lasien tummennus

tietämätön

Mitäköhän maksais liikkeessä Hatchback galantin lasien tummennus, takalasi ja takasivulasit. Jos itse tummentaisi, niin oisko hyviä vinkkejä varsinkin tuon hankalan takalasin tummennukseen? Kiitos.

12

19116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pajero V6

      Jos tarkoitat kalvoja niin mulla maksoi viime kesänä Pajeron kalvot 680€, siinä oli mukana kattoikkunan kalvo ja vanhojen kalvojen poisto.

      Jos taas kysymys oli jostain maaleista tai muista mömmöistä niin en tiedä.

    • mika

      maksaa n.240e.Paras tummentaja on jlustig.Löytyy netistä..jlustig.fi

    • myös

      täällä. www.blackshadowteam.com

      • www.solartechnics.fi

        täältä saa yhdestä osasta tehtyjä takalaseja jne. kilpailukykyisiin hintoihin näyttäis olevan.


    • jonny27

      Itse taas laitatin samanlaisen auton pääkaupunkiseudulla melko edullisesti, muistaakseni se oli tämä Car Solar 040-504 8375

      • Sett

        Joo ja carsolar:ssa käytetään vielä hyviä kalvoja.
        Voit laittaa sinne myös meilillä kyselyn, johon laitat auton merkin, mallin ja kuinka monta ikkunaa haluat tummentaa. Tuolta sivuilta löytyy kalvokokeilu ja minkäasteista tummennusta haluat.


    • jtanskan

      Tasokasta ja edullista lasien tummennusta tarjoaa shining center,suomenojalla.

      itselleni laitettu kolmet kalvot siellä,eri autoihin. ei kuplia tai irtoamisia.

      kolme lasia n.180e ja 5 lasia n.250e

    • kokenut111

      joo mulla ois pari vinkkii:> Kannattaa tehdä sivuikkunoihin paperista mallit ja leikata vähän sitä isommat palaset kalvosta(Tarkista että tarrapinta on oikein päin.)Kun sulla on palaset ni pistä kalvo ikkunaa vasten ja kato kuinka paljon sitä täytyy pienentää ja merkkaa ne vaikka kynällä sitten leikkaa sen kokoiset palat kalvosta ja tarkasta että ne on hyvän kokoset. Sitten ota vesiastia jonka täytät (vähän fairyä mukaan)pese ikkuna KUNNOLLA.Sen jälkeen käy hakemassa suihkepullo jasuihkutapaljon vettä takalasiin huom. Takalasi kannattaa tehdä osissa.Vesi mahdollistaa kalvon liikkumisen ikkunassa kun kalvo on kohdallaan ota kumilasta ja pyyhi ilmakuplat pois.

      • Lasien tummennus

        Moro! Olen kuullut huhuja että Tampereen keskustaan avataan tummennusmesta huhtikuun alussa...onko kukaan muu kuullut ja missähän se siaitsee??
        Pitänee seurata lehtiä jos olis ilmotusta.


      • Viipurissa
        Lasien tummennus kirjoitti:

        Moro! Olen kuullut huhuja että Tampereen keskustaan avataan tummennusmesta huhtikuun alussa...onko kukaan muu kuullut ja missähän se siaitsee??
        Pitänee seurata lehtiä jos olis ilmotusta.

        Itse otin Carinaan tummennukset Viipurissa. Taitavat asentajat ja nopea työ, käyttivät Sun Gard:in kalvoja ja koko kierroksen tummennus ilman tuulilasia oli 120€, takuunkin antoivat ja ei ole valittamista ollut...


      • x
        Viipurissa kirjoitti:

        Itse otin Carinaan tummennukset Viipurissa. Taitavat asentajat ja nopea työ, käyttivät Sun Gard:in kalvoja ja koko kierroksen tummennus ilman tuulilasia oli 120€, takuunkin antoivat ja ei ole valittamista ollut...

        missä päin viipuria on hyviä ikkunan tummennus paikkoja


      • Jortsa 41
        x kirjoitti:

        missä päin viipuria on hyviä ikkunan tummennus paikkoja

        Itse en kyllä suosittele kenellekkään tuota Espoon Shining Centeriä, kuskinpuoleillen takalasin kalvo vaihdettu jo kertaalleen naarmujen takia jotka asennuslasta kuulemma aiheutti (ei voinut asentaja jo ekalla kerralla mainita asiasta ja kysyä, että vaihdetaanko kalvo, kun naarmuja oli tullut, kiire oli rahastaa minut ennenkuin edes sain katsoa lopputulosta), ja taas näyttäisi kalvossa naarmuja olevan, mutta enpä tiedä kehtaako tässä nyt kolmatta kertaa enään sinne ajella.. Tuskimpa se asennuksen laatu paranee vaikka kolmannen kerran sinne ajelisin ja kalvo taas vaihdettaisiin uuteen.

        Sitten vielä takalasinkin kalvossa on ilmakupla jota asentaja kokeili vielä lastata ja sanoi, että paremmaksi se ei mene (kupla katosi neljäksi tunniksi), ja nyt taas sekin ilmakupla näkyy takalasissa! Ensi kerralla kyllä hoidan tummennukseni muualla ja maksan vaikka kympin tai kaksi enemmän LAADUSTA.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe