Haluaisin tietää onko muita 31.1 syntyneitä?Millainen luonteenpiirre vesimiehellä on?
Onko 31.1 syntyneitä
11
760
Vastaukset
- juha
olen syntynyt 31.1.1981. nouseva merkki kaksonen.
- Desert_Rose
31.01.86 Olen minä syntynyt. Jotta kyllä meitäkin muutama löytyy.
Olen hyvin epäsiisti ihminen.
Hyvin epäsiisti.
Ja temperamenttinen. - laura
olen aikalailla rakastunut yhteen 31.1.1981 syntyneeseen jätkään ja haluaisin vähän tietää mistä sä tykkäät ja miten käyttäydyt suhteessa?
- sandraliina
Olen syntynyt 31.1. nouseva merkki vesimies.´
luonteenpiirre:
VESIMIES21.1. - 19.2.
Nokkeluutesi ja mielikuvituksesi ansiosta olet varsin erikoislaatuinen ihminen, ja sinua kiinnostavat monet asiat. Ystävyys ja rakkaus ovat sinulle tärkeitä. Olet hyvä kuuntelija ja vihaat yksinoloa, mutta samalla rakastat ja puolustat vapauttasi viimeiseen asti. Välillä osaat olla tosi turhamainen, mutta olet niin hauska, että kaikki rakastavat sinua sellaisena kuin olet. - marde
Moi,
oon kans syntyny 31.1. ite ainakin oon melko ailahteleva luonne. välillä taas erittäin pikkutarkka ja siisti, joskus kun ottaa pannuun heitän hanskat tiskiin enkä tee mitään, kapinointia kenties?- Minä
Minäkin olen "tammikuun vika"...
Oon tällanen "ylisosiaalinen", teen mitä haluan enkä kauheesti välitä mitä muut ajattelee mun tekemisistä. Kuitenkin haluan että mut hyväksytään semmosena kun oon.
Kuitenkin mä välitän hirveesti muista ja pyrkimyksenä on tehdä niin muille kun haluis itelle tehtävän...
En hyväksy jos pienempiä sorretaan, nolostun joskus muiden puolesta... :)
Siisti en ole ollenkaan. Tai noh, neljä kertaa vuodessa tulee sellanen siivousvimma ja se puhtaus säilyy maksimissaan viikon.
Kaitpa myö veskarit aika persoonia ollaan.
- angelique
..mä oon kans syntyny 31.1.83..hyvä me!!!
- Sani
Oon syntyny siis 31.1.1982
Olen aika kuoreeni sulkeutunut jostain syystä
Taiteellinen, mutta silti muodikas, en mikään hihhuli.
Kavereita mulla ei ole hyviä paljon, mutta monta hyvänpäiväntuttua.
Olen kai aika seksuaalinen, mutta moni ei ole päässyt portilleni kolkuttelemaan! :) - Cati
mä oon kans syntynyt tammikuun vipa päivä, ja voin allekirjoittaa luonteeni puolesta kaiken yllä sanotun, no ehkä Sanin kirjoitus ei vastaa itseäni, mutta muut kyllä.
Niin, ja kaikki uusi ja epätavallinen kiehtoo.
Ja tunnen itseni usein ulkopuoliseksi suurissa joukoissa.
Oon huumorintajuinen ja tykkään naurattaa muita ihmisiä. Ajattelen kuulemma liikaa muita.. - Anonyymi
Olen syntynyt 31.1.2005, luonteeltani olen sosiaalinen, temperamenttinen mutta helposti ahdistuva.
- Anonyymi
Olen vanhempaa ikäluokkaa 31.1 syntynyt.
Olen tarkka rahan käytössä, koira ihminen, pidän kirjallisuudesta ja minulla on pari hyvää ystävää.
Tykkään laittaa ruokaa, olen ollut aina suhteellisen säntillinen , ehkä joskus liikaakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2029672Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen364437Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1193995Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1003851- 2053496
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik262915Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1421475Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its731406- 901204
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151171