Piirtopöydän osto

nakke671

Olisin ostamassa Aiptek MediaTablet 14000U piirtopöytää? onko mitään järkeä edes ostaa?
Pitäisi tehdä pencil 0.44b ja synfig animaatioita ja muuten vaan piirrellä, toimiiko kyseiset ohjelmat?
ei ajatellut ostaa wacumia kosska maksaa niin hitosti.

7

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poistunut malli:
      http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/595179
      tuosta keskustelusta pisti silmään erään sanat: - Valitettavasti noissa piirtopöydissä pätee oikein hyvin sanonta, että jos haluaa hyvän ja halvan, pitää ostaa kaksi.
      Kyllähän Wacomin hankinta kirpaisee ostohetkellä, mutta niissä tahtoo päteä sanonta, että ne vaan toimii.
      Turstista en ole kuullut mitään, mutta Aiptekin mallit on useampikin haukkunut ihan sinne alimpaan lämpöosastoon erikoiskuumilla hiilillä. -

      :)

    • wacom.

      Ostin Bamboo Pen A6 piirtopöydän hinta oli 64€ ja kyllä toimii hienosti. Luulin että on liian pieni piirtoala, mutta olen jopa pienentänyt aktiivisen pöydän kokoa, ei tarvitse liikutella kynää niin laajalla alueella. Ostin cruzbrokerista, jossakin maksaa enemmänkin.

      • Kannattaa myös katsella huuto.nettiä siellä voi nyt olla joskus aina wacomin intuos 3 kin suhteellisen halvalla, kun uusimmat mallit tulivat tässä noin puoli vuotta sitten eli intuos 4set.


    • Kynäpää

      Harkitse vakavasti Wacom Intuos ostosta.Ostin Intuos 3:sen vuosia sitten ja vieläkin pelittää hyvin.Uskon sen olevan käytössä vielä monta vuotta.Epäilen että vaihdan konetta muutaman kerran,ennen kuin hankin uuden piirtopöydän.Intuokset on vankkaa tekoa.

      Intuos kynä on korvannut minulla täysin hiiren,ihan normaalissakin käytössä.Minulla on A5 koko ja riitää ainakin minulle täysin.A4 saattaisi olla liiankin iso,en ole taivaanrannanmaalari.

      ~250 egee ei ole paha hinta kestävästä ja laadukkaasta tuotteesta,joka avaa tietokoneen sinulle täysin uudella tavalla.Kynät määrää!

      • nakke123

        kävisko wacom bamboo fun & touch medium?
        Maksaa 199€


      • ...

      • Odz

        niin onko tuo sellainen että se reagoi kynään vasta kun kynä koskettaa piirtoalaa? koska mulla on nyt sellainen että se tunnistaa kynän jo 1.5cm päästä ja se on perseestä jos pystyt kuvittelemaan tilanteen. se oli halpa ja ikääkin on jo tullut monta vuotta ja haluaisin ostaa seuraavaksi "oikean" piirtopöydän jossa ei ole tälläistä ominaisuutta. kuvittelisin ainakin että hyvässä pöydässä se tunnistaa kynän vasta kun koskettaa sillä piirtoalaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe