Ymmärrykseni mukaan tässäkin tapauksessa oli kyseessä laillinen ase - eikä edes metsästysase.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2009/12/1010911
Suomalainen naureskeleva susianalyytikko osaa tehdä sen ilman pyssyäkin,
kuten Myyrmäkikin todistaa.
Kaikki aseet valtiolle, ei ainoastaan ampuma-aseet.
Laillinen ase
8
425
Vastaukset
- niin sitten
ajetaan autolla päin rekkaa tai väkijoukkoon. Jälki on pahempaa kuin pyssyllä.
Olisiko oikeasti aika hoitaa syitä, eikä pelkkiä oireita?- Anonyymi
Laillinen rekka jos ei ole varastettu.
- Anonyymi
Ase on laillinen eli se ei itse tee mitään rikoksia toisin kuin tekoälyaseet tekevät itse.
- Anonyymi
Tuon 12v pojan kädessä se ase on kyllä laiton!olkoon kenen laillinen ase tahansa sitä ennen. Mitä poliisit yrittää kertoa tällä ns "laillisella"aseella koko ajan?
- Anonyymi
Laiton ase on aina jonkun laillinen eli todellisuudessa ase tuolla pojalla oli laiton. Tietenkin kuten tavallista halutaan syyllistää aseen laillinen omistaja ja jälleen kääntää syy itse tekijästä pois joka on suomessa tavallista, koska täällä hyyssätään rikollisia niin asian voi sitten halutessa kertoa näinkin asehysteriaa lietsoen.
- Anonyymi
Laillinenase,metsästysase,harrastusase,keräilyase,laitonase.oliko vielä jotain?
- Anonyymi
Kyllä huumediilerit tarvitsevat aseensa. Meillähän menee bileet aivan överiksi jos ei saada tarvittavia piristeitä. 🌚🌚🌚
- Anonyymi
Aseen voi nykyään 3D -printata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086