Loikkarit selittelee

Ei uskottavia

Loikkari soitti loikkarille. Loikkarit puhuivat Loikkareista. Loikkari kirjoittikin aivan muusta. Loikkarin mielestä syyllinen on lehti. Siis Loikkaria ei pitäisi uskoa lehdessäkään. Jos Loikkarin nimi on jossakin, se on syytä tarkistaa :):)

7

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äläs ny

      aiemmin toisaalla esitin että olisi hyvä jos nämä luottopakit, puoluetoverit, loikkarit yms. Voitaisiin vaihtaa vaikka niihin muualta tänne muutaneisiin tai uusiin paikallisiin kasvoihin, niin voisi asiat muuttua.

      Kyllä tosiaan risoo noiden pölyisten sammaloituneiden päättäjien keskinäinen veistely ja vielä lehtien palstoilla. Kyllä näkee millä tasolla siellä liikutaan voi harmin paikka! Tässä on mielestäni raskas esimerkki sisäpiirinkin sisäänpäin lämpeävästä vallanjaosta keskenään. Voisi harkita äänestystä kenelle annettaisiin vuosittain Varkaudessa perästä kuuluu titteli: TUHNU 2009 jne.

      No olinpa lapsellinen, mutta niin on nuo jututkin lehdessä, eli taso säilyisi!

      • äänestäjä

        J.K on hoitanut ainakin asiansa hyvin. Kokoomuksen miehestä huokuu ylpeys, mistähän johtuu????


      • Onko kalo
        äänestäjä kirjoitti:

        J.K on hoitanut ainakin asiansa hyvin. Kokoomuksen miehestä huokuu ylpeys, mistähän johtuu????

        Omat ja HYVÄVELI piirin!


      • Voiveli

        Aikoinaan syntynyt hännystelyliike ei muutu muuksi oli tunnukset mitä tahansa. Sama kööri pyörittää rulettia. Nuket vain vaihtuvat. Hyvä esimerkki on avustaja joka näitten loikkareiden takana on. Itse ei vaaleissa menesty. Kun katsoo noitten vipeltäjien taustoja, puoluetunnuksiin katsomatta, ei sieltä inhimillisyyttä löydy. Olen kanssasi samaa mieltä noista muualta tulleista. Aluelämpö on hyvä esimerkki. Se on ollut alun alkaen sisäpiirin käsissä. Selvitäppäs yhtiölle urakointia suorittavien taustat. Saattaa löytyä demaripiiriä ja loikkareita. Samoin henkilövalinnat. Se vain on niin että näin pienessä kyllä sattuu kaveripiirin sukuun.


      • Valistettu
        Voiveli kirjoitti:

        Aikoinaan syntynyt hännystelyliike ei muutu muuksi oli tunnukset mitä tahansa. Sama kööri pyörittää rulettia. Nuket vain vaihtuvat. Hyvä esimerkki on avustaja joka näitten loikkareiden takana on. Itse ei vaaleissa menesty. Kun katsoo noitten vipeltäjien taustoja, puoluetunnuksiin katsomatta, ei sieltä inhimillisyyttä löydy. Olen kanssasi samaa mieltä noista muualta tulleista. Aluelämpö on hyvä esimerkki. Se on ollut alun alkaen sisäpiirin käsissä. Selvitäppäs yhtiölle urakointia suorittavien taustat. Saattaa löytyä demaripiiriä ja loikkareita. Samoin henkilövalinnat. Se vain on niin että näin pienessä kyllä sattuu kaveripiirin sukuun.

        Nyt kun loikkarit on sotkeneet J. H....lan mukaan noihin juttuihinsa, olisi mielenkiintoista tietää hänen oma kantansa loikkareihin. Isänmaallisena Kokoomukselaisena hänellä on kai jonkunlainen kanta. Poliisin ammatissa taas varmasti on muodostunut käsitys henkilöistä joita siellä kutsutaan vasikoiksi. Uskonnollisissa piireissäkäänhän ei katsota suopeasti periytyvästä uskonnosta luopumista. Siitä oli hyvä esimerkki TV:ssä esitetty dokumentti Kotkan Ruusu. Onneksi meillä on näennäisesti uskon ja järjestäytymisen vapaus. Kansan syvissä riveissä leima on syvässä. Loikkarithan on sotkeneet onnettomasti uskonnon ja politiikan omaan käyttöönsä.


      • äänestäjä kirjoitti:

        J.K on hoitanut ainakin asiansa hyvin. Kokoomuksen miehestä huokuu ylpeys, mistähän johtuu????

        On kurjistanut maakunnat viimeisen päälle ja on saamassa suomen konkurssiin. Se vain on niin että Varkaudessa on harvinaisen tyhmiä kokomuslaisia jotka ei tee mitään vaikka tyhminkin ymmärtää ketkä on StoraEnson lakkauttamisen takana. Jo se mulle kertoi miksi junarataa Imatran suuntaan oli kiire korjata ja J. K. otti siitä sulan hattuun. Taas on sanottava että järjen käyttö on sallittua vai onko meillä niin huonosti koulutettuja kokoomuslaisia ettei ne ymmärrä. No näkyi se kyllä verokalenterisskin noin äkkiä ajateltuna. HARMI.


      • Kaasua koneeseen
        bruno2 kirjoitti:

        On kurjistanut maakunnat viimeisen päälle ja on saamassa suomen konkurssiin. Se vain on niin että Varkaudessa on harvinaisen tyhmiä kokomuslaisia jotka ei tee mitään vaikka tyhminkin ymmärtää ketkä on StoraEnson lakkauttamisen takana. Jo se mulle kertoi miksi junarataa Imatran suuntaan oli kiire korjata ja J. K. otti siitä sulan hattuun. Taas on sanottava että järjen käyttö on sallittua vai onko meillä niin huonosti koulutettuja kokoomuslaisia ettei ne ymmärrä. No näkyi se kyllä verokalenterisskin noin äkkiä ajateltuna. HARMI.

        StoraEnson päätökset ei taida liittyä mitenkään. Nakkikioskipoliitikoilla ei, luojankiitos, ole kovin suurta otetta vielä siellä. Uutta näköalaa kylläkin saattaa löytyä tuolta teknologia alalta ja juuri muualta muuttaneitten avarakatseisuuden ansiosta. Näitten loikkareitten kyky esim. biotekniikassa rajoittuu tekemään leivästä p..kaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe