Mistä näitä löytyy, aina vaan on tarjolla ihan valkoisia, kusen värisiä tai kermaa ja jotain maitokahvia, yök.
Kultsun kuuluu olla kullan värinen, kuten aikojen alusta asti on ollut.
Kuka senkin keksi jalostaa ihan vaaleaksi, hyi?
Jos jollain tietoa missä kasvatetaan näitä ihanan värisiä kultsuja, niin kertokaa.
Toki terveyskin on tärkeää, mutta näyttelyt ei kiinnosta pätkääkään, ei myöskään metsästy tai rodunomaiset kokeet.
Ihan kotikoiraksi etsin ja takuulla saisi erittäin hyvän kodin, ja liikuntaa paljon, ja PEVISA-tutkimukset teetetään ihan ilman erillisiä kasvattajan 100 euron palautusmaksujakaan.
Vanha kulta kunniaan.
hakusessa tumman kultainen kultsi.
2
337
Vastaukset
- jjjjjjjjjjjjj
Mulla on yksi, mutta en myy.
En nyt ihan samoja sanankäänteitä käyttäisi, mutta minustakaan kultaisen noutajan ei pitäisi olla valkoinen noutaja. - T_A-R_Y
Mun kultsi on kultasen värinen.Olemme saaneet sen kasvattajalta Hämeenlinnasta päin.Itse asumme Savonlinnassa emme itse hakeneet koiraa vaan se tuotiin,koska se jouduttiin siirtämään ensimmäisestä kodista eri kotiin allergian vuoksi.Ja sitten se vaihtoi kotia vielä 2 kertaa joten se on kokenut alle 11kk niin paljon..:DEn tiedä kasvattajan tietoja sen enempää sillä meille sanottiin olevan sellaisen paikan jossain...Mutta sen kasvattajan nimen tiedän se oli Timo Saarinen...Itsekkään en pidä että kultseja jalostetaan valkoisiksi sekin vain sen takia että ne olisivat näyttelyihin "siistimpiä"....!!!!!!!!!!!ARGHH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091866
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631214
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1271089The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall218891- 151839
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748