"Ole minulle vähän aikaa Hän"

Margitta

Aamuun sukelsin.
Ihanaan.
Pakkasenpuremaan aamuun.
Ajatuksen juoksua seurasin.
Olit siinä ja suutelin.

Haaveissani
Ymmärsin.
Aika toinen tietenkin.
Mut liihotin kuitenkin.
Lumihiutaleen lailla leijailin.
Haaveissani.

Säde auringon herätti.
Toi talven hetkeksi.
Ja sydämeeni oudon tunteen.
Lumikiteiseen aamuun.

Kädet ristien unelmoin.
Ole minulle todellinen
Ole vähän aikaa kuitenkin.
Ole Hän jota rakastin.

Aamussani
Kun heräsin.
Ja kuulin tuon laulun.
"Ole minulle vähän aikaa Hän".

7

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkelin-tuli

      tahdon olla enemmän
      tämä oli kaunista Margitta
      sanasta jonkun laulun
      saan voimani tähän
      siitä sitten sekametelisoppa syntyykin tähän.

      Kiitos ja kunnia
      hienoja sanoja maailmassa riittää
      aamuun valoa ja lämpöä kiittää.

      • Ihana saada palautetta.
        Heti aamuun lukea.
        Jotenkin aina odottaa.
        Tuota ihmeellistä tunnetta.
        Saada rakastaa.
        olla likellä ja kuunnella.
        Rakkauden sinffoniaa.
        Kaunis kiitos Sinulle.
        Ja ihanaa Itsenäisyyden aikkaa.
        Sytytetään kynttilöitä.


      • enkelin-tuli^Å^
        Margitta kirjoitti:

        Ihana saada palautetta.
        Heti aamuun lukea.
        Jotenkin aina odottaa.
        Tuota ihmeellistä tunnetta.
        Saada rakastaa.
        olla likellä ja kuunnella.
        Rakkauden sinffoniaa.
        Kaunis kiitos Sinulle.
        Ja ihanaa Itsenäisyyden aikkaa.
        Sytytetään kynttilöitä.

        samoin sinulle
        ehkä sen verran vanhankansan juurta
        aito...oikea rakkaus
        on suurta.

        Hyvää itsenäisyyden aikaa...ja todella kynttilöitä.


    • en osaa Sinunkaan runoasi ohittaa,
      kun kerran nyt tänne eksyin pitkästä aikaa.

      Runosi myötä minäkin sukelsin johonkin salaiseen,
      tarkoin varjeltuun maailmaani. Sellaiseen, johon ei
      kenelläkään ole lupaa tulla, se on ikiomani.

      Aitoutesi tulee runossasi esille varmaan jokaisessakin
      säkeessä, mutta tässä on jotain sydäntä hivelevää
      ' Säde auringon herätti.
      Toi talven hetkeksi.
      Ja sydämeeni oudon tunteen.
      Lumikiteiseen aamuun '

      Kiitos lukuhetkestä ja lämmin tervehdykseni myös Sinulle !

      • Olen ylpeä kun käyt
        lukemassa vaatimatonta
        runoani.
        Kiitos.
        Sytytetään kynttilät
        Ystävä


    • Ole hän jota kerran rakastin,
      saakoon hymysi tuoda auringon
      illanhämyyn myös kuutamon.

      Kierrä kätesi kaulaan kuin ennenkin
      ole tuokio hän jota rakastin,
      saanhan unelmat pitää seuranain ?
      Ja suudelmasi huulillain.

      Aamu aurinko silmäni auki saa
      joku hellästi hiuksia koskettaa,
      on unelmat todeksi täyttynyt
      on rakkaus tässä ja nyt.

      Tekstiäsi luki taas mielellään ystäväni.

      T: Jokke

      • Kuinka rakkaus alkoi,,,
        sekin on salaisuus :)
        Hyvää ja ihanaa Itsenäisyyspäivää ja nyt vielä aattoa..
        Minä vilkutan
        Hymyilen Olet Ystävä rakkahin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe