Neurontin

MariParka

Sain Neurontin-tableteita lääkäriltä. Ja melkein seuraavana päivänä ei enää tarvinnut juosta vessassa joka tunti enkä yöllä herännyt pissalle. Ei ollut kiire edes aamulla herätessä. Ennen heräsin 2 - 3 kertaa yössä vessaan. Töissä melkein nolotti ja piti etsiä eri vessoja ettei vaan kukaan huomaa kuinka usein asioilla tarvi käydä.

Onko muut huomanneet Neurontin-tableteilla olevan tuollaista vaikutusta?

3

2266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasapainoilija

Minulla on käytössä vastaavanlainen lääke Spasmo- Lyt ja olen todella onnellinen kun sen avulla sain oireen hallintaan. Ennen lääkettä oli melkein asuttava wessassa. Kesti todella kauan kun sain lääkemääräyksen, vaikka olin valittanut vaivasta lääkärille useaan kertaan. Minulle vain selitettiin että se johtuu ms:tä, mutta ei tullut kenellekkään mieleen, että tämän tyyppiseen vaivaan on olemassa lääkkeitä jotka auttavat ja helpottavat ratkaisevasti elämää.

• MariParka

Rakastetun kanssa piti juhlistaa iltaa shamppanjalla ja jaettiin pullo puoliksi. Aluksi oli hauskaa, mutta sitten alkoi hirvittävä heitehuimaus ja kaksoiskuvat. Siitä johtuen menin kalmankalpeaksi ja pahoinvoivaksi, kuitenkaan oksentamatta. Oli silmät kiinni tai auki niin huippasi ihan hirveästi, välillä heitti vielä siitäkin enemmän.
      Paketissa ei lue etteikö alkoholia voisi ottaa Neurontiinin kanssa, eikä neurologikaan siitä mitään maininnut. Eikä puoli puolloa shamppanjaa nyt niin paljoa ole että olisin kännissä ollut.
      Muilla vastaavia kokemuksia? Yleensä nautin vain lasillisen alkoholia. Nyt tuli siis otettua n.3.

• Henri M17

Hei! Minä olen selkäkipeäni takia joutunut syömään lääkkeitä jo viisi kuukautta. Juon joka viikonloppu n. 18 plo keskaria Pe ja La. Neurontinia menee 400mg *8kpl modifene dual 75, 2kpl, Tramal 100 kertaa vuorokaudessa! Ja paratabs 1g 4kpl. pää tuntuu kokoajan vähn sekavata mutta kalja ei mene päähän? mikä on? pitäiskö ottaa vielä enemmän lääkettä? Vai viinaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe