaan.
On aivan selvää, että poika on erehtynyt saappaissa pahemman
kerran, niihin voi noin vähillä tiedoilla vaikkapa hukkua. Vai olisikohan
kysymyksessä jokin suojatyöpaikka Iltiksen ja Nelosen turmioon
tuomitussa liitossa. Muuten ei ole ymmärrettävissä noin tyhmä ja
mitään sanomaton esitys. Oneksi Startin muut toimittajat yrittävät
tehdä auto-ohjelmaa ja yleensä siinä onnistuenkin mielenkiintoisella
tavalla. Toivottavasti ko. henkilö ei pilaa ensi lauantaina tulevaa
BMW:n X1:n esittelyä.
Yhtä tyhjän kanssa
6
502
Vastaukset
- 1x1
X1... ketä kiinnostaa, ehkä jotain homppelipojua
- subuli
Samaa mieltä,surkea esitys.
- TestTest
Kyllä tuo Manu Metso on ohjelman toimittajista aivan ylivoimaisesti luokattomin. Iltalehdestähän se tuohon tuli. Jutusta ei tullut hullua hurskaammaksi. Esimerkiksi tilat/tavaratilan monikäyttöisyys ohitettiin kokonaan. En tiedä mitä aiemmassa koeajossa Ruotsin puolella kerrottiin, tässä ei joka tapauksessa yhtään mitään. Noh, onneksi auton voi itse "koeajaa".
- Testtest
TestTest kirjoitti:
Kyllä tuo Manu Metso on ohjelman toimittajista aivan ylivoimaisesti luokattomin. Iltalehdestähän se tuohon tuli. Jutusta ei tullut hullua hurskaammaksi. Esimerkiksi tilat/tavaratilan monikäyttöisyys ohitettiin kokonaan. En tiedä mitä aiemmassa koeajossa Ruotsin puolella kerrottiin, tässä ei joka tapauksessa yhtään mitään. Noh, onneksi auton voi itse "koeajaa".
Anteeksi, korjaan Helsingin "Pravdan" sisarlehdestä, eli Ilta-sanomistahan se tuo Metso tuli.
Kyllä Legasy olisi ansainnut yhtä hyvän esittelyn kuin BMW X1.
Onneksi eivät laskeneet Manu Metsoa lähellekään ko. autoa.
Tuossa lyhyessä ajassa, jona koeajo vietiin läpi, tuli oikeastaan
esiin kaikki oleellinen ilman suurempia selittelyjä asiallisine
kommenteineen niin hyvistä kuin huonoistakin puolista. Tuolta
pohjalta voi itse kukin jatkaa mukavasti tutustumista autoon,
jos sen esiin tulleet ominaisuudet sopivat omiin tarpeisiin.
Esittelyn pohjalta on myös helppo sanoa adjöö, eikä haaskata
aikaa lähempiin selvittelyihin jos ominaisuudet ja tarve eivät
kohtaa.- Väärin sammutettu?
Kun olisi voinut aivan suoraan kertoa kuinka pahasti Subarun vaihteisto on ajasta jäljessä, tai että kytkin tulee olemaan heikko kohta, kututus uudelle automallille aivan liian suuri, ja sisustassa käytetty ennätysmäärä halpaa ämpärimuovia, vielä olisi voinut lisätä että tarpeellinen moottorin lämpömittari on korvattu todellisella turhakkeella, kulutusmittarilla. Mutta kun ei ollut kanttia muuhun kun jokellella joutavia hiukkassuodattimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706