tyhmä karttula kun liittyi..kuopioon

entinen kuopiolainen

..aivan typerä ratkaisu. katotaan vaan niin kohta ei ole terveyskeskusta. eikä mitään muutakaan. Kuopion päättäjät suuntaavat kaikki rahansa vaan lämmitettäviin jalkapallokenttiin ja saaristokaupunkien typeriin siltoihin. Kuopio halusi karttulan liittyvän vain sen ison tukirahan takia joka yhdistymisestä myönnettiin kuopion kaupungin käyttöön.
Turha luulla että karttula ainakaan alkaa kehittymään tuon seurauksena.

12

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

      Karttula on vaurasta seutua. Tottakai Kuopio sen haluaa. Katsotaan nyt miten käy.

      • mökki läinen

        tulee roimasti lomamökeistä.


      • nousussa,
        mökki läinen kirjoitti:

        tulee roimasti lomamökeistä.

        varsinkin kiinteistövero, viimeistään vuonna 2011. Terveyspalvelut ym. tärkeä siirtyy Kuopioon.


    • e5tr6t7´0

      Ei teillä olisi niitä muutaman vuoden päästä siinäkään tapauksessa, että ette liittyisi!

      • Viimeinen vuosi

        Karttulaan! Onko niin, että ensi vuonna, voi korvaukset nostaa jo Kuopiosta?


    • Hampi

      ...hammashuollon? Vähän hirvittää kun kuopiolaiset mankuu koko ajan, että kahden vuoden jonot hammastohtorille:( Ja harmittaa jos menetetään omat hyvät hammaslääkärit, aina on ollut ilo asioida Karttulan hammaslääkärillä. Tiedä millaiselle jatkossa joutuu...:(

      • Ottaa pannuun

        Ennen joulua tuli aika huomaamaton kysely lippu,että missä mieluiten kävisit lääkärillä jne.
        Olen Pihkainmäestä ja tietenkin haluaisin käydä Karttulan tk:ssa.En käsitä miksi niin monet Pihkainmäkeläiset ovat aivan intona liittymässä Kuopioon.Muutin sieltä pieneen kuntaan saadakseni palveluja ja AIVAN UPEASTI on toiminut itseni ja lasten kohdalla lääkäri/opetus/erityisopetus ja mitä keksinkään.Hei olen jonottanut monesti 3-7 tuntia lääkäripäivystyksessä niin Tullipotinkadun tk:ssa ja Harjulassa entisenä Kuopiolaisena. Kysin meiningistä voi lukea tämän päivän Savon Sanomista,ihan hirvittää.
        Olen asunut Karttulan kunnassa 11 vuotta ja päivystävä lääkäri on muutaman kerran ollut myöhässä noin vartin.Jo nyt tiedetään ,että kun liitymme Kuopioon,karsitaan Karttulan terveydenhuollon ja koulunopetus palvelut Kuopion tasolle.Meillä on kuulema enemmän neuvola käyntejä ja ja erilaista erityisosaamista koulussa.Kyllä harmittaa ja kenkuttaa
        Enkä tajua miksi kaikki aina tapahtuu kaupunkiin päin ja kaikki on ahdettava sinne.


      • kirjoitit,
        Ottaa pannuun kirjoitti:

        Ennen joulua tuli aika huomaamaton kysely lippu,että missä mieluiten kävisit lääkärillä jne.
        Olen Pihkainmäestä ja tietenkin haluaisin käydä Karttulan tk:ssa.En käsitä miksi niin monet Pihkainmäkeläiset ovat aivan intona liittymässä Kuopioon.Muutin sieltä pieneen kuntaan saadakseni palveluja ja AIVAN UPEASTI on toiminut itseni ja lasten kohdalla lääkäri/opetus/erityisopetus ja mitä keksinkään.Hei olen jonottanut monesti 3-7 tuntia lääkäripäivystyksessä niin Tullipotinkadun tk:ssa ja Harjulassa entisenä Kuopiolaisena. Kysin meiningistä voi lukea tämän päivän Savon Sanomista,ihan hirvittää.
        Olen asunut Karttulan kunnassa 11 vuotta ja päivystävä lääkäri on muutaman kerran ollut myöhässä noin vartin.Jo nyt tiedetään ,että kun liitymme Kuopioon,karsitaan Karttulan terveydenhuollon ja koulunopetus palvelut Kuopion tasolle.Meillä on kuulema enemmän neuvola käyntejä ja ja erilaista erityisosaamista koulussa.Kyllä harmittaa ja kenkuttaa
        Enkä tajua miksi kaikki aina tapahtuu kaupunkiin päin ja kaikki on ahdettava sinne.

        "ottaa pannuun" kirjoitit tosi viisaita ajatuksia. Kyllä se on jo huomattu, että Karttulan alasajo on aloitettu.


    • aloittaja

      Olin jo alussa sitä mieltä ettei kannata ja olin paikalla rohkeasti kuopion kaupungintalolla kun asiasta käytiin ns.neuvotteluja. Siellä sai avata suunsa ja kysellä asioista. Näyttää siltä ettei paljoa kukaan ollut uskaltautunut tulla sinne vastustamaan liitosta, kun minä ja pari muuta. Miks ihmiset on niin tyhmiä ettei ne tajua et samanlailla käy kun eu.nkin kanssa. No enää on turha jossitella jälkeenpäin. Omituista että karttulalaisille lähetettiin tämä kysely että missä haluatte terveyspalveluiden jatkossa olevan. Eikös se ollut karttulalaisen edellytys asialle että tk pysyy ennallaan. ovat siis kuitenkin muutamassa lääkärivastaanotot kuopioon.katsotaan vaan, jos ei eka vuonna niin seuraavana, aivan varmasti:) mitenkähän eläinlääkäripäivystyksen käy? kuopion lea pöyhösen malliin sitä ei tarvita ollenkaan. Kiitos liitoksesta.

      • totta,

        eikö sinun kaltaisiasi Karttulalaisia tosiaankaan ollut siellä Kuopion kaupungintalolla kuin hyppysellinen??? Ei voi käsittää, eikö ihmiset välitä omasta hyvinvoinnistaan? Vai onko tyhmyyttä? Ymmärrettiinkö asia liian myöhään? Sääli Karttulan väkeä. Terv. Entinen kesäasukas ja hyvää kevättä!


    • Big A,,

      Joudutaan Kuopion maksajiksi, tosin sairaala on hyvä. Mutta kallis, jos ei vielä saa palveluja tänne perukoille toimitetuksi. Mutta oli toinenkin asia, mistä saisi tuon Karttulan Leipomo Ruistäkän netti osoitteen, kun tuppa tuo hyvä ruisleipä mänevän huonompaan suuntaan hinnan nousun myötä :) Kiitos jo etukäteen.

    • Anonyymi

      Paska idea

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe