Etsimme haasteita
vaikka olimme sitä toisillemme
emme olleet toistemme kiviriippoja
vaikka lähellä lensimme kuin tuulien siivillä
niin lähekkäin
kuitenkaan toisiamme koskettamatta.
Taivaan jylhät puhurit
eivät kertoneet leijoina Taivaalla
mitä tulevaisuus ajastamme kertoo
vaellusta läpi vuosikymmenien
uhrattujen muistojen taipaleiden
tietämättä tämän nostalgian sykettä
vakavailmeiset luodut katseet
pukevat kasvomme elämänvirtaan.
Yhdessä
hetken kohtaamiselle
hipaisevaan katseeseen
unien yöstä
aamun valoon
katujen todellisuuteen
emme ole erillään syysöiden
tummien varjoissa kulkien
vaan valkea lumen hohteessa
sinitaivaan kannen alla
horisonttimme rannoillamme
rakkauden merillä - ristitulien - loimuissa
piirtyy aikamme ilotulitusraketteina
- Tuon ajattoman Ystävyyden
maailmalle kerrotuksi -
Haasteemme
11
253
Vastaukset
- enkelin-tuli
sitä elämä tuo
joskus vain ei näe
silloinko sen väärän maljan juo
ei ole hyvä jos on avoin
sen näkee kulkien...polkuja
niin monin tavoin
joskus tekis mieli maailmalle huutaa
no...pääsiäiseen on aikaa ja sitä kautta luutaan
hienoa että olet...
tämä oli lentoineen....upea.elämä kuljettaa
niin monia taipaleita
ylös vuorille
alas laaksoon
avonaisia maisemia
suljettuja tunteita
hiljaisuuden voimat
voimaksi aamuun
hetken samaa matkaa
hetkiin tuleviin
hetkeksi kohtaamaan
hetkiin kirjaamaan
muistokirjaan
elämännuotit
rakentamaan.
Kiitos Sinulle lämpimyydestäsi
kynttilän tuiketta päivääsi.elämä kuljettaa
niin monia taipaleita
ylös vuorille
alas laaksoon
avonaisia maisemia
suljettuja tunteita
hiljaisuuden voimat
voimaksi aamuun
hetken samaa matkaa
hetkiin tuleviin
hetkeksi kohtaamaan
hetkiin kirjaamaan
muistokirjaan
elämännuotit
rakentamaan.
Kiitos Sinulle lämpimyydestäsi
kynttilän tuiketta päivääsi.
- Kauris-62
upeaa runoutta dolan!
hienoa,että sinä vielä runoilet täällä kun useat muut
ovat jo poistuneet
kiitos tästä :)Tämä oli eräs vanhemmistani koottu aikojan takaa
ja ajattelin sitä tänne laittaa,pienen pohdinnan
jälkeen.
Liian paljon ja hyvää minullekin täältä on lähteneet,
siihen hyvään aikaan kun täällä lämpökin huokui mutta
jo viitteitä että mitä tuleman pitää.
Kiitos Sinulle ja Toivon myös että jaksaisit olla täällä
kuin kirjoittaa - Hyvää toivon Sinulle !
- helinäkeijuu
runoilua tässä runossa!
Kiitokset tekijälle :)
HelinäKiitos - lukijalle - hyvältä tuntuu kun pidit
tästä että itsekin huomaa,sillä vanhemmistakin
voi löytää jotain uutta kirjoitettavaa,jos vain olisin
malttanut kaikki aiemmat säilyttää.
Hyvää Joulun odotusaikaa Sinulle.
- Hämärän Herra
tähän on hyvä lopettaa
Iloista loppuelämää kaikille...
Toivon, että vanhuuden korkealla vuorella
pian seistessäni
voin kohdata
silmieni alla lepäävän
tuhansien koettujen
tunteiden laakson
surutta
- todeta, että elinhän minäkin - tavallani...Kiitos -
ja jostain kumman syystä edellä oleva -tuikkeilla - on
kahteen kertaan mennyt,joten ole hyvä ja ota vaikka
niistä jälkimmäinen osoitettuna - Sinulle.
Täältä tosi harmauden kuin hämäryyden rajamailta !
Etsien haasteita, olematta kuitenkaan
liian painavia tai ilman lohtua
sisimmässä lähellä, vaikkakin
vähän kauempaa katsottuna
tai koskematta
katsekontaktin saaden
unesta todellisuuteen heräten
varjot siirtyen, päivyt esiin tullen
rakkaus voittaa, erimielisyydet tasoittaa
niin ja tuo loppu runossasi kruunaa kaiken
ilotulitusrakettien kera...
"- Tuon ajattoman Ystävyyden
maailmalle kerrotuksi –"
Just niin, hyvä!Niin - jälleen osoitit omalla tulkinnallasi runon paikkansa
pitävyyden että jo näinkin hyvin toisiamme tunnemme
tältä ajaltamme ja - Hyvä niin.
Hämärää on keskellä päivää jota valkea lumenkuva
yrittää valottaa kuin houkutella Joulua näkyväksi.
Kiitokseni Sinulle valoilla valaistaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483
