Piirtopöydän osto

nakke671

Olisin ostamassa Aiptek MediaTablet 14000U piirtopöytää? onko mitään järkeä edes ostaa?
Pitäisi tehdä pencil 0.44b ja synfig animaatioita ja muuten vaan piirrellä, toimiiko kyseiset ohjelmat?
ei ajatellut ostaa wacumia kosska maksaa niin hitosti.

7

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poistunut malli:
      http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/595179
      tuosta keskustelusta pisti silmään erään sanat: - Valitettavasti noissa piirtopöydissä pätee oikein hyvin sanonta, että jos haluaa hyvän ja halvan, pitää ostaa kaksi.
      Kyllähän Wacomin hankinta kirpaisee ostohetkellä, mutta niissä tahtoo päteä sanonta, että ne vaan toimii.
      Turstista en ole kuullut mitään, mutta Aiptekin mallit on useampikin haukkunut ihan sinne alimpaan lämpöosastoon erikoiskuumilla hiilillä. -

      :)

    • wacom.

      Ostin Bamboo Pen A6 piirtopöydän hinta oli 64€ ja kyllä toimii hienosti. Luulin että on liian pieni piirtoala, mutta olen jopa pienentänyt aktiivisen pöydän kokoa, ei tarvitse liikutella kynää niin laajalla alueella. Ostin cruzbrokerista, jossakin maksaa enemmänkin.

      • Kannattaa myös katsella huuto.nettiä siellä voi nyt olla joskus aina wacomin intuos 3 kin suhteellisen halvalla, kun uusimmat mallit tulivat tässä noin puoli vuotta sitten eli intuos 4set.


    • Kynäpää

      Harkitse vakavasti Wacom Intuos ostosta.Ostin Intuos 3:sen vuosia sitten ja vieläkin pelittää hyvin.Uskon sen olevan käytössä vielä monta vuotta.Epäilen että vaihdan konetta muutaman kerran,ennen kuin hankin uuden piirtopöydän.Intuokset on vankkaa tekoa.

      Intuos kynä on korvannut minulla täysin hiiren,ihan normaalissakin käytössä.Minulla on A5 koko ja riitää ainakin minulle täysin.A4 saattaisi olla liiankin iso,en ole taivaanrannanmaalari.

      ~250 egee ei ole paha hinta kestävästä ja laadukkaasta tuotteesta,joka avaa tietokoneen sinulle täysin uudella tavalla.Kynät määrää!

      • nakke123

        kävisko wacom bamboo fun & touch medium?
        Maksaa 199€


      • ...

      • Odz

        niin onko tuo sellainen että se reagoi kynään vasta kun kynä koskettaa piirtoalaa? koska mulla on nyt sellainen että se tunnistaa kynän jo 1.5cm päästä ja se on perseestä jos pystyt kuvittelemaan tilanteen. se oli halpa ja ikääkin on jo tullut monta vuotta ja haluaisin ostaa seuraavaksi "oikean" piirtopöydän jossa ei ole tälläistä ominaisuutta. kuvittelisin ainakin että hyvässä pöydässä se tunnistaa kynän vasta kun koskettaa sillä piirtoalaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe