Mistä näitä löytyy, aina vaan on tarjolla ihan valkoisia, kusen värisiä tai kermaa ja jotain maitokahvia, yök.
Kultsun kuuluu olla kullan värinen, kuten aikojen alusta asti on ollut.
Kuka senkin keksi jalostaa ihan vaaleaksi, hyi?
Jos jollain tietoa missä kasvatetaan näitä ihanan värisiä kultsuja, niin kertokaa.
Toki terveyskin on tärkeää, mutta näyttelyt ei kiinnosta pätkääkään, ei myöskään metsästy tai rodunomaiset kokeet.
Ihan kotikoiraksi etsin ja takuulla saisi erittäin hyvän kodin, ja liikuntaa paljon, ja PEVISA-tutkimukset teetetään ihan ilman erillisiä kasvattajan 100 euron palautusmaksujakaan.
Vanha kulta kunniaan.
hakusessa tumman kultainen kultsi.
2
408
Vastaukset 2
- jjjjjjjjjjjjj
Mulla on yksi, mutta en myy.
En nyt ihan samoja sanankäänteitä käyttäisi, mutta minustakaan kultaisen noutajan ei pitäisi olla valkoinen noutaja. - T_A-R_Y
Mun kultsi on kultasen värinen.Olemme saaneet sen kasvattajalta Hämeenlinnasta päin.Itse asumme Savonlinnassa emme itse hakeneet koiraa vaan se tuotiin,koska se jouduttiin siirtämään ensimmäisestä kodista eri kotiin allergian vuoksi.Ja sitten se vaihtoi kotia vielä 2 kertaa joten se on kokenut alle 11kk niin paljon..:DEn tiedä kasvattajan tietoja sen enempää sillä meille sanottiin olevan sellaisen paikan jossain...Mutta sen kasvattajan nimen tiedän se oli Timo Saarinen...Itsekkään en pidä että kultseja jalostetaan valkoisiksi sekin vain sen takia että ne olisivat näyttelyihin "siistimpiä"....!!!!!!!!!!!ARGHH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 168986
- 86790
- 57761
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46643
- 62579
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko68560Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅45546- 28545
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35545