Oli aivan mahtava konsertti tänään Bäkkäreiltä Hartwall-Areenalla! Odotin kyllä hienoa elämystä vannoutuneena pitkäaikaisena Bäkkäri-fanina, mutta tämä ilta kyllä ylitti odotukset! Hienot lavasteet ja koreografiat ja kaikki aivan kuin Milleniumin aikoina. Ja Nick oli aivan ihana - jälleen kerran! Thanks Boys!
Loistava konsertti!
7
1554
Vastaukset
- jozzugirl
Sama täällä, nautin kyllä koko sydämestäni. Vaikka ikää on mullakin jo 26 niin ei vaan poikien karisma mihinkään häviä, fani ollut jo vuodesta 1996 ja niiden meno senkun paranee. Mitä vanhemmaks ne tulee niin sitä paremmin ne homman osaa!
- jennii18
Jep aivan mahtava keikka oli
- Nick is the best
Hei Jennii18!
Tässä kappalelistaa konsertin alusta. Toivottavasti onnistut bongaamaan sen biisin, jota etsit.
Everybody
We´ve go it going on
PDA
Quit playing games with my heart
As long as you love me
This is us
Show me the meaning
All I have to give
She's a dream
I'll never break your heart - Jennii18
Nick is the best kirjoitti:
Hei Jennii18!
Tässä kappalelistaa konsertin alusta. Toivottavasti onnistut bongaamaan sen biisin, jota etsit.
Everybody
We´ve go it going on
PDA
Quit playing games with my heart
As long as you love me
This is us
Show me the meaning
All I have to give
She's a dream
I'll never break your heartHei kiitos tosi paljon Nick is the best!
- Jokkuin
En ole vielä päässyt heidän konserttiin, mutta vielä minä mene! Munkin mielestä Nick on the best!
- 00EvenStar
Oon aivan samaa mieltä, olin ihan fiiliksissä koko keikan ajan! Ja Nick oli niiiin syötävän hyvännäkönen :P Oli kyllä vielä hienommat lavasteet ja koreografiat kun mitä vuonna 2008. Seuraavaa keikkaa odotellessa!
- I<3 NICK
ahh nick on niiiiiiiiiiiin komea!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6917577Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455378HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032916Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki422472- 1692378
- 241884
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t61802Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401718mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121712Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111638