järkytyin kun luin kaupassa tuoteselostetta bes friend siemensekoituksesta eu:n hyväksymät antioksidantit, väriaineet ja lisäaineet!
samoin kuin lintujen varmasti kalojenkin ruokaan. mut oskussa ei lukenu mitään mutta varmasti on siinäki väreistä päätellen. mistä sen tietäs mitä niissä on jos pakkausselosteessa ei kerrota? entä lottie omena-porkkana? pystyykö testaamaan jotenkin missä on ja missä ei? entä eläinkaupassa myytävä kilo tavara?
en halua kuulostaa fanaatikolt syönhä itteki lisäaineita tuli vaa mielee, mut kyl meijän kelpaa ruokkia eläimiä värikkäillä palleroilla!
väriaineet
2
233
Vastaukset
- Marsuhullu
Ei kannata ostaa mistään kilotavaroista, kun sitä ei tiedä, että milloin vaihdetaan, ja laitetaanko vanhan päälle vain uutta jne. Ei kannata ostaa mitään, missä on selkeästi väriaineita, ei ole eläimille hyväksi, eikä ihmisillekään.
- Jyrsiähöperö.fi
Heippa!
Yleensä ns. marktettiruoka (kuten best friend) valitettavasti sisältää EU:n hyväksymät väri-ja lisäaineet sekä antioksidantit. Ne eivät ole terveellisiä lemmikeillekkään! Jos oikeasti haluat syöttää lemmikeillesi parasta mahdollista ravintoa edullisesti, sitä kannattaa tilata netin kautta täältä http://koti.mbnet.fi/rapunzel/
Kyseisillä nettisivuilla on jokaiselle jyrsiälle omat sapuskansa. Itsekin tilaan tuolta hyviä ovat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1781825
- 1241520
- 351006
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16961- 78873
- 85856
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78832- 45797
- 4778