kihloihin? Me ollaan oltu yhdessä jo viisi ja puoli vuotta mut eipä ole ukko kihloista vielä sanaakaan puhunut.
Mä olen yrittänyt kovasti vihjailla että haluaisin kihloihin jne, mutta eikö se vain tajua? Vai ei halua? Tekis mieli itse kysyä että mennäänkö kihloihin. Vaan ku tuntuu sit jotenkin tyhmältä..Et kyllähän sen miehen pitäis sitä kysyä. Vai onko se tyhmää jos nainen tekee niin? Mikä neuvoksi?
Miksi mies ei halua
3
750
Vastaukset
- Melindalinda
Nää on niin näitä ja ei helppoa. Sun pitää ottaa asia puheeksi. Kysy vaikka missä hän näkee teidät 5 vuoden päästä. Näkeeköhän teidät naimissa vai ei? Ja jos ei, niin miksi ei?
Ei sun tarvitse kosia, sä voi kysyä haluaisiko mies kosia sinua tai onko edes ajatellut asiaa. Kyllä viiden vuoden suhteen jälkeen pitää voida puhua mistä vaan tai sitten ei kannata mennä naimisiinkaa. Mitä sitten kun tulee jotain vaikeaa, voiko silloinkaan puhua?
Avoimet välit on tie onneen. - jotain_kommenttia
...eteet paa miestä liian ahtaalle asialla. Ehkä sun vihjailu kasvattaa kynnystä kysyä kihloihin menosta, mies ajattelee sen ehkä jonkinlaiseksi pakottamiseksi tms.
Anna asian olla vielä hetken kokonaan ja sano sitten vaikka että rakastat häntä niin paljon että olisit valmis vaikka kihloihin, mutta älä silloinkaan jankkaa. - Vanha vaimo + 3 last
Olette aloittaneet seurustelun perin nuorena, ja mies todennäköisesti haluaa kokemusta vielä muistakin naisista.
Minkäs teet? Elämä on raadollista. Mies on utelias, ja luultavimmin lyö päänsä vain kiveen, mutta lyö silti, siitä voit olla varma. Onhan noita nähty. Monta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832