Frank Dux

Lue ihmeessä

Mitäs mieltä te olette herrasta nimeltä Frank Dux?

Kurkatkaas tuonne, aikamoinen tyyppi.
http://www.usadojo.com/biofrankdux.htm

Käyttäkääs googlea ja tutkikaas pari saittia joissa kerrotaan tästä hepusta. Lukaas mitä ihmiset ovat kirjoittaneet foorumeille hänestä. Itse olen tutkinut, lukenut ja kaivanut netistä jo jonkin aikaa tietoja tästä tyypistä. En kyllä ole vielä muodostanut mielipidettäni kyseisestä miehestä. Jotkut väittävät hänen olevan kaikkien aikojen kovin kamppailija.

Mitä mieltä olette hänestä? Fake? Mielenkiintoista...Antakaa ihmeessä kommenttia, kiinnostaisi kuulla.

13

3996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jaa

      Ei kai se mikään ihan mahdottoman huono ole kun kerran kumiten voitti monta kertaa peräkkäin, toisaalta kumitessa ei kai paljon parhaita nyrkkeilijöitä, thainyrkkeilijöitä yms. ole ollut, pysyvät mieluummin rahakehissä...

      • Heksa

        Oman aikakautensa mestari kyseisissä turnauksissa.
        Hepusta on tehty elokuva nimeltä Bloodsport (Van Dammen ensimmäinen läpilyönti). Elokuva löytyy hyvinvarustetuista vuokraamoista. Se kannattaa hankkia omaksi leikkaamattomana versiona.


      • No jaa
        Heksa kirjoitti:

        Oman aikakautensa mestari kyseisissä turnauksissa.
        Hepusta on tehty elokuva nimeltä Bloodsport (Van Dammen ensimmäinen läpilyönti). Elokuva löytyy hyvinvarustetuista vuokraamoista. Se kannattaa hankkia omaksi leikkaamattomana versiona.

        Se elokuva on samanlainen kuin dammen muutkin elokuvat, pyhäinhäväistys oikealle kamppailu urheilulle...esim. thai nyrkkeilijä joka ottelee kädet alhaalla, kuin joku 1910-vuoden baari nyrkkeilijä... no joo, dammesta on turha edes puhua, paljon lihaksia, vähän taitoa, hakkaa lähinnä muijaansa...


    • Obey

      Tollahan oli joku mielisairaus tai aivokasvain?

      FBI-agentti, joka joutuu salaisessa tehtävässään kumite-otteluun ja voittaa sen! Ja eikös vielä useaan otteeseenkin!!

      Ja mä olen Napoleon Bonaparte.

    • kung fu miäs

      feikkiähän se ihan selvästi on.

      Hänen huijauksensa ei rajoitu ainoastaan taistelulajien maailmaan, hän on myös väärentänyt itselleen kunniamerkkejä joita jaettiin vietnamin sodan veteraaneille. Todellisuudessa hän haavoittui sodan alussa ja hänet lähetettiin kotirintamalle paperitöihin sodan koko loppu ajaksi.

      • shaolin

        kyllä olet oikeassa ja sen lisäksi hän joutui vielä psykiatriseen tarkkailuun


    • shaolin

      itse olen jo vuosia pohtinut samaa asiaa muidenmuassa mutta vähän aikaa stten törmäsin pariin artikkeliin joissa kerrottiin oikeudenkäynnistä frank dux in ja van dammen välillä ja tuossa oikeuden käynnissä eräs dux in pitkä aikainen ystäövä oli todistanut kuinka herran kuuluisa temppu jossa hän oli lyönyt palasiksi luodin kestävän lasin olikin tosi asiassa ollut hutera plexin palanen tiedän itse sen verran että laji josta hän puhuu sitä ei enää eikä hänenkää nuoruus vuosina osanneet kuin 3 ihmistä dr masaaki hatsumi(togakure ninjutsu ryuha), soto tanemura(iga ryu) sekä tunnettu ninjutsu tutkija mutta jolla todistetusti ei ollut oppilasta ja joka käytti oppimastaan samaa nimeä kuin herra dux tämän herrabn nimi oli seiko fujita(koga,yamabushi ninpo ryuha)mutta sen aikaiset japanilaiset tämän alan tietäjät ovat kanssa sanoneet että hänen temppunsa olivat lähinnä samoja kuin yamabushien uskonnollisissa tilaisuuksissa tekemät taika temput jotka kuuluvat heidän rituuaaleihinsa kuitenkin tosiasia on se että fujitalla ei ollut ainoatakaan oppilasta ja hän oli ainoa ja viimeinen jonka jossain määrin on väitetty tietävän jotain koga ninjojen taidoista vaikkakin hän sanoi kääröjen tuhoutuneen isoisänsä toimesta jolla ei vuosia aikasemmin ollut aikomusta siirtää oppia eteenpäin mutta sen kyllä sanoo järki että dux eikä fujita ole edes ikinä tavannut toisiaan mutta on helppo sanoa olevansa koga ninjutsun taitaja koska kukaan ei ole 40v tietänyt mitään taikka ketään jota tietäisi siitä jotain mutta dux han sanoo olevansa oikea koga ihmelapsi mutta usko se o p puhetta t hasa

      • 19+13

        Ei yhtään pistettä koko repustuksessa. Ei kappalejakoa. Kaamea sillisalaatti. Miltei lukukelvotonta tekstiä. Pitäisi sitä osata edes alkeelliset lauseenmuodostustaidot, jos haluaa jotain viestittää.

        Onko sulla jotain pisteen käyttämistä vastaan? ;D


      • runkku

        Niin, missä kohti lauseet vaihtuvat, kun pisteet, pilkut ja isot kirjaimet näyttävät olleen jo myydyt...?


    • LOL-ninja

      Piti sitten ihan nostaa vajaan seitsemän vuoden takainen teksti esiin, että pääsee huomauttamaan sen kieliasusta?

      Joo.

    • runkku

      Kova ukkeli on, sain herralta kerran turpaan. Respect (Y)

    • jenkkipaskaa

      Joo näähä on näit USA american ninja turtles warrior juttui.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe