Mistä näitä löytyy, aina vaan on tarjolla ihan valkoisia, kusen värisiä tai kermaa ja jotain maitokahvia, yök.
Kultsun kuuluu olla kullan värinen, kuten aikojen alusta asti on ollut.
Kuka senkin keksi jalostaa ihan vaaleaksi, hyi?
Jos jollain tietoa missä kasvatetaan näitä ihanan värisiä kultsuja, niin kertokaa.
Toki terveyskin on tärkeää, mutta näyttelyt ei kiinnosta pätkääkään, ei myöskään metsästy tai rodunomaiset kokeet.
Ihan kotikoiraksi etsin ja takuulla saisi erittäin hyvän kodin, ja liikuntaa paljon, ja PEVISA-tutkimukset teetetään ihan ilman erillisiä kasvattajan 100 euron palautusmaksujakaan.
Vanha kulta kunniaan.
hakusessa tumman kultainen kultsi.
2
395
Vastaukset
- jjjjjjjjjjjjj
Mulla on yksi, mutta en myy.
En nyt ihan samoja sanankäänteitä käyttäisi, mutta minustakaan kultaisen noutajan ei pitäisi olla valkoinen noutaja. - T_A-R_Y
Mun kultsi on kultasen värinen.Olemme saaneet sen kasvattajalta Hämeenlinnasta päin.Itse asumme Savonlinnassa emme itse hakeneet koiraa vaan se tuotiin,koska se jouduttiin siirtämään ensimmäisestä kodista eri kotiin allergian vuoksi.Ja sitten se vaihtoi kotia vielä 2 kertaa joten se on kokenut alle 11kk niin paljon..:DEn tiedä kasvattajan tietoja sen enempää sillä meille sanottiin olevan sellaisen paikan jossain...Mutta sen kasvattajan nimen tiedän se oli Timo Saarinen...Itsekkään en pidä että kultseja jalostetaan valkoisiksi sekin vain sen takia että ne olisivat näyttelyihin "siistimpiä"....!!!!!!!!!!!ARGHH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179