En ymmärrä eikö halukkaita nykyään löydy riittävästi kun pakottivat meikäläisen vissiin arpomalla sinne. :( Ei oo kauheesti napannut homma.
Pakko-RUK v..uttaa
motivaationolla...
3
1712
Vastaukset
- ressukessu69
RUK:iin ei vielä tähän mennessä ole ketään pakotettu. Sinne pääsee vain kieli ruskeana kouluttajan perseessä. Sitä paitsi siellä ei ole pakko olla, vaan sen voi halutessaan lopettaa kesken.
- ttppii
Minä ainakin jouduin pakolla. Kysyttiin pari kertaa, ja aina sanoin "ei".
- ainaonratkaisu
ttppii kirjoitti:
Minä ainakin jouduin pakolla. Kysyttiin pari kertaa, ja aina sanoin "ei".
jos tälläseen onglmaan törmään, kehottaisin menemään suoraan kurssin johtajan toimistoon lakki päässä ja tupakka suussa, koputtamatta sanomaan että mä nyt haluisin pois. eiköhän se onnistu. ei siellä pakko ole olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4234890Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1241989- 1451652
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751365Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151286Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791196Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181189Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään681105- 701098
- 381040