Loikkari soitti loikkarille. Loikkarit puhuivat Loikkareista. Loikkari kirjoittikin aivan muusta. Loikkarin mielestä syyllinen on lehti. Siis Loikkaria ei pitäisi uskoa lehdessäkään. Jos Loikkarin nimi on jossakin, se on syytä tarkistaa :):)
Loikkarit selittelee
7
411
Vastaukset
- Äläs ny
aiemmin toisaalla esitin että olisi hyvä jos nämä luottopakit, puoluetoverit, loikkarit yms. Voitaisiin vaihtaa vaikka niihin muualta tänne muutaneisiin tai uusiin paikallisiin kasvoihin, niin voisi asiat muuttua.
Kyllä tosiaan risoo noiden pölyisten sammaloituneiden päättäjien keskinäinen veistely ja vielä lehtien palstoilla. Kyllä näkee millä tasolla siellä liikutaan voi harmin paikka! Tässä on mielestäni raskas esimerkki sisäpiirinkin sisäänpäin lämpeävästä vallanjaosta keskenään. Voisi harkita äänestystä kenelle annettaisiin vuosittain Varkaudessa perästä kuuluu titteli: TUHNU 2009 jne.
No olinpa lapsellinen, mutta niin on nuo jututkin lehdessä, eli taso säilyisi!- äänestäjä
J.K on hoitanut ainakin asiansa hyvin. Kokoomuksen miehestä huokuu ylpeys, mistähän johtuu????
- Onko kalo
äänestäjä kirjoitti:
J.K on hoitanut ainakin asiansa hyvin. Kokoomuksen miehestä huokuu ylpeys, mistähän johtuu????
Omat ja HYVÄVELI piirin!
- Voiveli
Aikoinaan syntynyt hännystelyliike ei muutu muuksi oli tunnukset mitä tahansa. Sama kööri pyörittää rulettia. Nuket vain vaihtuvat. Hyvä esimerkki on avustaja joka näitten loikkareiden takana on. Itse ei vaaleissa menesty. Kun katsoo noitten vipeltäjien taustoja, puoluetunnuksiin katsomatta, ei sieltä inhimillisyyttä löydy. Olen kanssasi samaa mieltä noista muualta tulleista. Aluelämpö on hyvä esimerkki. Se on ollut alun alkaen sisäpiirin käsissä. Selvitäppäs yhtiölle urakointia suorittavien taustat. Saattaa löytyä demaripiiriä ja loikkareita. Samoin henkilövalinnat. Se vain on niin että näin pienessä kyllä sattuu kaveripiirin sukuun.
- Valistettu
Voiveli kirjoitti:
Aikoinaan syntynyt hännystelyliike ei muutu muuksi oli tunnukset mitä tahansa. Sama kööri pyörittää rulettia. Nuket vain vaihtuvat. Hyvä esimerkki on avustaja joka näitten loikkareiden takana on. Itse ei vaaleissa menesty. Kun katsoo noitten vipeltäjien taustoja, puoluetunnuksiin katsomatta, ei sieltä inhimillisyyttä löydy. Olen kanssasi samaa mieltä noista muualta tulleista. Aluelämpö on hyvä esimerkki. Se on ollut alun alkaen sisäpiirin käsissä. Selvitäppäs yhtiölle urakointia suorittavien taustat. Saattaa löytyä demaripiiriä ja loikkareita. Samoin henkilövalinnat. Se vain on niin että näin pienessä kyllä sattuu kaveripiirin sukuun.
Nyt kun loikkarit on sotkeneet J. H....lan mukaan noihin juttuihinsa, olisi mielenkiintoista tietää hänen oma kantansa loikkareihin. Isänmaallisena Kokoomukselaisena hänellä on kai jonkunlainen kanta. Poliisin ammatissa taas varmasti on muodostunut käsitys henkilöistä joita siellä kutsutaan vasikoiksi. Uskonnollisissa piireissäkäänhän ei katsota suopeasti periytyvästä uskonnosta luopumista. Siitä oli hyvä esimerkki TV:ssä esitetty dokumentti Kotkan Ruusu. Onneksi meillä on näennäisesti uskon ja järjestäytymisen vapaus. Kansan syvissä riveissä leima on syvässä. Loikkarithan on sotkeneet onnettomasti uskonnon ja politiikan omaan käyttöönsä.
äänestäjä kirjoitti:
J.K on hoitanut ainakin asiansa hyvin. Kokoomuksen miehestä huokuu ylpeys, mistähän johtuu????
On kurjistanut maakunnat viimeisen päälle ja on saamassa suomen konkurssiin. Se vain on niin että Varkaudessa on harvinaisen tyhmiä kokomuslaisia jotka ei tee mitään vaikka tyhminkin ymmärtää ketkä on StoraEnson lakkauttamisen takana. Jo se mulle kertoi miksi junarataa Imatran suuntaan oli kiire korjata ja J. K. otti siitä sulan hattuun. Taas on sanottava että järjen käyttö on sallittua vai onko meillä niin huonosti koulutettuja kokoomuslaisia ettei ne ymmärrä. No näkyi se kyllä verokalenterisskin noin äkkiä ajateltuna. HARMI.
- Kaasua koneeseen
bruno2 kirjoitti:
On kurjistanut maakunnat viimeisen päälle ja on saamassa suomen konkurssiin. Se vain on niin että Varkaudessa on harvinaisen tyhmiä kokomuslaisia jotka ei tee mitään vaikka tyhminkin ymmärtää ketkä on StoraEnson lakkauttamisen takana. Jo se mulle kertoi miksi junarataa Imatran suuntaan oli kiire korjata ja J. K. otti siitä sulan hattuun. Taas on sanottava että järjen käyttö on sallittua vai onko meillä niin huonosti koulutettuja kokoomuslaisia ettei ne ymmärrä. No näkyi se kyllä verokalenterisskin noin äkkiä ajateltuna. HARMI.
StoraEnson päätökset ei taida liittyä mitenkään. Nakkikioskipoliitikoilla ei, luojankiitos, ole kovin suurta otetta vielä siellä. Uutta näköalaa kylläkin saattaa löytyä tuolta teknologia alalta ja juuri muualta muuttaneitten avarakatseisuuden ansiosta. Näitten loikkareitten kyky esim. biotekniikassa rajoittuu tekemään leivästä p..kaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634