ois myytävänä EDULLISESTI, viininpunainen / valkoinen kaksiosainen morsiuspuku.. tai koko valkoisena jossa korsettia EI KOSKAAN käytetty... puku on täysin ehjä... Jos olet kiinnostunut kysy lisää... [email protected]
MYYTÄVÄNÄ MORSIUSPUKU koko n.42-44
4
580
Vastaukset
- h
minua saattaisi kiinnostaakin... olisiko sinulla laittaa kuvaa puvusta vaikka sähköpostilla minulle? ja siis ymmärsinkö oikein, että puku on valkoista korsettia käyttämällä kokonaan valkoinen eikä viininpuna-valkoinen?
- lappeenranta
Kyllä juuri niin... itse ostin kaksi erillistä pukua, josta sekoitin omani... Sen vuoksi valkoinen korsetti on kokonaan käyttämättä... kuvaa minulla ei ole korsetista päällä enkä ole aivan varma mahdunko siihen enään että saisin järjestettyä.. mutta voin yrittää kuvat muulla tavoin ottaa... laita s-posti osoite niin laitan jonkun laisen kuvan..
- pistiainen
Hei!
haluaisin kuvia, mittoja ja mielellään hintaakin:
[email protected]- lappeenranta
laitoin s-postia tulemaan, mutta koosta en ole edelleenkään varma.. mielelläni tuon pukua kuitenkin näytille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055563- 835047
- 1394436
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492833
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102354Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966