Hei!
Tarvitsisin haastateltavaksi koulutyötäni varten maahanmuuttajan/pakolaisen näkökulman sopeutumisesta Suomeen, suomalaiseen kulttuuriin yms. Kyse on lyhyestä kijallisesta työstä, ja haastattelu on enintään 5 kysymymystä. Kysymyksiin voi vastata sähköpostitse. Mikäli olet Suomeen tullut maahanmuuttaja/pakolainen ja haluat osallistua, ota minuun yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen:
[email protected]
P.S. Se, kuinka kauan olet Suomessa asunut tai kuinka vanha olet ei vaikuta osallistumiseen
Kiitos!
Osallistu haastatteluun
Minmu.p
1
238
Vastaukset
- finglish..
You may get better response if you addressed the group in the language they came here to discuss in.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836239
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524393- 764157
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263048Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?493026Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72697- 302337
- 2042171
- 431908