Käsi ylös

sinappisilmä

kenellä on nyt hyväolla.

Tarkastus oletko millä mielin nyyyt.

Olen hyvällä tuulella, lauantai ja saunapäivä, hiukan makkaraa saunan lämpöön paistumaan ....

34

482

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppereye

nyt olen hyvällä tuulella, vaikka on lauantai ilman saunaa.

Saa nähdä hetken päästä. Kun noista hormooneista ei koskaan tiedä...

• Meriläinen

Käsi nousee täällä korkealle.
      Olen vaihteeksi ihan hyvällä tuulella, ei ole syytä juuri nyt muuhunkaan.
      Hassu tämä kysymys oli kun kuuntelin äsken samaista kappaletta.
      Hyvää päivän jatkoa kaikille palstalaisille.

http://www.youtube.com/watch?v=k5WP1UwTitQ

• Minulla ei ole hyvä olla mutta olen hyvällä tuulella siitä huolimatta.

• Peppereye

kolottaa?

Ikämme tuntien, lienee oletukseni oikea? ;)

• Peppereye kirjoitti:

kolottaa?

Ikämme tuntien, lienee oletukseni oikea? ;)

Haarakatkos ja odottelen sydänlääkäriä.

• Peppereye
        miljoona kirjoitti:

Haarakatkos ja odottelen sydänlääkäriä.

Otan takaisin tuon hymiön. :(

Kuinka akuutista tilasta on kyse, kun en tunne termiä? Toivottavasti voit odottaa lääkäriä mahdollisimman rauhallisin mielin ja ilman kauhua.

• Peppereye kirjoitti:

Otan takaisin tuon hymiön. :(

Kuinka akuutista tilasta on kyse, kun en tunne termiä? Toivottavasti voit odottaa lääkäriä mahdollisimman rauhallisin mielin ja ilman kauhua.

Ei mikään akuutti. Odotan kutsua syd.ultraan ja syd.lääkärille. Sitten selviää minkä asteen vika ja mitä tehdään, tai ei tehdä mitään. Pahimmassa tapauksessa laitetaan sellainen duracell pupun patterit. Siis henkiin jäädään vielä teidänkin kiusaksi.hih hih

Vika voi toki olla myös niin lievä, että ei toimenpitetä. Käyn töissä normaalisti ja hissutelen eteenpäin, vain rasituksessa tuntuu jonkinverran. Luotan huomiseen.

• Peppereye
        miljoona kirjoitti:

Ei mikään akuutti. Odotan kutsua syd.ultraan ja syd.lääkärille. Sitten selviää minkä asteen vika ja mitä tehdään, tai ei tehdä mitään. Pahimmassa tapauksessa laitetaan sellainen duracell pupun patterit. Siis henkiin jäädään vielä teidänkin kiusaksi.hih hih

Vika voi toki olla myös niin lievä, että ei toimenpitetä. Käyn töissä normaalisti ja hissutelen eteenpäin, vain rasituksessa tuntuu jonkinverran. Luotan huomiseen.

jo Googlettamassa termin ja löysin hyvän selityksen www.terveyskirjasto.fi-sivulta.
        Toivotaan lyhyttä odotusaikaa ja hyviä uutisia.

Luottavaisuus on yksi ihmisen parhaimmista ominaisuuksista...

• Judge evk

käristämään.

• ;)

ei sitten käristetä karrelle, vaan kypsytetään lempeästi.

Tulen illemalla katsomaan, onko kystä kyllä.

• Judge evk
        ;) kirjoitti:

ei sitten käristetä karrelle, vaan kypsytetään lempeästi.

Tulen illemalla katsomaan, onko kystä kyllä.

Joudun käristämään. Wirnix pakottaa. Voisitte ojentaa häntä ryhmähivutuksella tahi pyytää kauniisti.

• O-V..

Kahvihammasta kolottaa;)

• ;)

höystöt on loppu? ;) Äkkiä naapurista lainaamaan tai sinne kahaveelle!

PS. Miksi minä en millään osaa ynnätä oikein eka kerralla? Eikö muka 1 4=5?

• O-V..
        ;) kirjoitti:

höystöt on loppu? ;) Äkkiä naapurista lainaamaan tai sinne kahaveelle!

PS. Miksi minä en millään osaa ynnätä oikein eka kerralla? Eikö muka 1 4=5?

Naapurin komia plikka,:)

Tässä ei ny taida auttaa vaikka kilauttas kaverille.:)

Pannu on kuumana ja kahvihampaan korjaus sarja kumottu Pullavan kanssa.

• ;)
        O-V.. kirjoitti:

Naapurin komia plikka,:)

Tässä ei ny taida auttaa vaikka kilauttas kaverille.:)

Pannu on kuumana ja kahvihampaan korjaus sarja kumottu Pullavan kanssa.

Ei kuulu kun tuo imuri möykkää. :)
        Kahville? Tulen kun saan siivottua...

• tänne vastata ettei syytetä taas jostain. Hyvillä mielin olen ja kohta menen suihkuun ja sitten kait käristän makkaraa minäkin. Huom. nimenomaan käristän, kun ei ole saunaa niin pannulla.

• wirniksi ejk

mun galleriamoton "mainitkaa nimeni niin teette minusta kuolemattoman". :D
        Avaajalle, ihan hyvillä mielin, vapaa viikonloppu töistä. En ole saunaimmeisiä enkä kovin kaksinen kokkikaan, mutta yritän nyt keittää perunoita. Ettei tulisi paistettuja samantien.

• Meriläinen
        wirniksi ejk kirjoitti:

mun galleriamoton "mainitkaa nimeni niin teette minusta kuolemattoman". :D
        Avaajalle, ihan hyvillä mielin, vapaa viikonloppu töistä. En ole saunaimmeisiä enkä kovin kaksinen kokkikaan, mutta yritän nyt keittää perunoita. Ettei tulisi paistettuja samantien.

Perunat pitää nimenomaan keittää sen tähden että saa niitä paistaa, mun himoruokia on ite tehty pyttis. Kaikenmaailman jääkaapin tyhjennys sekaan.

• O-V..
        Meriläinen kirjoitti:

Perunat pitää nimenomaan keittää sen tähden että saa niitä paistaa, mun himoruokia on ite tehty pyttis. Kaikenmaailman jääkaapin tyhjennys sekaan.

Pyttis ei olo siivouspäivän muonaa heh !

Reilusti sitä(hk:n) sinistä laitetaan sipulilla ja soijalla maustettuna.
        Käy vaikka itsenäisyyspäivän ateriaksi...(sininen)

• Meriläinen
        O-V.. kirjoitti:

Pyttis ei olo siivouspäivän muonaa heh !

Reilusti sitä(hk:n) sinistä laitetaan sipulilla ja soijalla maustettuna.
        Käy vaikka itsenäisyyspäivän ateriaksi...(sininen)

Joo ehdottomasti paljon sipulia, ja käy se sininen, mutta oma valinta on camping jostain syystä.
        Tai sitten jos on tehnyt lihapullia niin niitä joukkoon a`vot kun on hyvvää.
        No joo kaikkea muutakin voi käyttää.
        Nyt mie meen sitä kahvia keittämään kun alko mulla se hampaankivistys.

• wirniksi ejk
        Meriläinen kirjoitti:

asian ajattelen, useammin syön keitettyjä paistettuja perunoita kuin pelkästään keitettyjä. Ja tällä kertaa muistin ottaa keitettävät potut levyltä ennen kuin paistuivat issekseen. Tosin viisaammat sanovat, että pyttäriin pitää paistaa raakoja perunoita, mutta minä en lähde sellaisiin kotkotuksiin.

• Meriläinen
        wirniksi ejk kirjoitti:

asian ajattelen, useammin syön keitettyjä paistettuja perunoita kuin pelkästään keitettyjä. Ja tällä kertaa muistin ottaa keitettävät potut levyltä ennen kuin paistuivat issekseen. Tosin viisaammat sanovat, että pyttäriin pitää paistaa raakoja perunoita, mutta minä en lähde sellaisiin kotkotuksiin.

Raakana paistetutkin on kyllä hyvä, mutta musta kuitenkin keitetyt paistetut on oikeita.
        Sehän on makuasia.
        Ja miehän en tiedä oikeita tapoja kun en ole kokki. Teen sitä miltä kulloinkin tuntuu.
        Samoin kun tykkään näyttelyistä ja tiedän mistä taulusta tykkään mutten siitä puolesta muuten ymmärrä mitään, kouluja käymättömänä kun kävin taidenäyttelyissä sellaisten lukeneiden ihmisten kanssa, niin välillä nauratti. Toisinaa he ja heidän selitykse ja toisunaan oma itse joka ei ymmärtänyt mitään siitä heidän sanoillaan.

• wirniksi ejk
        Meriläinen kirjoitti:

Raakana paistetutkin on kyllä hyvä, mutta musta kuitenkin keitetyt paistetut on oikeita.
        Sehän on makuasia.
        Ja miehän en tiedä oikeita tapoja kun en ole kokki. Teen sitä miltä kulloinkin tuntuu.
        Samoin kun tykkään näyttelyistä ja tiedän mistä taulusta tykkään mutten siitä puolesta muuten ymmärrä mitään, kouluja käymättömänä kun kävin taidenäyttelyissä sellaisten lukeneiden ihmisten kanssa, niin välillä nauratti. Toisinaa he ja heidän selitykse ja toisunaan oma itse joka ei ymmärtänyt mitään siitä heidän sanoillaan.

jonkun tavisten taidekilpailun, jonka voittajaa kehuttiin monin sanoin vaikka miten avaraksi ja innovatiiviseksi ja siinä oli tavoitettu sitä sun tätä, vangittu hetki ja ilmaistu kaikenlaista syömmen syövereistä. Voittaja sitten paljasti että taulun oli sutaissut hänen nelivuotias poikansa, en tiedä veivätkö pokaalin mutta minnuu se ainakin nauratti. Väärin olisi pokaali viedä, tuon ikäinen lätkii väriä kankaaseen ihan sydämensä kyllyydestä.
        Juu, keitettyjä pottuja mullekin pyttäriin, en keksi niille muutakaan käyttöä sen puoleen.

• hyvä olla, saunaan minäkin tästä, kunhan pesään laitetaan tuli ja lämpö nousee sopivaksi. Makkaraa ei kyl tänään kiukaalla kärvistetä.:))))

• Adria

Oikein hyvällä tuulella. Leikin pikkujoulua.

• Korso Rulez

Tännekö tulit piiloon,naisten hameenhelmoihin..eikö sussa ole miestä vastaamaan huutoihisi? Ota vaan rohkaisuksi tulilientä,ilman sitä sä vässykkä et ole yhtään mitään!

• Sinimarjanen

Mietiskelen iltaohjelmaa lapsukaisille...

Saunasta ja makkarasta tulee mieleeni kotimökinsauna. Voi ei...:)

• Otto-Vaan..

Kolme hampaisiin asti aseistautunutta hyökkäsi yllättäen.

Jouluvalot esiin tai.....

Hyvää illan jatkoa ja olkaa itsenäisiä tai vaikka itsepäisiä.:)

• näinmeillä

täydellinen.
      Aamupimeällä sytyttelin kynttilät.
      Juttelin lapseni kanssa ja näin hetken videokuvaa maailman toiselta puolelta, kaikki kaverinsa vilkuttivät äidille.
      Nukahdin hetken ja nyt maistelen 12 vuotiasta whiskyä jonka toinen lapseni minulle joululahjaksi toi.
      Kanaa, sweet and sour...ja televisio, siinä yksi rauhallinen päivä kallistuu iltaansa ;)

• viivi-amaldiina

on oikein hyvä.

Jouluvalot tuikkii, sauna oli eilen, itsetehty piparkakku-taikina odottaa huomista päivää jääkaapissa .
      Mitäs tässä valittamaan, turhasta.
      Joululauluja on ollut tänään ympärilläni.
      Tuo yks joulutähti pitäisi vielä tälle illalle laittaa ikkunaan....
      Kyl se siittä.... :)

• haudoilla käydessä sitä tyyntyy kummasti.. Ihmeen paljon siellä oli kynttilöitä ihmiset vieneet ja muistaneet pois nukkuneita läheisiään.. Anoppi, appi ja isä.. ne on minulta nukkuneet pois..Appi oli tempperamenttinen.. anoppi oli hyvä ihminen ja isäkin silloin kun oli.. Kyllä heitä kannattaa muistaa.. sikäli olen ihan rauhallisin mielin..

• Nyt on tosi raukea ja mukava olo. Tulimme juuri avantoreissulta, pitkästä aikaa sai tehdä avannon, jäätä n. 3cm.
      Tekee hyvää kipeälle niskalle ja selälle.
      Saunassa on moni muukin ollut ja saanut mukavan olon.

• RpsaLiiin

Hep, hep, täälläkin on käsi ylhäällä.
      Kohta suuntaan Hki- Vantaan lentokentälle vastaan...
      niin mieleisiä immeisiä, että melkein kuin joulu alkaisi, kun he saapuvat..

Saunaan vähän myöhemmin, tosin ilman käristysmakkaroita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe