Aamuun sukelsin.
Ihanaan.
Pakkasenpuremaan aamuun.
Ajatuksen juoksua seurasin.
Olit siinä ja suutelin.
Haaveissani
Ymmärsin.
Aika toinen tietenkin.
Mut liihotin kuitenkin.
Lumihiutaleen lailla leijailin.
Haaveissani.
Säde auringon herätti.
Toi talven hetkeksi.
Ja sydämeeni oudon tunteen.
Lumikiteiseen aamuun.
Kädet ristien unelmoin.
Ole minulle todellinen
Ole vähän aikaa kuitenkin.
Ole Hän jota rakastin.
Aamussani
Kun heräsin.
Ja kuulin tuon laulun.
"Ole minulle vähän aikaa Hän".
"Ole minulle vähän aikaa Hän"
7
325
Vastaukset
- enkelin-tuli
tahdon olla enemmän
tämä oli kaunista Margitta
sanasta jonkun laulun
saan voimani tähän
siitä sitten sekametelisoppa syntyykin tähän.
Kiitos ja kunnia
hienoja sanoja maailmassa riittää
aamuun valoa ja lämpöä kiittää.Ihana saada palautetta.
Heti aamuun lukea.
Jotenkin aina odottaa.
Tuota ihmeellistä tunnetta.
Saada rakastaa.
olla likellä ja kuunnella.
Rakkauden sinffoniaa.
Kaunis kiitos Sinulle.
Ja ihanaa Itsenäisyyden aikkaa.
Sytytetään kynttilöitä.- enkelin-tuli^Å^
Margitta kirjoitti:
Ihana saada palautetta.
Heti aamuun lukea.
Jotenkin aina odottaa.
Tuota ihmeellistä tunnetta.
Saada rakastaa.
olla likellä ja kuunnella.
Rakkauden sinffoniaa.
Kaunis kiitos Sinulle.
Ja ihanaa Itsenäisyyden aikkaa.
Sytytetään kynttilöitä.samoin sinulle
ehkä sen verran vanhankansan juurta
aito...oikea rakkaus
on suurta.
Hyvää itsenäisyyden aikaa...ja todella kynttilöitä.
en osaa Sinunkaan runoasi ohittaa,
kun kerran nyt tänne eksyin pitkästä aikaa.
Runosi myötä minäkin sukelsin johonkin salaiseen,
tarkoin varjeltuun maailmaani. Sellaiseen, johon ei
kenelläkään ole lupaa tulla, se on ikiomani.
Aitoutesi tulee runossasi esille varmaan jokaisessakin
säkeessä, mutta tässä on jotain sydäntä hivelevää
' Säde auringon herätti.
Toi talven hetkeksi.
Ja sydämeeni oudon tunteen.
Lumikiteiseen aamuun '
Kiitos lukuhetkestä ja lämmin tervehdykseni myös Sinulle !Ole hän jota kerran rakastin,
saakoon hymysi tuoda auringon
illanhämyyn myös kuutamon.
Kierrä kätesi kaulaan kuin ennenkin
ole tuokio hän jota rakastin,
saanhan unelmat pitää seuranain ?
Ja suudelmasi huulillain.
Aamu aurinko silmäni auki saa
joku hellästi hiuksia koskettaa,
on unelmat todeksi täyttynyt
on rakkaus tässä ja nyt.
Tekstiäsi luki taas mielellään ystäväni.
T: JokkeKuinka rakkaus alkoi,,,
sekin on salaisuus :)
Hyvää ja ihanaa Itsenäisyyspäivää ja nyt vielä aattoa..
Minä vilkutan
Hymyilen Olet Ystävä rakkahin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568