Miksi mies ei halua

pirpana88

kihloihin? Me ollaan oltu yhdessä jo viisi ja puoli vuotta mut eipä ole ukko kihloista vielä sanaakaan puhunut.
Mä olen yrittänyt kovasti vihjailla että haluaisin kihloihin jne, mutta eikö se vain tajua? Vai ei halua? Tekis mieli itse kysyä että mennäänkö kihloihin. Vaan ku tuntuu sit jotenkin tyhmältä..Et kyllähän sen miehen pitäis sitä kysyä. Vai onko se tyhmää jos nainen tekee niin? Mikä neuvoksi?

3

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melindalinda

Nää on niin näitä ja ei helppoa. Sun pitää ottaa asia puheeksi. Kysy vaikka missä hän näkee teidät 5 vuoden päästä. Näkeeköhän teidät naimissa vai ei? Ja jos ei, niin miksi ei?

Ei sun tarvitse kosia, sä voi kysyä haluaisiko mies kosia sinua tai onko edes ajatellut asiaa. Kyllä viiden vuoden suhteen jälkeen pitää voida puhua mistä vaan tai sitten ei kannata mennä naimisiinkaa. Mitä sitten kun tulee jotain vaikeaa, voiko silloinkaan puhua?

Avoimet välit on tie onneen.

• jotain_kommenttia

...eteet paa miestä liian ahtaalle asialla. Ehkä sun vihjailu kasvattaa kynnystä kysyä kihloihin menosta, mies ajattelee sen ehkä jonkinlaiseksi pakottamiseksi tms.

Anna asian olla vielä hetken kokonaan ja sano sitten vaikka että rakastat häntä niin paljon että olisit valmis vaikka kihloihin, mutta älä silloinkaan jankkaa.

• Vanha vaimo + 3 last

Olette aloittaneet seurustelun perin nuorena, ja mies todennäköisesti haluaa kokemusta vielä muistakin naisista.

Minkäs teet? Elämä on raadollista. Mies on utelias, ja luultavimmin lyö päänsä vain kiveen, mutta lyö silti, siitä voit olla varma. Onhan noita nähty. Monta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4418
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27