tarviiko lapsi oman viisumin jos minulla on vuoden viisumi vai voiko lapsen siihen jotenkin liittää?
lapselle viisumi
8
419
Vastaukset
Alaikäinen tarvitsee oman passin ja viisumin.Sitä ei saa erikseen vaan pitää anoa samaan aikaan huoltajan viisumin kanssa.
- Viikko sitten...
Saa viisumin erikseen. Siis ei tarvitse hakea samaan aikaan huoltajan viisumin kanssa.
- Starikka 61 ½
Viikko sitten... kirjoitti:
Saa viisumin erikseen. Siis ei tarvitse hakea samaan aikaan huoltajan viisumin kanssa.
Tietosi on oikein, ei hevosmiesten tietotoimiston tuote. Kuten on ensimmäisen tositietäjän, parempi ettei neuvoisi jos ei tiedä vaan luulee tietävänsä.
- ammattimatkaaja
Viikko sitten... kirjoitti:
pitää hakea samaan aikaan toisen vanhemman kanssa, kertaviisumia ei tarvitse hakea.
- viikko sitten
ammattimatkaaja kirjoitti:
pitää hakea samaan aikaan toisen vanhemman kanssa, kertaviisumia ei tarvitse hakea.
Ei pidä paikkaansa. Vuosiviisumi saatu viikko sitten.
- tietoniekka
viikko sitten kirjoitti:
kulttuuriviisumin voi saada alle 18 v. eriaikaan huoltajan kanssa. Liikeviisumi samalle ajalle kun huoltajallakin on.
- peruspoikuli
viikko sitten kirjoitti:
hait? ite oon 17 v ja minulla on tieto ettei onnistu kuin huoltajan kanssa tai turistiviisumi ainoastaan.
- entinen busines
tietoniekka kirjoitti:
kulttuuriviisumin voi saada alle 18 v. eriaikaan huoltajan kanssa. Liikeviisumi samalle ajalle kun huoltajallakin on.
Pysykää erossa näistä busines viisumeista jos ette todellakaan ole busines asioilla venäjällä !! Liian paljon on jo esimerkkejä näistä businesviisumeiden mitätöinneistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255