Siis raskaana olen ja raskausaikana valkovuoto lisääntyy, mutta kuinka runsasta se voi olla ja niin, että se on vielä normaalia eikä joku tulehdus? Itsellä raskauden eka kolmannes oli lähes vuodotonta. Nyt toisen kolmanneksen aikana vuoto on ollut runsasta ja yksi emätintulehduskin mulla oli, joka lisäsi vuotoa tosi paljon. Nyt tulehdus on hoidettu ja aika runsaanlaista tuo vuoto nytkin on...kiusallinen vaiva tuo runsas vuoto on, mutta jos tietäis, että se on normaalia, ei ehkä niin tulisi sillä stressattua. Kun jatkuva emätintulehdus on kuitenkin aikamoinen riski sikiölle/raskaudelle. Eli mulla on epäselvyyttä, kärsinkö edelleen tulehduksesta vai vaan normivuodosta, joka kuuluu raskauteen.
Olisi kiva kuulla muitten vuotoasioista... ;)
Mikä on normaalia valkovuotoa?
4
3717
Vastaukset
- marcelina
nyt menossa rv 25 6 ja melkoista valkovuotoa on ollu oikeastaan koko raskauden ajan, nyt todella runsasta. Sitä on tutkittu jo pariinkin otteeseen, viimeksi reilu viikko sitten. Silti kaikki on ihan ok, eikä mitään tulehdukseen viittaavaa ole.
- näin...
Mä taasen olen rv36, nyt viimeisen kolmanneksen aikana valkovuoto on vasta lisääntynyt, saattaa tulla n.teelusikallinen kerralla ja jatkuvasti housut tahmassa.. Luulisi, jos tulehdus olis ni vuoto olis kellertävää ja tuoksuis erilaiselle..
- suloisa 39+0
Mulla on ollut kanssa koko raskauden valkovuotoa. Jostain puolivälistä alkaen vuoto on ollut todella runsasta ja välillä olen käyttänyt sidettäkin ettei kaikki housut pilaantuisi. Silloin tällöin valkovuoto on myös ollut ihan vetistä, silloin tällöin hyvinkin paksua. Tulehduskokeet otettu muutamaan kertaan. Äitiyspolin lääkäri on todennut joka kerta, että näyttää normaalilta vuodolta ja että sitä kuuluukin tulla runsaasti raskauden loppua kohden.
- Tipzuliininen
Moikka,
Mulla on lisääntynyt valkovuoto todella paljon! Mitään tulehdusta ei ole eikä hajuja, mutta olen joutunut alkaa käyttämään pikkuhousun suojaa... Vuotoa tulee runsaasti. Olin eilen tutkimuksissa muista syistä ja siellä todettiin myös, että valkovuotoa on paljon mutta on puhdasta. Tosin minulla on kyllä aina ollut valkovuotoa mutta nyt se on omasta mielestäni häiritsevääkin... Joten sulla ei ole mitään hätää ja vuoto on normaalia jos se haise tai kutia.
Onnellista odotusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789