tämänlainen on kauris

julle vastaa

Näkökulma Kauriista / wikipedia

Kauris on herkkä ja hiljainen. Kauriin mielen täyttävät usein muut asiat kuin mitä muilla. Kauris on itsenäinen persoona, mutta Kauris kerää mieltymystä osakseen. Kun Kauriihin tarkemmin tutustuu, paljastuu luotettava, hauska ja älykäs persoona. Kauriilla on loistava huumorintaju. Kauris on kuitenkin suorasanainen ja tarkka. Kauris osaa olla myös melkoinen jääräpää. Perheessä Kauris yleensä määrää asiat. Kauriille raha on tärkeä asia. Kauris ei useiden ominaisuuksiensa takia osaa aina viestittää oikein. Kauriin voi nähdä hajamielisenä, tarkkana, hiljaisena, puheliaana, rauhallisena ja raivostuneena. Kauris on ailahteleva. Kauris pitää kunnostaan hyvin huolta ja terveys on hyvässä kunnossa.

5

1163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Legenda

Jos multimiljönääri golffari-kauris Tiger Woodsin salarakasta on uskominen, niin kauris osaa olla myös dominoiva, sydämetön ja itsekeskeinen.

Naimisissa olevalla Woodsilla on vuosien varrella ollut kymmenkunta salarakasta. Hän mm. vei vaimonsa syömään ravintolaan, jossa hänen salarakkaansa työskenteli tarjoilijana.

Tyypillistä kaurismiestä? Kauris haluaa iskeä itselleen alemmissa sosioekonomisissa asemissa olevia "heikompia" naisia, joita kauris voi sitten dominoida mielin määrin?

Kauriin pimeä puoli on suorastaan legendaarinen ja tämä Woodsin tapaus on siitä jälleen hyvä esimerkki.

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2009120610724145_ur.shtml

• Mihin koski?

minulle "Älä lähde pois", nyt on jo asianaja uhkaus minuun päällä ja kerää joukkoja minua vastaan. Kuinka se näin kävi? En ehtinyt huomata mitään.

• joujou!!!

voi vittu tää on pelottavaa että horoskoopit pitää melkeen aina paikkansa ;S

• Anna

Aivan uskomatonta miten mä tunnistin itseni! :)

• 'muut asiat'

'Kauriin mielen täyttävät usein muut asiat kuin mitä muilla' joo hehheh:)) Tulee mieleen heti, että mitähän ne 'muut' sitten oikein ajattelee. Sitten: 'terveys on hyvässä kunnossa', just joo:)

Kyllä pitää hyvin paikkansa. Kauriskin osaa peräti olla 'rauhallisena ja raivostuneena niin ja ailahtelevaisena'. Mitähän siitä raivostumisestakin on hyötyä? Kysyn vain. 'Jääräpää' tuntuu tutulta.

Muuten on kyllä niin ympäripyöreetä, että sopii varmasti jokaiselle. Kiits!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe