Rakkaalle HYVÄÄ lahjaa!

yks gumeerus

Lahjan olomuoto riippuu siitä, kumpaa sukupuolta on antaja ja kumpaa vastaanottaja.
JOS antaja on mies ja vast.ottaja nainen, silloin on parasta antaa KYRPÄÄ.
MUTTA jos antaja on nainen ja vast.ottaja on mies, silloin on parasta antaa vittua.
(Edellä sanottu pätee ainoastaan heteroseksuaaleista puheen ollen; homot ja lesbot on asia erikseen, mutta ehkä myös he saavat edellä sanotusta hyviä vinkkejä eli lahjaideoita. Niin toivon.)

8

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takuutyydytystä

      Meidän perheessä tehdään aina juuri tuolla tavalla, ja koska se on hyvä tapa, olemme laajentaneet lahjojen saajien piiriä muutamaan tuttuun eukkoon ja jätkään. Myös he ovat ottaneet lahjamme vastaan tosi mielellään.
      Tyytyväisiä ollaan!

    • lahjoi

      Poika täytti 16v niin sai tekopimperon ja tukkupakauksen kortsuja. tytär täyttti 16v sai hän dildon ja kortsuja.
      Noita lahjoja ainakin käytetään, eikä jää tv-hyllylle pölyttymään. Sukulaislapset ovat taas saaneet 18v täytettyään eurokossun ja kortsuja.

      • raastaja

        mä haluaisin anustapin ja vaimolle viehkeän asun ja orgasmin vaimolle ei se suutari laukea....


    • aina samaa vittua

      Mä haluisin joululahjaksi jonkun tosi hyvän nartun.
      Muijaa oon nussinut jo yli 20 vuotta.
      Ei sitä kukaan yhtä ja samaa vittua jaksa koko ikäänsä höylätä.
      Mutta mites mun pitäsi menetellä, kun eukko sanoo, ettei se mulle mitään narttua meinaa hommata?
      Kyllä on yhtä vittua!

      • avioliittoneuvoja

        ... jos ei muijas meinaa hommata sulle mitään hyvää narttua joulun kunniaksi, niin ei muuta kun otat muijaa niskasta kii ja heität ovesta ulos. Pistä muija laputtaan!
        Sen jälkeen voit etsiä mieles mukasen nartun panopuuksi, ei ole ainakaan eukko marmattamassa.
        Sen vaan sanon, että kyllä sulla on tosi vittumainen ämmä, mistä oot semmosen löytäny?


    • perunia joulupöytään

      Ei se ole meikäläisen elämä mitään herkkua. Töitä pitää raataa nälkäpalkalla ja kämpän seinänraoista tuuli puhaltaa sisään. Eikä se ruokakaan niin hääviä ole: naurista ja turnipsia ja kuivaa leipää.
      Mutta jouluna mä pistän pöydän koreeksi! Pötyä pöytään!
      Jouluna mä syön perunia ja silavaa ja ryyppään jaloviinaa suoraan pullonsuusta!
      Sitten mä menen huoriin! Mä panen Lutmilaa ja Olkaa ja Svetlanaa. Ne on venäläisiä huoria.
      Niin että joulun kunniaksi kansainvälistä vakinaa!

    • Tyhmä olet

      Tuliko hyvä mieli tuosta viestistä ?
      Sun päässä ei liiku mikään ! Mene hakemaan hoitoa lääkäriltä.

      • sielutieteen tom

        Minkä takia moititte nimimerkkiä "perunia joulupöytään"?
        Eikö raskasta työtä tekevä henkilöhahmo saisi teidän mielestänne edes jouluna syödä terveellisesti, nauttia perunia ja silavaa ja ryypätä jaloviinaa?
        Teidän mielestänne näköjään ei.
        Entä sitten kansainvälinen kanssakäyminen, jota hän harrastaa venäläisten porttojen kanssa; eikö sellainen lähennä kansakuntiamme?
        Mitä pahaa siinä on?
        TE olette rajoittunut yksilö! Teidän ajatustoimintanne on jähmeytynyt jähmeäksi.
        Tarvinnette pitkäaikaista psykoterapiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe