Pokerihuoneessa: pelattu 500 freerollia = ei finaalipöytiä, itse asiassa vain 3 kertaa 100 parhaan joukkoon
Full Tiltissä 5 ensimmäistä freerollia = finaalipöytä ja 3 satelliitista finaaliin.
Full Tiltin Freerolleissa 7500-10 000 pelaajaa ja pelaajat yleisesti tunnettuna tasokkaampia
Pokerihuoneen Freerolleissa 2000-5000 pelaajaa
Onko Pokerihuone lottohuone vai pelaako kaikki maailman propelaajat siellä israelilaisina, turkkailaisina ja italiaisina?
MAHDOTONTA jopa
3
304
Vastaukset
Kuten annoit ymmärtää, Pokerihuoneen pelaajat eivät ole kovin tasokkaita. Yhdistetään tähän freerolleille tyypillinen pelityyli ja pärjääminen vaatii aikamoisen annoksen tuuria...
Juu, en ole kokeilut, mutta veikkaisin että ph:n freerolleissa ollaan aika usein all-in. Jos yrittää pelata "järkevästi", menettää vain stäkkinsä vihujen puskiessa päälle millä vaan. Jos lähtee leikkiin mukaan, on voittaja kerran kahdesta - viidestä tuhannesta pelistä. Keskimäärin. Jossain siellä välillä on luultavasti oikea tapa pelata olemassa, mutta ainakaan minä en sitä jaksaisi hakea. Freerolleissa siis. :)
> Onko Pokerihuone lottohuone
Eikös freerollit ole muutenkin aikamoista lottoa?- aloittajaa
Kun Full Tiltissä menee ihan hyvin ja siellä 2-3 kertaa enemmän kilpailijoita samassa freerollissa.
Toki pokeri noin yleensäkin on melko lottoa, mutta kyllä uskon että kaikki pokerihuoneella pelanneet myöntävät, että siellä on kaikki täydellistä lottoa - pankkiiri10
aloittajaa kirjoitti:
Kun Full Tiltissä menee ihan hyvin ja siellä 2-3 kertaa enemmän kilpailijoita samassa freerollissa.
Toki pokeri noin yleensäkin on melko lottoa, mutta kyllä uskon että kaikki pokerihuoneella pelanneet myöntävät, että siellä on kaikki täydellistä lottoaEi mikään pokerisaitti ole todellista pokeria,jos 100000 tallettaa 100€ on pokerisaitilla 10 000 000€ korotonta rahaa käytössä,nerokas juttu.Niinpä pelaajat kannattaa pitää -0 tilanteessa jolloin ei tule lopettamisia eikä kotiuttamisia.Freerollit on tietysti koukuttamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538513- 664724
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404383Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353513Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423490Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383378- 483143
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422891- 492654